Így kell vezetni a Toyota GR Yaris-t

Időről időre új forró nyílás jön, ami megrázza a piacot, és mindenkit figyelmeztet. A Ford Focus RS ezt 2015-ben és 2020-ban tette meg Toyota GR Yaris ugyanezt tette.

EXKLUZÍV YARIS PODCASTOK A PODCARS.HU ÉS A BEGURULVA.HU OLDALAKON!

A Toyota GR divíziójának első valódi járműjeként kifejlesztett ( a Supra nem számít ) -nek, a pint méretű GR Yaris-t először a Toyota új WRC rallyautójának tekintették, és homologizálták az úton. Fantasztikus autó vezetni, és ez a videó bizonyítja, hogy ha megvan a képessége, akkor úgy vezethet, mint egy legitim rally autó.

Ezt a klipet a Corners.cz online megosztotta, és egy nagyon tehetséges sofőr mutatja be, aki a forró nyílás fojtószelepét egy nedves és hideg útra csapja fel valahol Európa hegyén. E körülményekkel szembesülve a legtöbb járművezető rengeteg gondossággal jár el a baleset elkerülése érdekében, de ez a sofőr tökéletesen összhangban van a GR Yaris és képes a korlátaira tolni.

Az út rengeteg hajtűvel van tele, és a lehető leggyorsabban navigálni kell, a vezető nagy sebességgel lép be a sarokba, meghúzza a kéziféket, majd megcsavarja a fojtószelepet, olyan szép sodródások végrehajtása, amelyek ugyanolyan jól néznek ki, mint amelyeket a legmagasabb szintű rally-versenyen versenyző vezetők végeznek.

Emlékeztetőül, a GR Yaris egy kompakt, 1,6 literes turbófeltöltéssel ellátott háromhengeres motor hajtja, amely jó a 268 lóerőhöz a JDM specifikáció szerint. Ezt a motort egy hatfokozatú kézi sebességváltóhoz kapcsolják, amely mind a négy kereket meghajtja, a Torsen korlátozott csúszású különbségeinek köszönhetően mind az első, mind a hátsó részen.

carscoops