Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Kína lehet az elektromos meghajtású MINIk második otthona

Posted on 2018.03.01.2018.02.26. By AztaCARom

Miközben a BMW Group továbbra is elsődlegesen a nagy-britanniai Oxfordban tervezi a kizárólag akkumulátorral hajtott MINI modellek sorozatgyártását, a márka folyamatos stratégiai fejlődésének hosszú távú fenntartása érdekében a vállalatcsoport a jövőben a szigetországgal párhuzamosan, a hálózatról tölthető gépkocsik legnagyobb piacának számító Kínában is beindítaná a károsanyag-kibocsátástól mentes MINI-k tömegtermelését.

A BMW Group előrehaladott tárgyalásokat folytat a MINI márka globális sikertörténetének továbbfejlesztéséről, amelynek középpontjában egy új együttműködési megállapodás áll. A brit prémiumgyártó folyamatos stratégiai fejlődésének hosszú távú fenntartásához vezető kulcspont a jövőbeni, tisztán elektromos meghajtású MINI modellek sorozatgyártásának megosztása a márka otthonát jelentő Nagy-Britannia és az elektromos mobilitás jelenlegi legnagyobb piacának számító Kína között, a BMW Group ezért a napokban egy „szándéknyilatkozatot” írt alá a Kínában működő Great Wall Motors autógyártó vállalat oldalán. Miközben a brit prémiumgyártó oxfordi létesítménye 2019-ben megkezdi az első tisztán elektromos meghajtású MINI modell tömegtermelését, az új, Kínában megkötendő együttműködési megállapodás is a MINI károsanyag-kibocsátástól mentes jövőképe melletti egyértelmű elköteleződést tükrözi.

A vállalatcsoport előtti következő lépés most az elképzelhető együttműködési megállapodás részleteinek kidolgozása és a partnerség olyan alapvető kérdéseinek tisztázása, mint például a gyártási helyszín kijelölése vagy a teljes beruházás felek közötti megosztásának kontraktusa. A BMW Group maximálisan elkötelezett Kínában működő aktuális értékesítési hálózata továbbfejlesztése mellett, így e téren egyáltalán nem tervezi új infrastruktúra kiépítését.

A MINI márkát övező stratégiai fejlesztéstől függetlenül a BMW Group a jövőben még tovább bővíti kínai partnere, a Brilliance oldalán kiépített és a BMW Brilliance Automotive (BBA) névre keresztelt közös vállalkozásnak megágyazó, rendkívül sikeres együttműködését. Két autógyártó létesítménye mellett a BBA Kínában egy erőforrásokat gyártó üzemet is működtet, ahol a Senjang városában készülő, hálózatról tölthető BMW modellek nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátorai is készülnek. Kínában ez az első, prémium autógyártó vállalat által működtetett akkumulátorgyár.

A BBA az elmúlt években kulcsfontosságú szereplőként járult hozzá ahhoz, hogy Kína és az ázsiai régió a BMW legnagyobb piacává érjen, és mint ilyen, a MINI Kínában tervezett stratégiai fejlesztése előtt is ékes példaként szolgál. 2017-ben csak Kínában hozzávetőlegesen 560 000 darab új BMW modell talált gazdára, amely több, mint a bajor prémiumgyártó második és harmadik legnagyobb piacának számító Egyesült Államok és Németország együttes teljesítménye. A MINI értékesítési tabelláján Kína tavaly a negyedik legnagyobb piacként zárta az évet, körülbelül 35 000 új gépkocsi értékesítésével, amely ugyancsak a brit prémiumgyártó globális növekedésében rejlő potenciált erősíti.

A BMW Group nemzetközi gyártási hálózatának sikeres stratégiai bővítése egyetlen vezérelv mentén fekszik: a gyártás a piac igényeihez igazodik. Annak ellenére, hogy a BMW folyamatosan bővíti jelenlétét legnagyobb piacain, így például Kínában is, a vállalat németországi üzemeinek terhelése mit sem csökken. Sőt mi több, 2007 és 2017 között a Németországban készülő BMW modellek száma jóformán 25 százalékkal, mára éves szinten mintegy 1,15 millió darabra emelkedett. Eközben a BMW teljes tömegtermelésének közel felét a bajor prémiumgyártó Németországon kívüli autógyártó üzemei végzik.

Egy hasonló mértékű stratégiai gyarapodás anélkül gyorsítaná fel a MINI márka folyamatos fejlődését, hogy egy pillanatra is megkérdőjeleződne a BMW Group Nagy-Britannia iránti abszolút elköteleződése. Az elmúlt években a vállalatcsoport kimagasló beruházásokkal erősítette meg jelenlétét a szigetországban.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ilyen egy Brabus ladik
Next Post: A Német Nagykövetség BMW i3-assal jár Budapesten

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rambo 2. – Digitálisan felújított 4K
  • Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
  • Disney Baby – Első kalandok 7. – Első meséim Micimackóval
  • Világító homlokzat és 3D betonnyomtató
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Van képünk hozzá (23.04.01.) – Hyundai Sonata
  • Verstappen a pole pozícióban
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • A Chevrolet Traverse is abszolválta az IIHS töréstesztet
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • Húsvéti Kenyérlelke családi nap a Fény Utcai Piacon
  • KávéBár Bazár 2023
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT