La Maison Citroen márkastand – Igazi “Inspired By You” élettér

A százéves évfordulóra a Citroën vadonatúj bemutatóteret tervezett: a látogatókat középpontba helyező La Maison Citroën a márka régi és újabb modelljeivel több mint 1000 m2-en várja az érdeklődőket. A meleg hangulatú, barátságos élettér felépítésében a jellegzetes Citroën stílust és a Citroën Advanced Comfort® program értékeit követi. Megújult koncepciójával az új fogyasztói szokásokhoz igazodik, és lehetővé teszi, hogy a látogatók maximálisan elmerüljenek a Citroën világában.

A Citroën modellek alapértékeinek számító design és kényelem jegyében felépített stand egy ház sziluettjét formázza, mely a márka különleges világába való belépésre invitálja a látogatókat. A bejárat fölött a bronzszínű Citroën Origins logó látható, mely a centenáriumi évben minden eddiginél varázslatosabb perceket ígér.

Ahogy már megszoktuk, a Citroën most sem követi a bevett sémákat, és genfi standján két térben és időben jól elkülönülő, nagyon különböző bemutatóteret alakított ki. Az „Inspired By you” mottó szellemében a márka egyszerre idézi meg a múltat és vetíti elénk a jövőt.

1. SZEKCIÓ: a közvetlenül a bejáratnál kezdődő bemutatótér visszafogott színeivel a Citroën 100 éves történetének állít emléket. A történelmi modellek és az „Origins” gyűjtői kiadás darabjai egy hatalmas Citroën-emblémát formáznak. A fa padlóborítás a legapróbb részletekre is kiterjedő figyelem kiváló példája. A tökéletes harmóniára való törekvés jegyében a hoszteszek fekete ruháját díszítő fehér logót Jean-Charles de Castelbajac tervezte (az ő közreműködésével készült a nemrégiben bevezetett, 99 darabból álló C3 JCC+ limitált kiadás). A falakat borító képernyőkön szabadon böngészhetnek a látogatók a Citroën Origins weboldalon, melyena Citroën valamennyi régi modellje megtalálható.

2. SZEKCIÓ: ez a tágas és színes bemutatótér az Ami One Concept tanulmányt állítja előtérbe. A stand sztárjának számító innovatív városi mobilitási eszköz egyedülálló dinamikus bemutatásához egy városi útvonalat mintázó speciális pályát alakítottak ki. A száz százalékban elektromos jármű – egy töltőoszloppal és az ügyfélutat jelképező pulttal együtt – vagy egy pódiumon áll, vagy az említett, szürke vonalakkal felfestett 14 m átmérőjű pályán mozog. A Clockwork Orange, Out of The Blue és szürke színekben játszó díszlet, melyet a #LibertyElectriCityMobility felirat és már a folyosóról is látható kockaformák díszítenek, vidám és dinamikus megjelenést biztosít a stand ezen részének.

Akárcsak a párizsi autókiállításon, a Citroën most is a látogatókat állítja a középpontba: a lépcsőzetesen kialakított új arénában mintegy negyven kényelmes és színes fotel várja a közönséget. Az érdeklődők naponta négy alkalommal is megtekinthetik a The Place to C” című élő előadást, melyben egy kivetített képek előtt mozgó táncos mozdulataiban gyönyörködhetnek. Az arénából a teljes standot belátni, és a genfi autószalon fő attrakciójának számító, fel-alá közlekedő Ami One Concept tanulmány is jól látható.

Astand jó hangulatú, központi találkozóhelye a megújult Le Petit Citroën butik. A kicsik és nagyok nagy kedvence a loft stílusú üvegfalakkal ellátott Lifestyle boutique, mely jópofa innovatív kiegészítőket árul, mint például az Ami One Concept tanulmányhoz vagy a „The Citroënist Est. 1919”-hez kínált, centenáriumi színekben pompázó új tartozékok. A kiegészítők a lifestyle.citroen.com/ oldalon online is megrendelhetők. Egy másik felfedezésre váró újdonság a SEETROËN, az első olyan szemüveg, amelyik véget vet az utazás alatti rosszullétnek. A július óta forgalmazott eszköz óriási sikernek örvend. Erről tanúskodik a több mint 20 millió megtekintés a közösségi oldalakon, a 15 000 eladott példány és a 3 európai díj, mellyel az egyszerű és sokak számára elérhető megoldást nyújtó autós márka merészségét jutalmazták.

A boutique két oldalán egy-egy 6 m hosszú Welcome Table található. A látogatók az itt elhelyezett iPadek segítségével tájékozódhatnak a márkát érintő újdonságokról, és pihenés közben mobiltelefonjaikat is feltölthetik.

A Café André szellemében megújult VIP szekcióban kedvükre ehetnek és ihatnak a látogatók. A kávézó – akárcsak a párizsi autószalonon – a „Café Bulle” nevet viseli, és különlegesen berendezett enteriőrjével az Ami One Concept tanulmányt juttatja eszünkbe: a pult körül nyugtató hatású világos színek, a falakon pedig Out of The Blue színű kockamotívumok láthatók.