Magyarországra is megérkezett a DS3 Crossback
Művészi stílusával és szokatlan arányaival, 100%-ban elektromos hajtású E-TENSE változatával, exkluzív újításaival és kifinomultságával… a DS 3 CROSSBACK kitolja a határokat. A modell teljesen új platformja mind műszaki, mind stilisztikai szempontból új lehetőségeket kínál. A városi közlekedésre és hosszabb utakra egyaránt alkalmas DS 3 CROSSBACK a hagyományokra fittyet hányva, a látványos technológiákat helyezi előtérbe: DS MATRIX LED VISION fényszórók, az automatikusan kiemelkedő, süllyesztett kilincsek, teljesen digitális vezetőhely stb. Avantgárd megjelenése mellett az autó a vezetést segítő rendszerek (2. szintű autonóm vezetés) gazdag kínálatával, valamint rendkívüli kényelemmel és minden eddiginél jobb hangszigeteléssel rendelkezik.
Az elegáns és vonzó DS 3 CROSSBACK elsősorban azokat az ügyfeleket fogja meghódítani, akik a legújabb technológiákkal felszerelt, stílusos és egyben dinamikus SUV modellt keresnek.
„A DS 3 CROSSBACK tökéletesen
illeszkedik a DS második generációjába, melyet magas szintű technológiai
tartalom és kifinomultság jellemez. A DS 3 CROSSBACK modellel a DS Automobiles új
fejezetet is a márka történetében, melyet a villamosítás fémjelez.
A DS 3 CROSSBACK E-TENSE változata 100%-ban elektromos hajtású lesz; ez azonban
semmilyen kompromisszumot nem jelent a stílus tekintetében.”
Yves Bonnefont, a DS Automobiles vezérigazgatója
„A DS 3 CROSSBACK az autózás újfajta élményét
kínálja és a DS 7 CROSSBACK-kel indított szolgáltatási színvonalat nyújtja. Ebben
az autóban minden együtt van az egyéniségüket tükröző gépkocsit kereső, igényes
vevők meghódításához.
A szép dolgokat kedvelőknek bizonyára tetszeni fog modellünk művészi dizájnja,
az utastér kreativitása és a legkisebb részletekre való odafigyelés.
A DS 3 CROSSBACK a DS márka esszenciája: kifinomultság és technológia
kompakt karosszériában. Meghatározó szerepe lesz a DS Automobiles növekedésében”
Eric Apode, a DS Automobiles termékfejlesztési igazgatója
ERŐT SUGÁRZÓ, MŰVÉSZI DESIGN…
„Tökéletes arányaival mind oldal-, mind hátulnézetből, nagyméretű kerekeivel, visszafogott hosszúságával, valamint impozáns megjelenésével a DS 3 CROSSBACK első pillantásra kitűnik a többi autó közül. A letisztult vonalú, erőtől duzzadó, szoborszerű karosszériát a varázslatos, egyedi világítótestek teszik még látványosabbá.” – ezekkel a szavakkal írta le Thierry Metroz, a DS Automobiles formatervezési igazgatója a DS új alkotását.
Első ránézésre szembetűnik a DS 3 CROSSBACK prémium kategóriás SUV jellege és kompakt felépítése: 4,12 m-es, visszafogott hosszúság, nagyméretű kerekek (690 mm, 18’’ keréktárcsák), hasmagasság stb.
Elöl, a művészi kivitelű,
cizellált, emblematikus DS WINGS hűtőrács, a függőlegesen elhelyezett,
gyöngysorszerű
LED-es nappali menetfény, és az elnyújtott formájú DS MATRIX LED VISION lámpák
(olvassa el az 6. oldalt) modernséget és nagy teljesítményt tükröznek. A
nagyméretű, vízszintes vonalvezetésű motorháztető tovább fokozza ezt a
benyomást.
A legapróbb részletek gondos kidolgozása mindenütt látható. Az erre utaló jelek már az autó külsején is megfigyelhetők:
- az alsó ablakszegélyek rejtve vannak,
- a süllyesztett kilincsek tökéletesen belesimulnak a karosszériába,
- a tetővonal letisztult, látható antenna nélkül,
- a tető a karosszériától eltérő színű fényezéssel személyre szabható,
- a B-oszlop cápauszonyra emlékeztet,
- a krómozott, dupla kipufogócsövek szimmetrikusan vannak elhelyezve (motorváltozattól függően).
A CROSSBACK felirattal összekötött, finom metszésű és korszerű technológiával készült lámpák is hozzájárulnak az elegáns megjelenéshez.
Süllyesztett kilincsek
A süllyesztett kilincsekkel az elegancia és a technológia egyaránt érvényesül. A DS X E-Tense álomautón elő-premierként bemutatott exkluzív technológia egyedülálló ebben a kategóriában. Az elv egyszerű: az ajtókilincsek akkor álnak a vezető, illetve az utasok rendelkezésére, amikor szükség van rájuk, egyébként belesimulnak az autó oldalfalába. Sőt, az innovatív, kulcs nélküli nyitó- és indítórendszer (ADML PROXIMITY) estén, csak közel kell menni az autóhoz, és egy 1,5 méter sugarú körön belül az autó magától kinyílik, a négy kilincs automatikusan kiemelkedik, és a vezetőnek csak ki kell nyitnia az ajtót, hogy beüljön a volánhoz. Az autótól való eltávolodáskor az ajtókilincsek visszahúzódnak, és a gépkocsi automatikusan bezáródik.