Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Lexus RX L, a mozgó Omotenashi szalon

Posted on 2018.05.03.2018.05.03. By Iroda Távirati

A világ vezető környezetbarát prémium hibrid gyártójaként ismert Lexus bemutatta 20 évvel ezelőtt az RX modellel teremtette meg a luxus-crossoverek szegmensét, jelenleg is ez a legnépszerűbb Lexus SUV világszerte. A legzöldebb luxusató márkának tekintett, 97%-ban hibrid autókat értékesítő Lexus első európai hétüléses modellje, az új RX L új lehetőségeket kínál ahhoz, hogy tulajdonosa több utast szállíthasson, vagy hogy sokkal több poggyászt vihessen magával – és mindezt a lehető legegyszerűbben sikerült megoldani. Az autó így a legmagasabb szintű japán vendégszeretet négy keréken guruló szimbólumává, igazi mozgó omotenashi szalonná vált.

A Lexus mérnökei úgy tervezték meg az RX L utasterét, hogy a kabin könnyű variálhatóságával tulajdonosa a lehető legjobban kihasználhassa az autó megnövelt hosszát. Ez a praktikum természetesen a Lexus hibátlan luxusával és az omotenashi vendégszeretettel párosul, s ez a biztosíték arra, hogy az autóban ülő összes utas teljes kényelemben utazik majd. Ha úgy adódik, hogy tulajdonosának szüksége van a hátsó, harmadik üléssorra, – például egy családi kiránduláson, vagy amikor este nekivág a városnak a barátaival –, akkor elég egy gombnyomás, és a két ülés máris gyorsan és simán felnyílik a padlóból. Hogy a dolog még könnyebben menjen, a művelethez két, kényelmesen elérhető gomb is a rendelkezésére áll: egy a második üléssorban, egy pedig a csomagtérben.

Az ülések összecsukása ugyanilyen egyszerű feladat, és a támlák ledöntésével 1.067 mm hosszú, sík padlójú rakodóteret alakíthat ki. Az itt szállított tárgyakat kalaptartó védi a kíváncsi pillantásoktól, amit használaton kívül egy külön erre a célra kialakított rekeszben tarthat a csomagtérpadló alatt.

A Lexus szakemberei a legapróbb részleteket is gondos figyelemmel dolgozták ki. A második üléssor dönthető ülésein például nincsenek kiálló részek, hogy a ki- vagy beszálló utasok semmibe ne akadjanak bele. A harmadik sorba könnyű beszállni, mivel a második sor ülései egyetlen gombnyomásra előre billennek és előbbre csúsznak, s a padlón kialakított lépőfelület szinte magától a helyes irányba tereli a lábat. Ha ledöntik a leghátsó üléssort, a második sor ülései 150 mm-es úton csúsztathatók előre-hátra: ilyen értéket egyetlen más hétüléses prémium SUV sem kínál, így a Lexusban igazán kényelmesen kinyújtózhat.

Kifejezetten hétülésesként tervezett járműként az RX L kimagasló luxus és kényelmet kínál minden utasa számára. A háromzónás klímaberendezés fűtés-hűtését és légbefúvását a harmadik sorban ülők is maguk állíthatják be az ülésük mellett elhelyezett kezelőszervekkel. A leghátsó klímazónát a vezető is kezelheti a multimédia kijelzőn keresztül. A harmadik üléssor multifunkciós kartámasz-konzoljában két pohártartó és két USB port kapott helyet; ez utóbbi ideális megoldás a gyermekek számára, akik így a hosszú utazások alatt is hozzáférhetnek kedvenc játékaikhoz. Mindez kellemesen és harmonikusan egészíti ki a Lexus RX család jól ismert, fényűző felszereltségét. A kiválasztott kiviteltől függően az autó olyan extrákat kínál, mint a 12,3 colos multimédia és navigációs képernyő, a kifejezetten az RX-hez hangolt Mark Levinson surround hangrendszer, a kézhasználat nélkül nyitható-zárható, motoros mozgatású csomagtérajtó, a fűthető és szellőztethető, elektromosan állítható első ülések, vagy a teljes LED világítás.

A biztonság a hétüléses változatban is kimagaslóan jó. Ötüléses testvéréhez hasonlóan az RX L is ötcsillagos értékelést kapott a független Euro NCAP szervezet töréstesztjén. Az ütközés előtti biztonsági rendszer, a dinamikus radarvezérlésű sebességtartó automatika, a sávtartó asszisztens, a jelzőtábla-felismerés és az automatikus távfény (az Executive kivitelben; a Luxury változatban adaptív távfény rendszer) révén az autó vezetője minden eddiginél több segítséget kap a veszélyhelyzetek felismerésére és elkerülésére.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Ford intelligens ablakán a vakok is élvezhetik a táj szépségét
Next Post: „Körúti kalandok”

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT