Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Mérföldkövek a Toyota történetében Akio Toyoda vezetése alatt

Posted on 2023.01.26.2023.01.26. By Google Fordító

Váratlan hírt közölt ma reggel a Toyota Motor Corporation. A pénzügyi év végével Akio Toyoda lemond a vállalat operatív vezetéséről. Helyét Koji Sato, a Lexus és a Gazoo Racing jelenlegi első embere foglalja el.

“KRISZIS A VÁLSÁG UTÁN”

2009 júniusában Toyoda lett a nagyapja, Kiichiro 1937-ben alapított társaság elnöke, Katsuaki Watanabe helyére. Akio volt a Toyoda család első tagja, aki 1995 óta vette át a kormányt.

Kinevezése az akkori világ legjövedelmezőbb és legértékesebb autógyártója volt, akkoriban $ 115 milliárd dollár értékben, és évtizedek óta jelentette első veszteségét, miután a globális pénzügyi válság arra kényszerítette, hogy tétlenítse a sok gyárat, amelyeket egy évtizedes könyörtelen terjeszkedés során épített.

Megígérte, hogy kiszorítja a társaságot a történelem legrosszabb visszaeséséből, nagyobb átláthatóságot biztosít a szétszórt vállalati kultúrában, és “visszahozza a társaságot az alapokhoz” olyan autók építéséről, amelyek boldoggá tették az embereket.

Alig hat hónappal később a vállalat évtizedek óta a legrosszabb minőségi válságba zuhant. A Toyota kritikát váltott ki a lassú válasz miatt, amikor több millió autó visszahívására került sor, hogy ellenőrizze a hibás gyorsítókat az Egyesült Államokban.

A biztonsági válság, amely arra kényszerítette a Toyodat, hogy vallomást tegyen a 2010-es kongresszus előtt, veszélyeztette a Toyota hírnevét és folyamatos sikerét a legjövedelmezőbb piacon.

Toyoda csütörtökön elmondta, hogy a kormánynál töltött ideje “válság utáni válsággal” kezdődött.”

Reklám · Görgessen a folytatáshoz

A következő években küzdenie kellett a 2011. évi földrengés és szökőár által okozott zavarokkal Japán északi részén.

Lassú EV ELFOGADÁS

Több mint egy évtizede a tetején, Toyoda az autóipar intenzív változásainak és a növekvő bizonytalanságnak az időszakában az autógyártó elnöke is volt, hogy a régi autógyártók, mint például a Toyota, hogyan tudják elkerülni az újabb kihívásokat – és gyakran nimbler – olyan kihívók, mint a Tesla ( TSAA.O ).

A Toyota szerint a fosszilis tüzelőanyagok, nem pedig a belső égésű motorok jelentik a problémát. A hibridek mellett, amelyeket több mint két évtizeddel ezelőtt népszerűsített a Prius-szal, a hidrogéntechnikát is támogatja, bár ez eddig nem érte el az akkumulátoros elektromos járművek ( BEV-k ) útját.

A Toyoda megvédte stratégiáját és az elektromos járművek fejlesztési terveit, amelyeket néhány környezetvédelmi csoport és befektető kritizált, akik azt akarják, hogy a társaság gyorsabban mozogjon a BEV-k elfogadása érdekében.

“Csakúgy, mint a teljesen autonóm autók, amelyeket mindannyian vezetnünk kellett volna, a BEV-k csak hosszabb időt vesznek igénybe, hogy mainstreamré váljanak, mint a média azt akarja, hogy higgyünk,” Toyoda tavaly év végén mondta az Egyesült Államok kereskedőinek.

Abban az időben azt mondta, hogy “a győzelemért való játék azt jelenti, hogy a pakliban lévő összes kártyával játszani kell – nem csak néhány közül. Szóval ez a stratégiánk, és ragaszkodunk hozzá.”

Toyoda összehasonlította az autógyártót egy “ áruház ” különféle járműveket árusító különféle igényű ügyfelek számára, és kijelentette, hogy vállalati elképzelése “mindenki számára biztosítja a mobilitás szabadságát … és nem akarunk senkit hátrahagyni.”

Az “áruház” megközelítése azonban komoly költségekkel járt.

Toyota podcastok >>>

reuters

Akio Toyoda távozik a Toyota éléről

Hírek Tags:Akio Toyoda, Kiichiro Toyoda, Koji Sato, Lexus, Toyoda-szan, Toyota, Toyota Motor Corporation

Bejegyzés navigáció

Previous Post: 1957-es Chrysler Ghia Super Dart 400
Next Post: Mit tartsunk az autónkban télen?

Kapcsolódó cikkek

  • Szólóban már bizonyított Bemutató
  • A MÁV a Balatonnál a pandémia előtti utasforgalomra számít a nyáron Hírek
  • Ismét a leállósávok használatát ellenőrzik a rendőrök az M7-esen Hírek
  • Önként feladta magát a jogosítvány nélkül vezető drogos(?), részeg(?), cserbenhagyó gyilkos(!) Hírek
  • Téli gumi kötelező és óvatosan/lassabban az utakon! Hírek
  • Elkészült a 75 milliomodik Opel Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT