i30 N technikai adatok

A Hyundai i30 N a Hyundai első nagyteljesítményű modellje az N almárka alatt. Az „N”, Namyang városát jelenti, ahol a Hyundai globális K+F központja található Koreában és ahol az ötlet megszületett. Valamint „N”, mint Nürburgring, amely otthont ad a Hyundai európai tesztközpontjának, ahol az N almárkát további fejlesztéseknek és teszteknek vetették alá. A Namyang és a Nürburgring közötti szoros kapcsolat teremtette meg az alapokat az N számára, amely azzal a céllal született, hogy a vezetést valódi élménnyé tegye. A sikánt, vagyis a kettős kanyart szimbolizáló „N” logó megtestesíti ezt a szempontot – agilis autó, amit élvezet vezetni és a kanyargós utakon rendkívüli vezetési élményt nyújt.

BENZINMOTOR: THETA 2.0T-GDI  (250LE)
Típus THETA 2.0 T-GDI, 16-szelepes MLA, DOHC E-CVVT
Hengerűrtartalom 1998 cm3
Furat x löket 86,0 x 86,0 mm
Kompresszióviszony 9,5
Max. teljesítmény 250 LE (184 kW) @ 6000 f/p
Max. nyomaték 353 Nm @ 2000 ~ 4000 f/p (TBC)
Maximális sebesség (km/h) 250
Gyorsulás 0-100 km/h (másodperc) 6,4
Kombimált CO2 (g/km) kibocsátás* TBD
Kombinált üzemanyag fogyasztás (l/100km)* TBD
BENZINMOTOR: THETA 2.0T-GDI teljesítmény csomaggal (275LE)
Típus THETA 2.0 T-GDI, 16-szelepes MLA, DOHC E-CVVT
Hengerűrtartalom 1998 cm3c
Furat x löket 86,0 x 86,0 mm
Kompresszióviszony 9,5
Max. teljesítmény 275 LE (202 kW) @ 6000 f/p
Max. nyomaték 353 Nm @ 2000 ~ 4500 f/p (TBC)
Maximális sebesség (km/h) 250
Gyorsulás 0-100 km/h (másodperc) 6,1
Kombimált CO2 (g/km) kibocsátás* TBD
Kombinált üzemanyag fogyasztás (l/100km)* TBD

Erőátvitelek
Benzinmotorok – sebességfokozatok száma

Sebességváltó 2.0 T-GDI (250 LE) 2.0T-GDI (275 LE)
Kézi 6 6

Áttételi viszonyok

THETA 2.0 T-GDI
250LE 275LE
1. 3,083 3,083
2. 1,931 1,931
3. 1,696 1,696
4. 1,276 1,276
5. 1,027 1,027
6. 0,854 0,854
Hátramenet 3,588 3,588
Véghajtás 4,154 (1/2/R)
3,176 (3/4/5/6)
4,333 (1/2/R)
3,250 (3/4/5/6)

Futómű

Első McPherson Strut
Hátsó Multi-Link

Kormány

Típus R-MDPS (elektromos rásegítésű szervokormány)
Kormánymű áttétele STD: 12,23 (@360°), PP: 12,31 (@360°)
Fordulókör 5.8 méter
A kormánykerék ütközéstől ütközésig forog 2,14

Fékek

Első Féktárcsa átmérő 17″ : STD /18″ : OPT(PP)
Hátsó Féktárcsa átmérő 16″ : STD /17″ : OPT (HAND PARKING)
Főfékhenger átmérője 23,81
Fékszervó dob átmérője 10″ (LHD,RHD)

Kerekek és gumik

Keréktípus Gumik
7.5Jx18 AL 225/40R18
8.0Jx19 AL 235/35R19

Méretek (mm)
Külső

Teljes hosszússág 4335
Teljes szélesség 1795
Teljes magasság STD: 1,451 (18” gumi) / P PKG: 1,447 (19” gumi)
Tengelytávolság 2650
Első túlnyúlás 905
Hátsó túlnyúlás 785
Hasmagasság STD: 136 / P PKG: 132

Belső

Első Hátsó
Fejtér 994 977
Lábtér 1,073 883
Válltér 1,427 1,406

Űrtartalmak (liter)

Benzintank 50
Csomagtér (hátsó merevítő rúd nélkül) Minimum 395
Maximum: 1.301
Csomag (hátsó merevítő rúddal) Minimum: 381
Maximum: 1.287

Tömegadatok* (kg)

THETA 2.0 T-GDI
250LE 275LE
Menetkész tömeg 1400 – 1480 1429 – 1509
Megengedett legnagyobb tömeg 1950 1950

* A feltüntetett értékek mindegyike jóváhagyásra váró előzetes célérték, ezért változhatnak.