Iveco ON

BEMUTATKOZIK A SZOLGÁLTATÁSOKAT ÉS FUVAROZÁSI MEGOLDÁSOKAT ÖSSZEFOGÓ ÚJ IVECO ON MÁRKA

Olyan szolgáltatások és szállítási megoldások új gyűjtőmárkája az IVECO ON, amelyek az ügyfelek termelékenységének és teljes birtoklási költségének optimalizálása érdekében készülnek, miközben a járművezetők biztonságáról és kényelmes fedélzeti életkörülményeiről is gondoskodnak.

Annak jegyében született az IVECO ON, hogy az ügyfelek könnyebben választhassanak testre szabott megoldást vállalkozásukhoz az IVECO szolgáltatásainak folyamatosan bővülő kínálatából.

Torinó, 2020. november 9.

IVECO ON gyűjtőmárkája elindításával bővíti tovább ügyfélközpontú kínálatát az IVECO. Az IVECO ON azon integrált szolgáltatások és szállítási megoldások világát jelenti, amelyek az ügyfelek hatékony flottakezelését és üzleti tevékenységét, valamint versenyképesebb, nyereségesebb és hosszú távon fenntarthatóbb működését segítik elő. Annak jegyében született, hogy segítsen eligazodni az IVECO szolgáltatásainak széles kínálatában. Ezek immár összefogva és jól áttekinthetően állhatnak rendelkezésre, s az ügyfelek könnyen kiválaszthatják az egyéni igényeiknek megfelelő megoldásokat.

Az IVECO ON révén az ügyfelek állandó kapcsolatban állhatnak az IVECO szakértőivel és márkakereskedőivel. A csapat a megfelelő válaszokkal segíti őket üzleti tevékenységük során, illetve munkában tartja járműveiket. Az IVECO ON név arra utal, hogy a márka folyamatosan ügyfelei rendelkezésre áll („always ON”), mindenkor készen igényeik teljesítésére.

„Az IVECO ON a szolgáltatások olyan világát nyitja meg, amelyet pontosan ügyfeleinknek álmodtunk és terveztünk meg” – hangsúlyozta Thomas Hilse, az IVECO márka elnöke. „Olyan integrált megoldások ökoszisztémáját alakítja ki, amelyek vállalkozásuk hatékonyabb, könnyebb és nyereségesebb vezetésében segíti ügyfeleinket. Folyamatosan újabb szolgáltatásokat fejlesztünk, hogy új módokon támogathassuk őket. Az IVECO ON hálózatba kapcsolt szolgáltatások kettős áttörést is jelentenek az ügyfelek kiszolgálásában. Elsőként, olyan platformmá alakítják a járművet, amely valós időben kommunikálhat és fogadhat adatokat. Másodszor pedig segítségükkel az IVECO az ügyfelek és a járművezetők valódi tanácsadójává léphet elő. A szolgáltatások alapkoncepcióját megváltoztatva az IVECO ON már ma a holnap közlekedési szolgáltatásait kínálja.”

Az IVECO ON gyűjtőmárka egyfajta kapuként szolgál a márka digitális megoldásainak és szolgáltatásainak széles portfóliójához. Ez a járművek üzemidejének, valamint a flotta hatékonyságának és termelékenységének növelésére összpontosítva mérsékli a teljes birtoklási költséget (TCO), illetve gondoskodik a járművezető biztonságáról és kényelméről a fedélzeten. Az IVECON ON márkanév alatt kínált szolgáltatások mind számukban, mind pedig terjedelmükben folyamatosan bővülnek és öt csoportba szerveződnek:

  • Flotta (Fleet) – Hatékony flottakezelés az üzemanyag-fogyasztás és a járművezetők figyelemmel kísérése, a fuvarfeladat-tervezés, az útvonal-optimalizálás és a megrendeléskezelés révén. Az IVECO Web API internetes alkalmazáscsatolási interfészt is magában foglalja, amely a rugalmas adatintegrációnak köszönhetően egyetlen eszközzel teszi lehetővé a flottatulajdonosok számára a különböző márkákból álló járműparkjuk felügyeletét.
  • Üzemidő (Uptime) – A jármű munkában tartását, a váratlan meghibásodások megelőzését és a közúti műszaki segítségnyújtást szolgálja. Az IVECO Ellenőrzőközpont (IVECO Control Room) révén biztosított járműfelügyelet a távoli segítségnyújtást (Remote Assistance) is lehetővé teszi, elkerülve a nem tervezett állásidőket. Mindemellett javítási igény esetén az IVECO Top Care biztosítja a prémiumügyfeleknek az őket megillető elsőbbséget.
  • Gondoskodás (Care) – A tulajdonos, a járművezető és a jármű figyelemmel kísérése útközben, járműfelügyelet és -jelentések formájában. Az intelligens jelentések (Smart Report) tanácsokkal szolgálnak az ügyfelek és a járművezetők számára a vezetési stílus az üzemanyag-takarékosságot és a jármű kímélését szolgáló fejlesztéséhez. A járművezetők szintén profitálhatnak az Easy Way alkalmazás előnyeiből, amely egyszerű kattintásra megkönnyíti munkájukat, illetve növeli kényelmüket a fedélzeten.
  • Karbantartás és javítás (Maintenance and Repair) – Speciális segélyszolgálat testre szabott szervizszerződések választékával. Az Elements olyan egyénileg kialakítható szervizcsomagokat kínál, amelyek a legjobban megfelelnek az ügyfelek igényeinek.
  • Alkatrészek (Parts) – Eredeti IVECO-alkatrészekkel és -tartozékokkal teszi teljessé az IVECO ON kínálatát. Az ügyfelek így eredeti tartozékokkal bővíthetik járműveiket, illetve az IVECO Eredeti Alkatrészek, Reman és Nexpro választékból vásárolhatnak alkatrészeket.

A szolgáltatások e gyorsan növekvő palettájával az IVECO ON olyan rugalmas ajánlattal szolgál, amely az ügyfelek üzleti igényei és fuvatfeladatai szerint egyénileg alakítható.