Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Mondj igent az élményre

Posted on 2018.03.23.2018.03.23. By Iroda Távirati

LADA Vesta Kombi és LADA Vesta SW Cross sajtóanyag

Hazánkba is megérkeztek a legfrissebb LADA-típusok: a LADA Vesta Kombi és a LADA Vesta SW Cross

Két újabb sikermodellel gazdagodik a LADA hazai kínálata. A rövid idő alatt népszerűvé vált Vesta új Kombi kivitele mellett a LADA új zászlóshajója, a Vesta SW Cross is megérkezett a magyarországi kereskedésekbe.

Sokan várták már itthon a LADA Vesta Kombi változatát, ám legalább ekkora sikerre számíthat a praktikus kialakítást minden eddiginél divatosabb megjelenéssel párosító LADA Vesta SW Cross. Az emelt szabadmagasságú ötajtós crossover a LADA valaha gyártott legvagányabb típusa és egyúttal a márka új zászlóshajója.

LADA Vesta Kombi

A LADA Vesta példaértékűen tágas utastere most jókora, kényelmesen pakolható csomagtérrel bővült. Kompakt külső méretei kényelmes belsőt rejtenek, így városban és hosszú utakon egyaránt tökéletes társ a LADA Vesta Kombi. Bőséges utastér, hatalmas csomagtartó és a típus kiváló ár-érték aránya, ezek az új Vesta Kombi ismertetőjegyei.

Harmonikus formavilága ugyanúgy elegáns és egyedi, mint a négyajtós Vesta esetében, a kombi karosszéria jóvoltából azonban még praktikusabb a csomagtér használhatósága. A már alaphelyzetében is 480 literes csomagtérben, amely akár 825 literesre is bővíthető a hátsó üléstámlák lehajtásával, kisebb-nagyobb rekeszek és kampók is segítik a pakolást. Az utastérben, az első két ülés között tárolódobozt rejtő könyöktámasz, míg hátul pohártartókkal kialakított lehajtható kartámla teszi kényelmesebbé az utazást és az apróságok, úti holmik elhelyezését.

A LADA Vesta Kombi a márka jól bevált, 1,6 literes, 16 szelepes, 105 lóerős benzinmotorjával érhető el. Négyajtós társához hasonlóan, ötfokozatú manuális vagy automatizált (AMT) sebességváltó csatlakozhat a motorhoz.

A Vesta karosszériáját nagymerevségű acél karosszériaelemekkel formálták kombivá, és a LADA mérnökei gondoskodtak a futómű megerősítéséről is. Masszív típusait mindig is az orosz éghajlati és közúti viszonyokhoz tervezte a LADA, ez alól az új Vesta Kombi sem kivétel. A kiépített utakról letérve tehát ugyancsak jól boldogul az újdonság, már csak a 178 milliméteres szabadmagasság jóvoltából is.

A minden szükséges kényelmi és biztonsági kiegészítővel felszerelt LADA Vesta Kombi strapabíró, felületkezelt, horganyzott karosszériaelemeket és masszív alsó motorburkolatot kapott.

LADA Vesta SW Cross

A LADA Vesta SW Cross mindazt tudja, amit a többi Vesta, és még sokkal többet is. Minden eddiginél stílusosabban ötvözi a SUV típusok sajátosságait a személyautók előnyeivel.

Igazi crossover, és egyben hamisítatlan LADA.

A Vesta SW Cross alaptartozékai a praktikus és mutatós off-road műanyag borítások a kerékíveken és a karosszérián – utóbbin matt ezüst betétekkel –, amelyek óvják a karosszériát, például a kőfelverődésektől. Szintén alapáron járnak a matt ezüstszínű tetősínek, a hátsó légterelő az ötödik ajtón, valamint az ízléses, kompakt antenna. Ezek összességében igazán vonzóvá és messziről azonosíthatóvá varázsolják az újdonságot, míg belül akár a narancsszínű kiegészítők áraszthatnak összetéveszthetetlen hangulatot. Az impozáns megjelenést fokozza a Kombinál is nagyobb, 203 milliméteres szabadmagasság és a 17 colos könnyűfém keréktárcsa-garnitúra. Mindezek nélkülözhetetlen jellegzetességei egy olyan fiatalos crossovernek, mint a LADA Vesta SW Cross.

A hívogató utastér a kategórián túlmutató kényelmi extrákat kínál. Már alapáron is bőséges a felszereltség, a Lux kivitel pedig az aktív életvitelhez szükséges minden kiegészítőt tartalmaz. Az összes modellhez jár többek között a háromfokozatú ülésfűtés elöl, a légkondicionáló, a parkolást segítő hátsó ultrahangos rendszer, a multifunkciós kormánykerékről vezérelhető sebességtartó automatika, a hűthető kesztyűtartó, a fedélzeti számítógép, az USB- és AUX-csatlakozók, valamint az esőszenzor és a fényérzékelős automata fényszórókapcsolás.

Mindemellett a Lux kivitel szintén alapáron ad automata légkondicionálót, navigációs rendszert, érintőképernyős multimédiarendszert, magashangsugárzókat, tolatókamerát, valamint felárért fűthető első szélvédőt és fűthető hátsó üléseket is.

Erősebb felfüggesztése jóvoltából a LADA Vesta SW Cross minden körülmények között helytáll, aszfaltútról letérve is magabiztosan mozog, és a legrosszabb úton is kényelmesen szállítja utasait a céljukhoz. Erőforrása a LADA saját fejlesztésű, 1598 köbcentiméteres, 16 szelepes, 105 lóerős benzinmotorja, amelyhez ötfokozatú manuális, vagy automatizált sebességváltó csatlakozik.

A sokoldalú felhasználás és a biztonság jegyében készült a LADA Vesta SW Cross nagy merevségű karosszériája. Ezt a stabil alapot egészíti ki a ma már Európában kötelező elektronikus menetstabilizáló (ESP) és a fejlett légzsákrendszer, valamint olyan hasznos megoldások, mint amilyen például a visszagurulás-gátló.

A Vesta SW Cross kapott egy egyedi, új színt is. Számára alkotta meg a LADA a Mars fantázianevű narancs árnyalatot, amely tökéletesen illik az autó egyéniségéhez. A Mars maga a szenvedély megtestesülése, a dinamika és a kalandok színe.

Az új LADA Vesta Kombi és a LADA Vesta SW Cross egyaránt , Comfort és Lux felszereltséggel vásárolható meg. A Comfort a kiváló ár-értékarányú modellt keresők választása, míg a Lux azoknak készül, akik mindenből a legjobbra vágynak. Az automatizált sebességváltó kizárólag a gazdagabb felszereltségi szinttel érhető el.

A LADA Vesta Kombi alapára 3,799 millió forint, míg a LADA Vesta SW Cross alapára 4,249 millió forint.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Egyedülálló ebikeshop nyitott az Atlanta Centerben
Next Post: Szombaton lezárják a Nyugati pályaudvart

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Megjelent az ADM 4.2 – az ASUSTOR operációs rendszer legújabb verziója
  • Mi a különbség a zöld és a fenntartható épületek között?
  • Szombaton indul a tavi viharjelzési szezon
  • Véget ért a Médiaunió „Mentés másként” kampánya
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • Egyeztetés a hazai mezőgépgyártók és forgalmazók sikeréért
  • Van képünk hozzá (23.03.30.) – Lexus NX
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • “Tesztversennyel kezdjük a 2023-as szezont”
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Demonstráltak az erdélyi gazdák, emésztőgödörbe öntötték a tejet
  • Üdvözöld a tavaszt a Bárány Napokkal!
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT