Már több mint 1 millióan használják a BudapestGO-t, a BKK népszerű applikációját

A Budapesti Közlekedési Központ februárban debütált alkalmazásának népszerűsége töretlen, a BudapestGO felhasználóinak száma június végén átlépte az 1 milliót. Az applikáció az ügyfelek körében számtalan kényelmi funkciója miatt közkedvelt: gyors jegyvásárlást és automatikus bérlethosszabbítást biztosít, emellett hatékonyan segít az útvonaltervezésben, akár a kerékpárral közlekedőknek is.

Négy hónap után komoly eredményt ért el a Budapesti Közlekedési Központ applikációja: a BudapestGO-t már több mint 1 millióan használták a közösségi közlekedés fontos eszközeként.

A BKK április elején egy online felmérést készített a felhasználók tapasztalatairól. A visszajelzések rendkívül pozitívak voltak, a válaszadók 89 százaléka elégedett a szolgáltatás színvonalával. A felhasználók többsége rendszeresen használja az alkalmazást, sőt még ajánlja is másoknak.

A BudapestGO az elmúlt időszakban értékesítési szempontból is jelentős sikereket tudott felmutatni: a felhasználók négy hónap alatt már több mint 1 millió 200 ezer terméket vásároltak az applikációval. Az alkalmazásnak tehát kiemelt szerepe van abban, hogy a fővárosban közlekedők a papírjegyek helyett egyre gyakrabban használják a digitális termékeket, amely erősíti a környezettudatos, fenntarthatóbb közlekedés megvalósítását.

A BudapestGO-val az utazástervezések száma is nőtt: az egykori FUTÁR alkalmazás havi másfél milliós átlagához képest a BudapestGO-val eddig már 10 millió 500 ezer utazást terveztek az ügyfelek.

A BudapestGO az ügyfelek kényelmét is biztosítja

Az applikáció az ügyfeleknek számtalan kényelmi funkciót tartalmaz. Az alkalmazással egyetlen felületen lehet jegyet vásárolni, vagy tájékozódni a főváros aktuális forgalmi helyzetéről. A nyári időszakban különösen fontos a fennálló forgalmi helyzet ismerete, hiszen több nagyberuházás is zajlik – például az M3-as metró felújítása –, amelyek miatt a megszokottól eltérő menetidőre lehet számítani.

A BKK ügyfelei ismétlődően – kvázi előfizetéses jelleggel – minden hónapban automatikusan újravásárolhatják havibérletüket, a widget funkció segítségével pedig a megvásárolt jegyek és bérletek rögzíthetők a telefon főképernyőjén, ezért gyorsabbá vált a jegyérvényesítés és az ellenőrzés.

Jelentős újításként használhatják a BudapestGO-t a kerékpárral közlekedők is, akik számára az applikáció még jobb és pontosabb tervezést biztosít, ráadásul a telebusz és a telefogas szolgáltatás is elérhetővé vált az alkalmazásban. A budapesti és a távolsági buszok mellett szinte minden nagyobb város helyi közösségi közlekedési eszközére is lehet vele jegyet, bérletet váltani.

Emellett a BKK folyamatosan optimalizája az alkalmazást, az elmúlt hetekben a februári induláshoz képest jelentősen gyorsabb lett a felszálláskor szükséges kódleolvasás. A BKK pontosabbá és gyorsabbá tette az útvonaltervezést is, amely elsősorban a hosszabb, átszállásokat is tartalmazó utazások esetén lehet előnyös.

A BudapestGO applikáció legújabb verziója letölthető a Play áruházban és az App Store-ban. Bővebb információ és a funkciókat bemutató videók a bkk.hu/budapestgo oldalon érhetők el.

Budapesti Közlekedési Központ