Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

MG4 Electric modellismertető

Posted on 2023.03.18.2023.03.19. By AztaCARom

Érd be többel!

  • Az új MG4 Electric tisztán elektromos meghajtású hatchback, amely anélkül teszi lehetővé a károsanyagkibocsátás-mentes autózást a vásárók számára, hogy kompromisszumot kötnének a formaterv, a technológia vagy az elektromos hatótávolság terén.
  • 125 kW vagy 150 kW teljesítményű villanymotorral és akár 450 kilométeres WLTP szabvány szerinti hatótávval érhető el.
  • Az újonnan kifejlesztett hatchback az első MG modell, amely az új MSP (“Modular Scalable Platform”) platformon alapul.
  • Rugalmas, új járműplatform, változtatható műszaki tartalommal és hatótávolsággal
  • Hátsókerék-hajtás és optimális súlyelosztás az élvezetes vezetésért
  • “ONE PACK” innovatív akkumulátorrendszer
  • Kompakt méretek, sportos dizájn markáns vonalakkal és kiemelkedő fénypontokkal a több mint 200 LED-nek köszönhetően.
  • Ötcsillagos Euro NCAP biztonsági minősítés, MG Pilot vezetéstámogatás, MG iSMART konnektivitás és számos szakmai elismerés
  • Az MG4 Electric Family, Comfort és Luxury változatban lesz kapható, a belépőszintű változat ára 12 899 000 forinttól indul.

Története: A mobilitás EVolúciója

A vadonatúj kompakt, tisztán elektromos hajtású hatchback új mérföldkövet jelent az MG Motor közel 100 éves történetében. Az MG4 Electric a SAIC Motor anyavállalat által kifejlesztett, akkumulátoros járművek számára tervezett, intelligens, új MSP (“Modular Scalable Platform”) platformjára épült. Az intelligens, moduláris felépítés számos előnyt kínál a rugalmasság, a helykihasználás, a biztonság és a vezetési élmény terén. A padlólemez módosítható kialakítása 2650 és 3100 mm közötti tengelytávval rendelkező modellek számára alkalmas, ami lehetővé teszi, hogy ugyanazon a platformra különböző szegmensek számára különböző karosszériaváltozatokat tervezzenek, a hatchback vagy szedánoktól a SUV-kig és akár a furgonokig. A moduláris skálázható platform ezért fontos szerepet játszik az MG európai növekedési stratégiájában.

Az MG4 az első az új MSP platformra épülő MG modellek sorában – ezzel az MG Motor jelenleg legkorszerűbb autója. Kompakt méretekkel, kivételes formatervezéssel, nagy elektromos hatékonysággal, innovatív vezetéstámogató rendszerekkel és nagyszerű használhatósággal rendelkezik, mindeközben pedig kiemelkedő vezetési élményt is nyújt.

Dizájn: Lenyűgöző, sportos kialakítás

Az MG4 Electric dinamikus formatervezése globális fejlesztés eredménye, amelyben a sanghaji SAIC Motor Design Center, a londoni Advanced Design Studio és a szintén a brit fővárosban található Royal College of Art is részt vett. A 4 287 mm hosszú, 1 836 mm széles és mindössze 1 504 mm magas, ötajtós ferdehátú tökéletesen illeszkedik a modern városi környezetbe. Hosszú, 2 705 mm-es tengelytávja karakteres megjelenést és bőséges belső teret biztosít – akár egy ötfős család számára is. A csomagtér térfogata 350 és 1165 liter között variálható.

A feltűnő fényszórók és a döntött, függőlegesen felfelé álló irányjelzők összetéveszthetetlen frontális megjelenést kölcsönöznek az MG4 Electricnek, amelyet 28 LED és hat függőleges száloptikás csík hangsúlyoz. A ködlámpák és a tompított fényszóró három egysége LED kanyarfényszórókkal egészül ki. Ez a dinamikus stílus a hátsó rész kialakításán is folytatódik a komplex és látványos LED hátsó lámpákkal. A 172 LED és a jármű teljes szélességében végighúzódó hátsó fénycsík kiemeli a modern vonalvezetésű hátsó részt. A kéttónusú tető és annak kifinomult aerodinamikája kettős szárnyú légterelőbe megy át, amely vizuálisan meghosszabbítja az autót és javítja az aerodinamikát.

A modellváltozattól függően a légellenállási együttható Cw 0,27 és 0,287 között van, köszönhetően az aktív hűtőrács alkalmazásának (a Comfort felszereltségtől). Ha kevesebb hűtőlevegőre van szükség, lezárja a légbeömlő nyílást, így akár 30 százalékkal csökkenti a légellenállást, és akár 10 százalékkal növeli a hatótávolságot. A 17 colos könnyűfém keréktárcsák Tomahawk kialakítása – a Comfort és Luxury modelleknél kéttónusú dísztárcsával – szintén aerodinamikai szempontból optimalizált, ami a Continental alacsony ellenállású, 215/55 R17 méretű gumiabroncsaival együtt csökkenti az energiafogyasztást. Az MG4 Electric a következő karosszériaszínekben kapható: Pebble Black, Dover White, Medal Silver, Andes Grey, Diamond Red, Brighton Blue és Fizzy Orange – válaszhatóan fekete tetővel is.

Az MG4 Electric nagyvonalú belső terét tudatosan minimalista módon tervezték, hangsúlyozva az egyszerűség, a technológia és a minőség alapelveit. A vezető előtt elhelyezkedő karcsú műszerfal ergonomikus kezelőelemekkel maximalizálja a rendelkezésre álló teret, kiváló minőségű anyagok és gondos összeszerelés alkalmazásával. A középkonzol lebegő kialakítása nagyobb teret teremt, és olyan hasznos funkciókat integrál, mint az okostelefon-tároló, valamint a vezeték nélküli töltés a Luxury változatban. A kétküllős kormánykerék magassága és mélysége állítható, a Comfort kiviteltől kezdődően bőrborítással rendelhető, a Luxury kivitelben pedig fűthető is, mindeközben egyszerűsített MG Motor multikormány funkciógombokkal rendelkezik. A Luxury kivitel fűthető első üléseket is kínál, a vezetőülés pedig hat irányban, elektromosan állítható.

PR Photography
PR Photography
PR Photography

Hajtáslánc: Kategóriájának legvékonyabb akkumulátora és nagyszerű elektromos teljesítménye

A kimondottan elektromos autókhoz tervezett MSP platform szerves részét képezi a SAIC Motor által kifejlesztett, innovatív kialakítású “ONE PACK” akkumulátorrendszer. A fekvő akkumulátorcellák elrendezésének köszönhetően az akkumulátor minimális magassága elérheti az iparágban egyedülálló 110 mm-t, ami igen hatékony helykihasznált eredményez. A megfelelő hűtőrendszer újratervezésével párosulva a “ONE PACK” akkumulátor három nagy előnyt kínál: magas szilárdság, rendkívül hosszú élettartam és nagy hőstabilitás.

A SAIC Motor által kifejlesztett “ONE PACK” akkumulátorrendszerben a moduláris skálázható platformon lévő összes akkumulátortípus beépítési paraméterei azonosak; a csatlakozók is univerzálisak. Ezzel a tervezési koncepcióval elméletileg 40 kWh – 150 kWh között kapacitású akkumulátorok is beépíthetők. Az akkumulátorcellák vízszintes elrendezése alacsonyabb járműmagasság mellett nagyobb belmagasságot tesz lehetővé.

Az MG4 Electric a márka első olyan járműve Európában, amely az MSP platformon alapul, és kezdetben kétféle akkumulátorral szerelt változatban kerül forgalomba. Az MG4 Electric Family egy 51 kWh-s akkumulátort kombinál egy hátul elhelyezett 125 kW-os villanymotorral, amely a hátsó kerekeket hajtja. Ez a belépőszintű modell 7,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, 160 km/h végsebesség elérésére képes, és a WLTP-ciklusban akár 350 km-es hatótávolságot nyújt. A váltóáramú (AC) töltési teljesítmény 6,6 kW, míg egyenárammal (DC) az akkumulátor akár 117 kW-os gyorstöltéssel is tölthető. Utóbbi esetben az akkumulátor 40 perc alatt 10 százalékról 80 százalékra tölthető.

A Comfort és a Luxury modellekben 64 kWh-s akkumulátor és egy 150 kW-os motor került, amely a hátsó kerekeket hajtja. A szabványos 0-100 km/h sprintet 7,9 másodperc alatt teljesítik, míg végsebességük 160 km/h, a WLTP szerinti hatótávjuk pedig 450 km (a Luxury esetében 435 km). A 11 kW-os fedélzeti töltő (AC) mindkét modellhez szériafelszereltségként jár. Eközben az akkumulátor gyorstöltéssel (DC) 35 perc alatt 10 százalékról 80 százalékra tölthető, akár 135 kW-os teljesítménnyel – ez 32 perc alatt mintegy 300 km megtételére elegendő energiát jelent. Mindhárom változat motorja 250 Nm maximális forgatónyomatékkal büszkélkedhet.

FOLYT. KÖV.!

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:MG4, MG4 Electric, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Folytatódik a BKK közrendvédelmi és köztisztasági akciósorozata
Next Post: Üzemanyagcellás Toyoták Hamburgban – Németország ökotaxi-fővárosában

Kapcsolódó cikkek

  • Már több mint 100 db elektromos MINI-t rendeltek az ügyfelek Magyarországon Ctrl+C - Ctrl+V
  • RC213V (2012-től napjainkig) Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Bugatti életmód-üzletága virágzik Ctrl+C - Ctrl+V
  • HAHÓ! Módosított útvonalon jár a 15-ös, a 16-os, a 105-ös, a 115-ös, a 916-os, a 990-es és az M1-es pótló autóbusz 2018. március 25-én Hírek
  • 11 új, ingyenes e-töltőt adtak át Budapesten és az agglomerációban Ctrl+C - Ctrl+V
  • A versenyhivatal jóváhagyta az AutoWallis többségi tulajdonszerzését az Iniciál Autóházban Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT