Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Luxus autó drága edzőcipőben

Posted on 2017.06.29. By AztaCARom

A TNGA platformra épülő új Toyota Camry fejlesztésénél nagy hangsúlyt kapott az élvezetes vezethetőség igénye. Ez a dinamizmus hívta életre két japán tuningműhely optikai csomagjait.

Ha Európában – egyelőre – nem is kapható a nyolcadik generációs Toyota Camry, vitathatatlanul ez a márka globális zászlóshajója, amelyet Japántól Ausztrálián át Észak-Amerikáig forgalmaznak. A modellek között minimális az eltérés az egyes piacokon – ám csak addig, amíg kezelésbe nem veszi a szedánt a Toyota két házi tuningcége: a TRD és a Modellista.
Aki igazán elhivatott rajongója a Toyotának, és az európai híreken túl nyomon követi a hazai, japán piacon megjelenő fejlesztéseket is, rendszeresen találkozhat a TRD és Modellista nevekkel. Két helyi tuningcégről van szó, amelyek a Toyota-csoport berkein belül tevékenykedve hoznak ki villámgyorsan és kiváló minőségben olyan vakmerő, ugyanakkor harmonikus optikai csomagokat, amelyek még a dizájn-forradalmat hirdető Toyota újkeletű merészségén is túlmutatnak – emlékezzünk csak azokra a változtatásokra, amelyeket a CH-R crossoverhez készített a két cég a tavalyi év végén.
A TRD nappali fényekkel integrált első kötényre, sötétített hűtőmaszkra és nagy átmérőjű, öt duplaküllős keréktárcsára alapozta saját Camry-kollekcióját, egyértelműen a sportos hangvételt részesítve előnyben. A harciasság általában a Modellistától sem áll távol, most mégis az elegáns irányt választották: finom rajzolatú első lökhárító és osztott küllős könnyűfém kerekek adják meg az alaphangot a méretes szedánnak. A pontot az i-re a kéttónusú karosszériafényezés teszi fel; a kontrasztos színű tetőlemez modern és kifinomult megoldás.
Szokatlanul hiteles egyébként a TRD sportos átalakítása: az új generációs Camry alapjaira éppen ők, a Toyota Racing Development épített olyan ütőképesnek ígérkező versenyautót, amely a NASCAR bajnokságban szállhat szorítóba az ismételt győzelemért. Ez még akkor is hitelessé teszi a családi szedán dinamizmusát, ha nyilvánvaló: a NASCAR versenyautók csak megjelenésükben idézik azokat a limuzinokat, amelyektől sziluettjüket és nevüket kölcsönzik.
A Toyota új, TNGA platformra épülő modelljéből évente akár több mint 400 ezer példány talál gazdára csak az Egyesült Államokban; ezzel tavaly az abszolút legnépszerűbb személygépkocsi volt az USA-ban*.
A nyolcadik generációs Camry 3.5 V6, illetve soros négyhengeres, 2.5 literes benzinmotorokkal kapható; utóbbi önmagában vagy hibrid hajtáslánc elemeként jut szerephez, és kiemelkedően kedvező, akár 41 százalékos hatásfokkal büszkélkedhet. Szintén a Camry újdonsága az az infotainment rendszer, amely a világon elsőként alkalmazza a fél évtizedes fejlesztőmunka és több mint száz vállalat együttműködése nyomán létrehozott autóipari Linux operációs rendszert, melyről múlt héten adtunk hírt.
* http://www.businessinsider.com/best-selling-cars-trucks-vehicle-america-2016-2017-1

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:autó, bemutató, Camry, car, egyszermarlattamautot, jármű, kocsi, miazablogger, premier, tesztalelkemindennek, Toyota, Toyota Camry

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Csúcskategóriás Mio autós eszközök hölgyeknek is
Next Post: Végre egy normális határozat!

Kapcsolódó cikkek

  • 4 vadonatúj Hiluxot küld csatába a Toyota a 2021-es Dakaron Ctrl+C - Ctrl+V
  • Egy tanulmányból kiderül, melyik BMW modellek veszítenek leginkább és legkevésbé az értékükből Ctrl+C - Ctrl+V
  • Merész terv! Élre törne a villanyautók versenyében a Jaguar I-PACE Hírek
  • Hatmilliárd forintos tőkebefektetést kapott az önvezető járműveket fejlesztő cég Hírek
  • A 2024-es hibrid Chevrolet Corvette E-Ray a leggyorsabb Bemutató
  • Multimédia, információk és csatlakozás a Lexus RZ 450e-ben Bemutató

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. szeptember
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Több tucat előadással várja az érdeklődőket a Nyíregyházi Egyetem
  • Számviteli szabadulószoba és jövőkutatás is lesz a Corvinuson a Kutatók éjszakáján
  • Már 10 mozifilmre költöttek 1 milliárdnál többet a magyar nézők
  • Ismét kereskedelmi nívódíjat nyert a PENNY!
  • Mi a csoda? Egész napos élménykavalkáddal vár a Múzeumkertben az ingyenes PONT Fesztivál
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • Van képünk hozzá (23.09.27.) –  Honda Accord Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.26.) –  Morgan Super 3
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató
  • V-Strom 800DE – „Jött, látott és győzött!” Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Portugáliában épített Dax Furiosa nyerte a 2023-as Honda Customs versenyt Ctrl+C - Ctrl+V

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT