Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Közösen fejleszt akkumulátort a Panasonic és a Toyota

Posted on 2017.12.17.2017.12.16. By Iroda Távirati

A Toyota és a Panasonic a prizmatikus akkumulátorok közös autóipari fejlesztésére készül. A szilárdtest akkumulátorok forradalmasíthatják mindazt, amit ma az elektromos autózásról ismerünk.

A Lexus prémium márkát is jegyző Toyota és a Panasonic bejelentették, hogy megvalósíthatósági tanulmányt készítenek a prizmatikus akkumulátorokkal kapcsolatos közös autóipari üzletágról. Az elmúlt húsz évben eddig több, mint 11 millió, a benzines és elektromos hajtást kombináló hibrid autót értékesítő Toyota és Lexus valamennyi autóipari versenytársánál nagyobb tapasztalattal rendelkezik az akkumulátorok fejlesztésének területén. Nem véletlen, hogy a Toyota mindenkinél korábban tervezi bemutatni az elektromos autók hatótávját rendkívüli mértékben megnövelő, töltési idejét pedig drasztikusan lecsökkentő szilárd test akkumulátorokat használó modelljeit. A két vállalat közti megállapodás célja, hogy megoldást találjanak a sürgető társadalmi problémákra, többek közt a globális felmelegedésre, a levegő szennyezettségére, a természeti erőforrások kimerülésére és a biztonságos energiaellátásra, valamint hogy kielégítsék az elektromos autók népszerűvé válásával együtt járó fokozott keresletet. E célok megvalósítása érdekében a Toyota és a Panasonic az autóipari akkumulátorok további fejlesztésére készül, mivel ez kulcsfontosságú technológiának számít az elektromos hajtású járművekben.

A Toyota és a Panasonic üzleti kapcsolata még 1953-ban kezdődött, és a két cég azóta rengeteg közös fejlesztési projektet indított, különös tekintettel a gyártás területén. Miután az üzleti környezet most jelentős változáson megy keresztül, a két vállalat felismerte annak fontosságát, hogy megbízható partnerekkel együttműködve, a régi határokat átlépve kell új értékeket alkotniuk.

A Toyota már sok jelentős eredménnyel járult hozzá a fenntartható mobilitás megteremtéséhez – gondoljunk csak a világ első sorozatgyártású hibridje, a Prius 1997-es bemutatására vagy a Mirai üzemanyagcellás autó 2014-es bevezetésére. Az évtizedek során felgyűlt tudására és tapasztalatára támaszkodva a Toyota most arra törekszik, hogy teljes körű termékkínálatot alakítson ki hibrid, plug-in hibrid, üzemanyagcellás és akkumulátoros hajtású, környezetbarát járművekből, amelyek tökéletesen illenek a világ különböző részein élő vásárlók életstílusához.

A Panasonic egyik legfontosabb üzletága az autókba szánt lítium-ion akkumulátorok gyártása, és a vállalat ügyfelei közt ma már több nagy autógyár szerepel. A Panasonic technológiai képességeit világszerte elismerik e téren. A vállalat arra törekszik, hogy továbbfejlessze prizmatikus autóakkumulátorainak biztonságát és kapacitást, amihez kiváló alapot biztosít az akkumulátor-üzletágban szerzett értékes műszaki tudása. A Toyota és a Panasonic felismerte, hogy az elektromos hajtású járművek népszerűvé válásának záloga az akkumulátorok teljesítményének, árának, biztonságának és stabil tárolókapacitásának további javítása. Ezért mindkét vállalat célul tűzte ki, hogy közös munkával megalkossák az iparág legjobb prizmatikus akkumulátorát, elősegítve ezzel a Toyota és más márkák elektromos autóinak még szélesebb körű elterjedését.

http://tesztalelkemindennek.hu/2017/12/04/feketen-feheren-latszik-a-kulonbseg/

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A CES 2018 ad otthont a Honda 3E Robotics Concept világpremierjének
Next Post: Egyre több az egyéni vállalkozó a hiénapiacon
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT