Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Nem fertőzte meg a vírus a Peugeot Kupát

Posted on 2020.07.13.2020.07.13. By AztaCARom

Július közepén elindulhat a 2020-as rali bajnoki szezon, melynek – ahogy már két éve – szerves része a Peugeot 208 Rally Cup Hungary nevű kupasorozat. Egyforma Peugeot 208 R2-es versenyautókkal, felügyelt technikai keretek között indulnak a párosok, melyben külön pontozás alapján, versenyenként és év végén is pénzdíjazásban részesülnek a Kupában résztvevők. Az eredetileg nyolc futamos magyar ralibajnokság versenyei év elején sorra elmaradtak, de szerencsére a Peugeot Kupa mind az öt, betervezett aszfaltos futama szerepel a módosított 2020-as naptárban.

Július 18-19. a szezonnyitó Salgó Rally dátuma, ahol végre elindulhat a ralibajnokság. Év elején – amikor még nem lehetett tudni a koronavírusról – nyolc páros jelezte, hogy részt kíván venni a Peugeot, a Tagai Racing Technology és a Pirelli által támogatott Peugeot 208 Rally Cup Hungary kupasorozatban.

A vírushelyzet miatt a versenyek elmaradtak, de a szigorítások csökkenésével megjelent az új versenynaptár és a Peugeot kupa kiíróinak örömére a versenyzők többsége továbbra is kitartott a sorozat mellett.

„Nagyon örülök, hogy újra elkezdhettünk ralizni és annak is örülök, hogy a Peugeot Kupások közül mindenki egészséges. Bízom bennem, hogy ez igaz a rali társadalomra és a rajongókra egyaránt!” – kezdte beszámolóját Balkányi György, a Peugeot magyarországi forgalmazójának ügyvezető igazgatója. „Büszke vagyok arra, hogy a Covid-19 ellenére össze tudtuk rakni az idei szezonra is a korábbi évekhez hasonló színvonalon a Peugeot 208 Rally Cup Hungary sorozatot. A Peugeot részéről el tudtuk érni, hogy ne kelljen megcsonkítani a korábban beígért díjazásokat, de a versenyzőknek sem volt egyszerű felállítani saját programjukat. Minden összeállt, így a Peugeot Kupa sok szeretettel várja a regisztrált versenyzőit.”

Az év eleji jelentkezőkből egyedül a Márta – Hényel páros jelezte, hogy nagy sajnálatára, nem tud részt venni a Kupában, de közben új jelentkező is érkezett a sorozatba. „Erős mezőnnyel indulunk neki a kupának, hiszen a tavaly megismert párosok mellett vannak ismert versenyzők, akik Peugeot Kupás újoncként indulnak és vannak olyanok is, akik teljesen újoncként vágnak neki a ralinak és a sorozatnak egyaránt.”

Egyedül a kupában tavaly második helyet megszerző, román Maior testvérpár szereplése kérdéses még, hiszen a fél évre bezsúfolt versenynaptáraknak köszönhetően a magyar bajnoki futamok dátuma egybeesik a román bajnokság több versenyével is. Maiorék szeretnének részt venni a Kupában, de a támogatók döntése, hogy melyik bajnokságban tudnak majd elindulni.

Ahogy Balkányi György elmondta: „A TRT (Tagai Racing Technology) és a Pirelli továbbra is teljes mellszélességgel támogatja a sorozatot és velünk együtt ott lesz a szervizparkokban. Sátrainkat messziről is jól fel lehet majd ismerni és bízom benne, hogy a versenyzőink látványban és küzdeni akarásban is kiszolgálják majd a szurkolóikat! Mindenkinek egy kalappal!”

A Peugeot Kupa versenynaptára:
2020.07.18-19. Salgó Rally
2020.08.15-16. Miskolc Rally
2020.09.05-06. Eger Rally
2020.10.10-11. Vértes Rally
2020.11.06-08. Nyíregyháza Rally

Benevezett párosok:
Hangodi Bendegúz – Patkó Gábor
Hibján József – Szollár Csaba
Maior Norbert – Maior Francesca
Maricsek Miklós – Paizs Róbert
Német Gábor – Adorján Szabolcs
Tábori Ákos – Gáll Csaba
Viszló Csaba – Csökő Zoltán

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:208, 208 R2, Eger Rally, Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor, Hibján József - Szollár Csaba, Maior Norbert - Maior Francesca, Maricsek Miklós - Paizs Róbert, Miskolc Rally, Német Gábor - Adorján Szabolcs, Nyíregyháza Rally, Peugeot, Peugeot 208 R2, Peugeot 208 R2 Rali Kupa, Peugeot 208 Rally Cup Hungary, R2, rali, rally, rallye, Rallye Rádió, raly, ralye, Salgó Rally, Tábori Ákos - Gáll Csaba, Vértes Rally, Viszló Csaba - Csökő Zoltán

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Néhány gondolat a NIU NQi GT Pro elektromos robogóról (Exkluzív videók)
Next Post: Riasztóan sok halálos balesettel indult a július

Kapcsolódó cikkek

  • Változik a 2-es villamos közlekedése péntek délelőtt Hírek
  • #ésakkoreztmosthoogy? Hírek
  • Neves hollywoodi rendezők sorakoztakfel a Lexus mellé Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Toyota nyerte az autóipari formatervezés Oscar-díját Ctrl+C - Ctrl+V
  • Rövid beszámoló a bélapátfalvai Veterán Hegyi Felfutó versenyről Hírek
  • Hétfőn forgalomkorlátozások lesznek Budapesten külföldi delegációk miatt Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT