Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A készpénzes autóvásárlás helyett egyre népszerűbb a tartós bérlet

Posted on 2017.10.30.2017.10.30. By Iroda Távirati

Számos lehetőség közül választhatunk, ha autót szeretnénk vásárolni. A piaci trendek alapján elmondható, hogy mind a készpénzes, mind a hitelre történő vásárlás kezd háttérbe szorulni. A bankok és az ügyfelek többsége már a lízingelést részesíti előnyben. „Jelenleg a magánszemélyek is élvezhetnek olyan megoldásokat, melyek korábban csak a cégek számára voltak elérhetőek. A szolgáltatások köre is bővül, már fix havidíjért akár évente vadonatújra cserélhetik autójukat az ügyfelek, ha igénylik” – hívta fel a figyelmet Sallai Sándor, a Duna Autó Zrt. kereskedelmi igazgatója.

Autóhitelnél a bank pénzt ad a vevőnek arra, megvásárolja a kiszemelt autót. A jármű tulajdonjoga az első perctől fogva a hitelfelvevőé lesz, a tartozást pedig a banknak kell folyamatosan törleszteni. A lízingnél viszont csak az utolsó részlet kifizetésével kerül az autó tulajdonjoga az ügyfélhez. „Az évtized elején kiderült, hogy tömeges nemfizetés esetén a hitelkonstrukció nem előnyös sem az ügyfeleknek, sem a bankoknak. Ezért terjed el egyre jobban az utóbbi időben a lízing, ahol maga a gépjármű az elsődleges fedezet, ha baj van abból könnyen és gyorsan tud pénzt csinálni a lízingcég.” – hívta fel a figyelmet Sallai Sándor, a Duna Autó Zrt. kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: lízingnél az utolsó lízingdíj megfizetéséig nem az ügyfél, hanem a lízingcég a jármű tulajdonosa. A lízingcég vásárolja meg az autót azért, hogy azt az ügyfél használatába adja.

Tartós bérlés előnyei

Az autóvásárlás nem minden esetben a legjobb megoldás, ha valaki autóval szeretne közlekedni. Egy jármű megvétele előtt számításba kell venni az adott modell lehetséges üzemanyag-, szervizelési-, biztosítási- költségeit, nem utolsó sorban pedig az értékcsökkenést is. Nem véletlen, hogy külföldön és hazánkban egyre népszerűbb a bérlés. Az úgynevezett operatív lízing, más szóval tartós bérlet megfelelő megoldás lehet azok számára, akik autóval szeretnének közlekedni, de a tulajdonszerzéshez kapcsolódó hátrányokat nem szeretnék elszenvedni. „A tartós bérlet esetén ugyanúgy a lízingcég, illetve bérbeadó cég vásárolja meg a gépjárművet, csak sokkal kedvezőbb feltételekkel tudja a használatunkba adni rövidebb, vagy hosszabb ideig. Ezt a konstrukciót ráadásul cégek és magánszemélyek is igénybe vehetik akár minimális kezdő befizetéssel” – tette hozzá a Duna Autó Zrt. kereskedelmi igazgatója.

Akár évente cserélheti autóját

Ezen tartósbérleti konstrukciók jellemzően teljes szolgáltatással párosulnak. A bérbeadó cég fizeti az autóra a biztosítást, az adókat, ők cserélik a gépjárművön a gumikat, ők tárolják a gumigarnitúrákat, elvégzik az autókon a kötelező szervizeket, csereautót adnak a javítás időszakára, eljönnek az autóért és akár az üzemanyagkártyát is biztosítanak. Van már olyan kereskedői lízingcég, amelyik rájött, hogy a hagyományos tartósbérletnél és flottakezelési szolgáltatásnál rugalmasabb megoldásokra van szükség és nem csak cégekben kell gondolkodni a tartós bérlet terén. „A Duna Autó Zrt-nél már azt is lehetővé tettük, hogy az ügyfél fix havi díjért évente új autóba ülhessen. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a cég nem az olajcserét végzi el évente az autón, hanem magának az autónak a cseréjét egy vadonatújra. Senki más nem kínálja jelenleg a piacon azt a lehetőséget, hogy az ügyfél változatlan havidíj fizetése mellett évente eldöntheti, hogy ugyanannak a modellnek a legújabb változatát kívánja tovább használni, vagy átül egy másik márka vadonatúj autójába ugyanazon szerződés keretein belül, mindezt akár többször is. Így céges, vagy magán felhasználóként akár több autót is kipróbálhat az ügyfél, ami életszerűbb, mint éveken keresztül ugyanazt a gépjárművet használni, hiszen bővülhet a család, változhatnak az igények” – hangsúlyozta Sallai Sándor.

Duna Autó Zrt.

A cég történelme 1989-ig nyúlik vissza, kezdetben keleti márkák (Kamaz és Star) személy- és teherautók értékesítésével és javításával foglalkoztak. Ezt idővel Mitsubishi és Volvo márkájú járművek értékesítése váltotta fel. Később a figyelem a személygépjárművek felé terelődött. Jelenleg a Duna Autó Zrt.-nél 14 márka kínálatából választhatnak új autókat az érdeklődők és 18 márkaszervizben várják a szakképzett alkalmazottak az autójavítással kapcsolatos feladatokat. Az országosan és regionális szinten is egyedülálló márkaválaszték (Fiat, Honda, Hyundai, Kia, Lada, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Volvo, Használtautó) és számos kiegészítő szolgáltatás mellett egy márka független karambolos javítóközpont is sikeresen működik immár 1989 óta az Óbuda szívében található cég, négy és fél hektáros telephelyén. Hazánk legnagyobb márkapalettájával rendelkező márkakereskedésének szervizeiben évente több mint 30 ezer javítást végeznek.

A Duna Autó Zrt. 270 embert foglalkoztat, emellett szívesen látnak érdeklődő, nappali tagozatos hallgatókat duális képzéskeretein belül a Zsigmond Király Főiskola gazdálkodási és pénzügyi alapképzési szakairól. A szakmai gyakorlatok terén pedig a Váci SZC Király Endre Szakgimnáziummal és Szakközépiskolával, a Fáy András Közlekedésgépészeti Szakgimnáziummal, valamint a Bánki Donát Közlekedésgépészeti Szakgimnáziummal és Szakközépiskolával működnek együtt. A cég árbevétele tavaly 21,4 milliárd forint volt és bevételének egy részét társadalmi szerepvállalásra fordítja. Többek között szabadidős tömegrendezvényeket, egészségügyi és oktatási programokat is támogatnak.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Csak akkor van óriási káosz az M3-as “Bagi lehajtójánál”, amikor rendőrök irányítják a forgalmat
Next Post: Világszerte hasít a Hyundai
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Már Magyarországon a Huawei legújabb prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatója
  •  Insta- és Tik-Tok „tempó” a színpadon
  • Tanítanék Filmnapok – 2023. október 26-28.
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT