Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Négy világpremierrel érkezik Lyonba a Renault

Posted on 2021.11.13.2021.11.13. By AztaCARom

A RENAULT A SOLUTRANS KIÁLLÍTÁST, NÉGY VILÁGPREMIERREL, A TELJES ÁTALAKÍTÁSI KÍNÁLATÁVAL ÉS ELEKTROMOS JÁRMŰVEINEK SZÉLES VÁLASZTÉKÁVAL KÉSZÜL MEGHÓDÍTANI

  • A Renault négy új modellt mutat be a nagyközönségnek a november 16-20. között zajló Solutrans kiállításon Lyonban.
  • Ezek az új Kangoo Van E-TECH Electric, az új Renault Trafic, a Master E-TECH Electric megnövelt hatótávolságú modellje és a Master alváz H2-TECH prototípusa.
  • Az 1000 m2-es standon kiállított 15 jármű szemlélteti a Renault haszonjármű-átalakítások terén szerzett szakértelmét.
  • A Kangoo Van és a Master modellekkel a Renault vezető szerepet tölt be az elektromos és hidrogén alapú mobilitás terén is.

A Renault november 16-án a Solutrans-on, a szállítási és ipari szakemberek, vállalkozók számára megrendezett szakvásáron mutatja be először a kishaszongépjármű kínálatának 4 új modelljét. Az új modellekkel a márka az átalakítások és átépíthetőség elismert szakértőjeként ismét bebizonyítja, hogy magas szinten kiszolgálható a vállalkozások igénye az ideális szállítási megoldások iránt. A Renault olyan elektromos modelleket is bemutat, melyek a mobilitás új formáinak jelenlegi és jövőbeli kihívásait helyezik reflektorfénybe: a szakvásár slágerei lehetnek az új Kangoo Van E-TECH Electric, a Master E-TECH Electric, és a hidrogén hajtású Master H2-TECH.

NÉGY PREMIER

A Renault a 4-es csarnokban, egy 1000 m2 alapterületű standon fogadja a helyszínen a látogatókat. A Renault a következő kishaszongépjármű modellek világpremierjével készül a szakemberek e kedvelt seregszemléjére:

  • Az Új Kangoo Van E-TECH Electric, amely a 2011-es bevezetése óta Európában közel 70 000 ügyfél szívét megnyerő bestseller modell újabb verziója lesz, és 2022 tavaszától jelenik meg a piacon. A Renault maubeuge-i üzemében készülő, új Kangoo Van E-TECH Electric, 300 km-es hatótávolságot kínál a WLTP* vegyes ciklusban, megfelelve ezzel a vállalkozók alapvető igényeinek. A 90 kW-os motorja egy 45 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral kombinálva háromféle töltővel használható, például az opcionális 80 kW-os egyenáramú gyorstöltővel, amely 30 perc alatt 170 km hatótávolságra (WLTP* vegyes ciklus) elegendő feltöltésre képes.
  • Az ÚjTrafic, egy kisméretű furgon, elődjénél robusztusabb és dinamikusabb orr-résszel mutatkozik be, teljesen áttervezett, praktikusabb és kényelmesebb utastérrel. Új, erősebb, 110 és 170 lóerő közötti teljesítményű Blue dCi motorokkal, valamint a vezetőnek több információt nyújtó, könnyen csatlakoztatható és biztonságosabb fedélzeti technológiával lesz felszerelve.
  • A Master E-TECH Electric, egy nagyméretű elektromos furgon, amelyet 52 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral szereltek fel, így a hatótávolsága WLTP* vegyes ciklusban 195 km-re nőtt. A 22 kW-os egyenáramú töltő 80%-os töltöttséget tud biztosítani mindössze két óra alatt. Az értékesítés várhatóan 2022 tavaszán indul majd.
  • A Master H2-TECH prototípus optimalizálja az autóba épített hidrogéntechnológiát, miközben számtalan egyedi átalakítási lehetőséget biztosít a használói számára. Ezzel a járművel akár 19 m3 rakomány szállítása is megoldható, mintegy 250 km-es hatótávolsággal, intenzív használatra optimalizálva.

AZ ÁTALAKÍTÁSOK SZAKÉRTŐJE

A Renault 63 tanúsított francia és világszerte összesen 400 olyan licencelt műhellyel tart fenn szoros partneri viszonyt, ahol tökéletes megoldást tudnak biztosítani a jármű optimális, majdani felhasználási módjához igazított átalakítására, figyelembe véve valamennyi ipari- és szállítmányozási szektorban jelentkező egyedi igényt.

A Renault standján kiállított 15 kishaszongépjárműből 13 darab ezeket az átalakítási lehetőségeket is demonstrálja.

REFLEKTORFÉNYBEN AZ ÚJ HAJTÁSI TECHNOLÓGIÁK

Az elektromos mobilitás úttörőjeként és szakértőjeként a Renault, a Kangoo E-TECH Electric modellel 2011 óta vitathatatlanul vezető szerepet tölt be az elektromos kishaszongépjárművek európai piacán.

A nagyobb hatótávolságra vágyó mesteremberek legmagasabb igényét is ki tudja elégíteni a standon megtekinthető Renault Master H2-TECH. Ezt a prototípust a Renault és a hidrogénmegoldások terén világelső amerikai Plug-Power által létrehozott közös vállalkozás, a HYVIA fejlesztette ki.

A TELJESEN MEGÚJULT KÍNÁLAT

A Solutrans kiállításon a következő 15 modell kerül bemutatásra a Renault standján:

  • Az Új Kangoo Van E-TECH Electric
  • Az Új Kangoo Van hűtőautó átalakítás az Isberg-gel együttműködve
  • Az Új Renault Kangoo Van “Open Sesame by Renault” műhelyautó átalakítás a Sortimo-val együttműködve
  • Az Új Kangoo kerekesszék-rögzítő rendszer rámpával a Renault Tech-el együttműködve
  • Az Új Express Van pick-up a Kollé-val együttműködve
  • Az Új Express Van hűtőautó átalakítás az ECP-vel együttműködve
  • Az Új Trafic műhelyautó átalakítás az SD Services/Renault Tech vállalatokkal együttműködve
  • Az Új Trafic duplakabinos műhelyautó átalakítás a Modul System-mel együttműködve
  • Az Új Trafic mentőautó átalakítás a BSE-vel együttműködve
  • Az Új Trafic padlólemezes hűtőautó átalakítás a Cazaux-val együttműködve
  • Az Új Trafic emelőkosaras autó átalakítás a Klubb-bal együttműködve
  • A Master E-TECH Electric
  • A Master E-TECH Electric billenőplatós verzió a Cornut-tal együttműködve
  • A Master szimplakabinos alváz H2-TECH prototípus
  • A Hippie Caviar Hotel bemutatóautó

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bemutató, E-TECH, E-TECH Electric, Electric, H2-TECH, Kangoo, Kangoo Van E-TECH Electric, kiállítás, Lyon, Master, Master E-TECH Electric, Master H2-TECH, premier, prototípus, Renault, Renault Kangoo, Renault Kangoo Van E-TECH Electric, Renault Master, Renault Master E-TECH Electric, Renault Master H2-TECH, Renault Trafic, Solutrans, Solutrans kiállítás, Trafic, világpremier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Már látszik az új aluljáró formája a Lánchíd budai hídfőjénél
Next Post: A Csiby-lámpa közel fél évszázadon át a hazai utcakép meghatározó eleme volt

Kapcsolódó cikkek

  • Honda CRF125F – 2022 Bemutató
  • Újabb fotók a Kamion Eb hungaroringi futamáról Hírek
  • LC karosszéria Bemutató
  • Összeütközött két metrószerelvény Kőbánya-Kispestnél, utasokat nem szállítottak Hírek
  • Még órákon át tarthat a műszaki mentés az M7-esen Hírek
  • Elkészült a Nemzeti Kerékpáros Stratégia Hírek

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Mi lesz a hip hoppal 50 év múlva?
  • Tokaj-Hegyalja a legfenntarthatóbb hazai úti cél egy kutatás szerint
  • Bruttó elszámolás mellett is megéri napelem-rendszert telepíteni
  • Zökkenőmentes félévkezdés
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • Van képünk hozzá (23.09.27.) –  Honda Accord Japan
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT