Az abroncs kiváló tapadást és kezelhetőséget biztosít
Az új abroncsok tapadást és pontos kormányozhatóságot nyújtanak a nagy teljesítményű SUV-k számára
A Dunlop új termékcsaládként bevezeti a Sport Maxx RT 2 SUV abroncsokat, amelyek a széles körben elismert Dunlop Sport Maxx RT 2 abroncsokra építve tovább bővítik a méretkínálatot az SUV-k irányába.
A Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV abroncsot kifejezetten a sportos teljesítményt igénylő SUV-tulajdonosok számára fejlesztették ki. Az abroncs kiemelkedően jó tapadást nyújt száraz és nedves utakon, nagyobb sebességnél pedig kiváló kezelhetőséget, kanyarodási teljesítményt és kormányozhatóságot kínál.1 A Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV abroncs ráadásul sportos vezetéskor és kanyarodáskor is kimagaslóan jól tapad az útfelületen.
Optimalizált kormányzási pontosság
A Dunlop mérnökei az SUV-k igényeihez igazították az abroncs formáját, melynek eredményeként kiegyenlítődik az abroncsnyomás a tapadási felületen, hogy így állandó és egyenletes tapadás jöhessen létre az útfelülettel. Mindez optimális kezelhetőséget, kanyarodást és kormányzási pontosságot biztosít nagy sebességnél is.
Kiemelkedően jó tapadás nedves és száraz utakon
Az abroncs gyantakeveréket tartalmazó, kimondottan a Sport Maxx RT 2 SUV számára kifejlesztett új generációs futókeverékből készül, amely fokozza az abroncs és az útfelület között kialakuló súrlódást. Ezzel megnő az abroncs tapadási felülete, hogy kiváló teljesítményt nyújthasson száraz és nedves utakon.
Kiváló kezelési és kanyarodási jellemzők
A nagy dőlésszögű, V-alakú mintaárkokkal rendelkező, megerősített futófelület-mintázat kevesebb mozgást tesz lehetővé a futófelület számára, így robusztusabbá válik a futófelület, bármilyen irányba is mozogjon a jármű. Az abroncsnak ez a tulajdonsága fokozza a tapadást és növeli az érintkezési felületet erős terhelést okozó kezeléskor és kanyarodáskor.
„A Dunlop motorsportban elért győzelmei alapvető értéket képviselnek az ultra nagy teljesítményű abroncsok tervezésekor és fejlesztésekor” – mondta Mike Rytokoski, a Goodyear Dunlop Europe marketingigazgatója. „A motorsport a legkomolyabb tesztelési és bizonyítási környezetet jelenti, ahonnan jelentős mennyiségű adatot nyerünk ki és számos visszajelzést kapunk a versenyzőktől. Ezek alapján közvetlenül mérhetjük magunkat más márkákhoz, és tovább feszíthetjük a fejlesztési lehetőségek határait.”
Abroncsméretek | Piaci megjelenés dátumai | Lehetséges felhasználások | ||||
255/50 R19 | 107 | Y | XL | 2018. febr. | BMW X6, Mercedes GLE | |
235/55 R18 | 100 | V | 2018. márc. | Audi A8, VW Tiguan | ||
255/55 R18 | 109 | Y | XL | 2018. ápr. | Porsche Cayenne, BMW X5 | |
285/45 R20 | 112 | Y | XL | 2018. máj. | Audi Q7 | |
315/35 R20 | 110 | Y | XL | 2018. máj. | Mercedes GLK, Volvo V90 | |
235/65 R17 | 108 | V | XL | 2018. máj. | Alfa Romeo Stelvio, Mercedes GLC SUV | |
235/50 R18 | 97 | V | 2018. máj. | Maserati Quattroporte, Audi RS Q3 | ||
235/60 R18 | 107 | W | XL | 2018. máj. | Range Rover Evoque, Porsche Macan | |
235/50 R19 | 99 | V | 2018. jún. | Mercedes GLK, VW Tiguan | ||
265/50 R19 | 110 | Y | XL | 2018. jún. | Porsche Cayenne, VW Touareg | |
215/55 R18 | 99 | V | XL | 2018. jún. | Nissan Qashqai, Infiniti EX | |
235/55 R19 | 101 | Y | 2018. aug. | Mercedes GLC SUV, Audi Q5 | ||
235/55 R19 | 105 | Y | XL | 2018. aug. | Porsche Macan, Volvo XC90 | |
275/45 R19 | 108 | Y | XL | 2018. aug. | Bentley Continental, Porsche Cayenne | |
295/35 R21 | 107 | Y | XL | 2018. szept. | Mercedes GLE, Audi Q7 | |
275/40 R20 | 106 | Y | XL | 2018. szept. | Porsche Panamera, BMW X6 | |
275/45 R20 | 110 | Y | XL | 2018. szept. | Volvo XC90, VW Touareg | |
235/65 R18 | 108 | W | 2018. szept. | Jaguar F-Pace, Lexus RX | ||
255/50 R20 | 109 | Y | XL | 2018. okt. | Land Rover Discovery, Audi Q7 | |
255/55 R19 | 111 | W | XL | 2018. dec. | Land Rover Discovery, Audi Q7 | |
285/45 R19 | 111 | W | XL | 2018. dec. | BMW X6, Mercedes M-osztály | |
275/45 R21 | 110 | Y | XL | 2019. jan. | Mercedes GLE Coupé, Range Rover Sport | |
255/60 R18 | 108 | Y | 2019. febr. | Maserati Levante, Mercedes G-osztály |
1 A teszteket a Goodyear Dunlop megbízásából a TÜV SÜD Product Service GmbH végezte 2017 októberében. Új UHP, Abroncsméret:255/50 R19; Tesztautó: BMW X5, Mazda Tribute; Teszthelyszínek: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD Garching (D); Jegyzőkönyv száma: 713117618D-04.