Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Különkiadások és új soros hathengeres MHEV dízel a Range Rover Sport kínálatában

Posted on 2020.07.17.2020.07.16. By AztaCARom

A továbbfejlesztett Range Rover Sport új, finom járású soros hathengeres dízelmotorokat kap; a modell limitált szériái minden eddiginél szélesebb választékot eredményeznek

  • Fokozott teljesítmény: új, takarékos, soros hathengeres Ingenium dízelmotorok 48V Mild Hybrid (MHEV) technológiával
  • Modern, erőteljes, takarékos: az új, mild hybrid technológiával felvértezett, soros Ingenium dízelmotorok egy V8-as erőforrás teljesítményét kombinálják egy hathengeres motor takarékosságával és károsanyag-kibocsátásával; emellett nagyteljesítményű benzines és takarékos plug-in hybrid hajtásláncok is rendelkezésre állnak
  • Látványos formaterv: a magabiztos, fényűző Range Rover Sport stílusát új karosszériaszínek és beltéri opciók teszik még elegánsabbá
  • Fenntartható luxus: a Range Rover Sport P400e PHEV akár 41 kilométert képes megtenni elektromos üzemmódban, átlagos üzemanyag-fogyasztása akár 3,3 l/100km, míg a gyorsabb töltésről Mode 3 töltőkábel** gondoskodik
  • Fejlett technológia és online kapcsolódási lehetőség: a minden modellhez alapfelszerelésként kínált Apple CarPlay és Android Auto funkciók mellett akár 8 eszköz csatlakoztatására alkalmas 4G Wi-Fi hálózat is rendelkezésre áll

Minden idők legdinamikusabb Land Rover típusa, a Range Rover Sport széles körűen megújult, a létező legtökéletesebb sportos luxusterepjáróként megerősítve pozícióját.

A Range Rover Sport motorkínálata új soros Ingenium dízel erőforrásokkal bővül. A D350 egyike a Land Rover új generációs, hathengeres Ingenium dízelmotorjainak. Ez az új motorcsalád első ízben vértezi fel 48 voltos mild hybrid (MHEV) dízel technológiával a Range Rover Sport modellt, amely ezáltal teljesíti az RDE2 normát. A házon belül fejlesztett, új soros dízelmotor D250, D300 és D350 kivitelben választható, a motorteljesítmény 249-50 lóerő. Az új motorok a korábbi V6-os és V8-as dízelek helyébe lépnek.

A Range Rover Sport tulajdonosait ragyogó tónusokkal és selyemfényű kidolgozással örvendeztető SV Prémium Paletta karosszériaszín-választék nyolc új árnyalattal (pl. Tourmaline Brown, Amethyst Grey-Purple vagy Petrolix Blue) bővült.

Az utastérben gyakorlatias megoldások és elegáns részletek teremtenek tagadhatatlanul sportos, fényűző légkört, míg a tökéletesen integrált Touch Pro Duo szórakoztató rendszer minden eddiginél fejlettebb online kapcsolatot biztosít.

„A Range Rover Sport a teljesítmény, valamint a határozott és erőteljes formaterv semmihez sem fogható megtestesülése.” – mondta Gerry McGovern professzor, a Land Rover kreatív igazgatója. „Kifinomult megjelenése a Range Rover modellcsalád modern hangvételéről tanúskodik, a modell sportos természetére egyedülálló stílusjegyek utalnak. Ezt a szabadidőjárművet nem lehet figyelmen kívül hagyni.”

A korábban is elérhető, nagyteljesítményű, kifinomult benzinmotorok mellett most megjelentek a vadonatúj hathengeres Ingenium dízelek, amelyek finomabb járásúak, kifinomultabbak és takarékosabbak, mint közvetlen elődeik.

Az új, soros motorok teljesítik a valós vezetési feltételek melletti kibocsátást vizsgáló RDE2 normát, illetve a tényleges használat során is megfelelnek az Euro 6d-Final szabványnak, köszönhetően a robbanékonyabb gázreakciókat takarékosabb üzemmel kombináló, 48 voltos mild hybrid (MHEV) technológiának. Mindezen megoldásoknak köszönhetően az új Ingenium erőforrások a világ egyik legtisztább üzemű dízelmotorjai közé sorolhatók.

A teljes motorkínálat jól harmonizál a Range Rover Sport nagyteljesítményű karakterével; az új D350 dízelmotorral 6,9 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára a sportos luxus-szabadidőjármű. Lenyűgöző, 700 Nm nyomatékcsúcsával a Range Rover Sport változatlanul robbanékony gyorsítóképességgel örvendezteti meg utasait. Ráadásul a legnagyobb teljesítményű dízelmotor, a D350 CO₂-kibocsátása mindössze 237 g/km, így a V8-ashoz méltó teljesítmény a hathengeresek takarékosságával társul.

A kiemelkedő menetteljesítményhez magával ragadó vezetési élmény társul, amely a dinamizmus és a kényelem közötti arany középutat testesíti meg. A Range Rover Sport fejlett összkerékhajtási rendszere és légrugózása folyamatosan alkalmazkodik az útviszonyokhoz, reagálva a változásokra, így nem csak pontos visszajelzéseket ad, de élvezetesen is vezethető, ugyanakkor nem ismer kompromisszumot a vezetők által megkövetelt, kiemelkedő kifinomultság terén. A könnyű alumínium szerkezet kulcsszerepet játszik a Range Rover Sport dinamikus vezethetőségében és dinamikus reakcióiban.

A Range Rover Sport legújabb motorkínálatának tagjai:

Dízelmotorok:

  • D250 – 249 LE, 3.0 literes, soros hathengeres MHEV dízelmotor, maximális forgatónyomatéka 600 Nm az 1250-2250/perc fordulatszám-tartományban*
  • D300 – 300 LE, 3.0 literes, soros hathengeres MHEV dízelmotor, maximális forgatónyomatéka 650 Nm az 1500-2500/perc fordulatszám-tartományban
  • D350 – 350 LE, 3.0 literes, soros hathengeres MHEV dízelmotor, maximális forgatónyomatéka 700 Nm az 1500-3000/perc fordulatszám-tartományban

Benzinmotorok:

  • P300 – 300 LE, 2.0 literes, soros négyhengeres benzinmotor, maximális forgatónyomatéka 400 Nm az 1500-4000/perc fordulatszám-tartományban
  • P400 – 400 LE, 3.0 literes, soros hathengeres benzinmotor, maximális forgatónyomatéka 550 Nm a 2000-5000/perc fordulatszám-tartományban
  • P400e – 404 LE, 2.0 literes, soros négyhengeres PHEV benzinmotor, maximális forgatónyomatéka 640 Nm az 1500-4000/perc fordulatszám-tartományban
  • P525 – 525 LE, 5.0 literes V8-as, kompresszoros benzinmotor, maximális forgatónyomatéka 625 Nm a 2500-5500/perc fordulatszám-tartományban
  • P575 – 575 LE, 5.0 literes V8-as, kompresszoros benzinmotor, maximális forgatónyomatéka 700 Nm a 3500-5000/perc fordulatszám-tartományban

A plug-in hybrid P400e a legtakarékosabb Range Rover Sport variáns, amely akár 41 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemben, zéró károsanyag-kibocsátással.

A nagyteljesítményű 300 lóerős Ingenium benzinmotor és a 105 kW teljesítményű villanymotor együtt 404 lóerőt mozgósít, így a vezető kompromisszummentes teljesítménynek örvendhet. A PHEV hajtáslánccal szerelt Range Rover Sport 6,7 mp alatt gyorsul 0-100 km/órára, WLTP norma szerinti átlagos üzemanyag-fogyasztása 3,3 l/100km.

Az alapfelszereltség részeként kínált Mode 3 töltőkábellel** nem egészen három óra alatt teljesen feltölthető az akkumulátor fali töltőről vagy nyilvános töltőpontról, szemben a Mode 2 kábellel elérhető 7,5 órával.

A 2021-es modellévi Range Rover Sport modellek az online kapcsolódási lehetőségek és a biztonság terén is többet nyújtanak. Minden kivitel alapfelszereltségként kínálja az Apple CarPlay és Android Auto okostelefon-integrációs funkciókat, míg a fedélzeti 4G Wi-Fi hálózatra akár nyolc készülék csatlakozhat egyszerre, így a vezető és utasai minden pillanatban kapcsolatban maradhatnak a külvilággal.

Az új, beágyazott Spotify alkalmazás révén a Spotify Premium előfizetők közvetlenül a Touch Pro Duo rendszeren keresztül férhetnek hozzá több millió zeneszámhoz, anélkül, hogy szinkronizálniuk kellene okostelefonjukat.

A vezető és az utasok jó közérzetéről a Range Rover Sport utastéri levegő ionizálási rendszere gondoskodik, amelyet mostantól PM2.5 szűrő egészíti ki. A szórakoztató rendszer érintőképernyőjéről, a ‘Purify’ gombot megérintve kezelhető, ultramodern rendszer kiszűri a levegőből a legapróbb por- és pollenszemcséket, közömbösíti a kellemetlen szagokat, és ezáltal megnyugtató, pihentető, kifinomult és főleg egészséges környezetet teremt.

* A HSE Silver alapfelszereltség piaconként eltérő lehet

** A Mode 3 töltőkábel kizárólag a brit és európai piacokon tartozik az alapfelszereltséghez

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Mild Hybrid, Range Rover Sport, soros hathengeres

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az optimalizált hajtáslánc-hatékonyság a hosszabbra nyúló utazások során is több lehetőséget rejt
Next Post: A Lexus RX a legmegbízhatóbb használt autó

Kapcsolódó cikkek

  • A DTM-bajnok Martin Tomczyk lesz az ABT Sportsline motorsport igazgatója Ctrl+C - Ctrl+V
  • Több mint 18 ezer Volánbusz munkavállaló bére emelkedik jelentősen Hírek
  • 2021-es Spyder F3 Bemutató
  • A járvány ellenére megduplázta árbevételét a Share Now autómegosztó Ctrl+C - Ctrl+V
  • Halálos baleset miatt lezárták a 71-es főutat Pálkövénél Hírek
  • A Mercedes-AMG Customer Racing jól felszerelt a kiterjedt Norschleife programhoz Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
  • A Sony 2023-as tévéi
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT