Jimny, a terepdoboz

Néhány mondat a Jimnyről mielőtt búcsút vennénk tőle, mert hamarosan egy megújult modell kerül forgalomba.

Az autó nem túl nagy, de legalább kívül-belül kicsi. (3.67 m hosszú, 1.6 m széles, 1.67 m magas, 19 cm az alvázmagasság)
Ránézésre sem gondolná az ember, hogy tágas beltér fogadja, viszont mivel elég magas, nem fenyegeti az a veszély a tulajdonost, hogy belepróbálják a százast amíg a hipermarket parkolójában várja gazdáját. A fehér szín nem áll jól neki, sötétzöld vagy a fekete színnek (a fotózás miatt is) jobban örültem volna. Beülve semmiképp nem nevezhető kényelmes luxusautónak, de nem is ez a dolga, hiszen főleg olyan helyekre találták ki ahol nincs útburkolat. Oda viszont hibátlan, ezért egy hatalmas esőzés után ki is vittem terepre, hogy összesarazzam a fotózás előtt.

Aszfalton a felfüggesztés sok élmény nem tud produkálni, pattog, rázza a kormányművet is, viszont a földútra kanyarodva, egyből megváltozik a helyzet. Az összkerékhajtás és a lágy rugózás sokat jelent ha ilyen utakon jár-kel az ember. A Drive Action 4×4 rendszer lehetővé teszi, hogy akár menet közben is bekapcsold a négykerék-meghajtást, ha szorult helyzetbe kerülnél. Hihetetlen erőt rejt a motortér, ami a fogyasztáson is látszik, hiszen 8,2 liter / 100km alá nem sikerült levinnem az étvágyát, de valamit valamiért. Ezt az autót valóban nagy kalandokra tervezték.

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/04/23/jimnytol-bucsuzunk/