Kiírták a BKK-automaták üzemeltetéséről szóló tendert

Megjelent a BKK bérlet- és jegykiadó automatáinak üzemeltetéséről szóló közbeszerzési eljárás ajánlati felhívása. Eredményes eljárás esetén legalább 3 évre biztosított lesz az automatahálózat működése.

Jelenleg 361 darab BKK bérlet- és jegykiadó automata működik Budapesten és könyékén, amelyek üzemeltetését 2014 óta a T-Systems végzi. Mivel a Budapesti Közlekedési Központ és a T-Systems közötti szerződés 2021 decemberében lejár, ezért a BKK közbeszerzési eljárást indított, amellyel hosszú távon biztosítható a fővárosi automaták további üzemeltetése. Az ajánlati felhívás 2021. szeptember 3-án jelent meg az Európai Unió Hivatalos Lapjában (TED). A tenderrel egyidőben a készülékek működését a vásárlók szokásaihoz igazítják, ennek köszönhetően a hálózat üzemeltetése az eddigiekhez képest kiszámíthatóbb, gazdaságilag pedig fenntarthatóbb lesz.

A korszerű bérlet- és jegykiadó automaták ma már nemcsak a belváros forgalmasabb csomópontjaiban érhetők el, hanem az ügyfelek színvonalasabb kiszolgálása érdekében számos HÉV-állomáson és Budapest külvárosi, kertvárosi részein, illetve több agglomerációs településen is. Az automaták pontos helyéről a térképes keresőn lehet tájékozódni.

Budapesti Közlekedési Központ