Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Opel-csúcsmodell terepes küllemmel – új Insignia Country Tourer

Posted on 2017.09.12.2022.04.03. By AztaCARom
  • Sportos Insignia, terepes küllemmel, kalandkeresőknek

  • Torque Vectoring összkerékhajtás, 20 milliméterrel nagyobb hasmagasság

  • Bivalyerős dízelmotor, soros turbófeltöltéssel

  • Igényes csúcstechnika, Opel OnStar új szolgáltatásokkal

  • Bevezető alapára 7 610 000 Ft

Alig néhány hónapja mutatkozott be az Opel két új csúcsmodellje, az Insignia Grand Sport és az Insignia Sports Tourer – és már itt is az új családtag: Frankfurtban debütál az Opel Insignia Country Tourer. Az összkerékhajtású „terepes” kocsi hamarosan megjelenik a márkakereskedőknél 7 610 000 Ft bevezető alapáron. Különösen jó választás a téli sportok és a vidéki élet kedvelőinek, és bárki másnak, aki egyéni megjelenésre törekszik.
Az új Opel Insignia Country Tourer ugyanazokkal az erényekkel hódít, mint a Grand Sport és a Sports Tourer: tágas, és teljesen új felépítésével jóval könnyebb az elődmodellnél. Tele van innovatív technikával, ahogy el is várható egy zászlóshajótól, ugyanakkor van bizonyos vidékies bája is: körkörös fekete burkolat és első-hátsó ezüstös haspáncél jelzi, hogy nem ijed meg némi földúttól. Annak, aki még egyénibbet szeretne, az Opel Exclusive program áll rendelkezésére.

Kalandozásra kész hajtó- és futómű, csúcstechnikával

Az új Opel Insignia Country Tourert erőteljes benzines és dízel turbómotorok hajtják. Az utóbbiak élén az új 2.0 BiTurbo áll (hivatalos NEFZ-fogyasztás: városi 8,9-8,8 l/100 km, országúti 6,0-5,9 l/100 km, kombinált 7,2-7,1 l/100 km, kombinált CO2-emisszió 191-188 g/km). Az újonnan konstruált kétliteres gép kétfokozatú, soros feltöltéssel ad le 154 kW/210 lóerőt 4000/percnél és húzós 480 newtonméter nyomatékmaximumot, már 1500-nál. A benzinesek közül a csúcs a kétliteres, közvetlen befecskendezésű turbó, 191 kW/260 lóerővel (hivatalos NEFZ-fogyasztás: városi 11,5 l/100 km, országúti 7,3 l/100 km, kombinált 8,9 l/100 km, CO2-emisszió 203 g/km CO2). Mindkettő az új, nyolcfokozatú automatával és a modern, iránymutató Twinster összkerékhajtással együttműködve teszi élménnyé a vezetést.
Az aszfaltút elhagyásának kedvez a 20 milliméterrel megnövelt hasmagasság mellett az innovatív összkerékhajtás, Torque Vectoring nyomatékérzékeléssel és az új ötlengőkaros hátsó futómű is – kategóriájának legkifinomultabb rendszere. A nyomatékot egyformán elosztó hagyományos hátsó differenciált két elektromosan vezérelt lamellás tengelykapcsoló helyettesíti, amelyek pontosan, egyedileg biztosítják az erőátvitelt a kerekekre – függetlenül attól, hogy száraz, vizes, jeges vagy havas az út. Gyorsan vett szűk kanyarban azáltal csökkenti az alulkormányzottságot a rendszer, hogy gázadáskor nagyobb nyomatékot küld a külső íven futó kerékre. Ez a másodperc töredéke alatt történik meg, a vezetőnek semmit sem kell tennie érte. Hatására stabilizálódik az Insignia, precízebben fordul rá az ívre, és közvetlenebbül reagál. Az eredmény semlegesen stabil útfekvés és példás járműkontroll, illetve minden helyzetben egyszerűbb kormányzás.
A helyzethez illő, optimális menettulajdonságok a továbbfejlesztett FlexRide futóműnek köszönhetők, amely önállóan, illetve a vezető által választott Standard, Sport vagy Tour módnak megfelelően állítja be a lengéscsillapítást, a kormányzást, a gázpedál jelleggörbéjét és a fokozatváltási pontokat (automata esetében). Szíve az új „Drive Mode Control“ szoftver, amely kiértékeli az összes szoftvert és beállítást, illetve felismeri az egyéni vezetési stílust.

Kívül kemény terepes, belül igazi kényelem

Sportosan elegáns stílusával és határozott vonalaival már az Insignia Sports Tourer is magasabb szintre emeli az Opel designfilozófiáját. Temperamentumos, agilis fellépéséhez jelentősen hozzájárul a teljesen új, súlytakarékos felépítés – ám e kvalitásokat még jobban érvényesíti a Country Tourer. Nyersebb, különleges bájával új csúcsváltozatnak számít az Insignia-családon belül.
A prominens, nagy hűtőmaszk és a keskeny fényszóró mintegy szélesíti az autót, akárcsak hátul a szintén ezüstfényű alsó védőlemez és két kipufogóvég. Az ezüstös haspáncél stabil kiállást ad neki. A küszöbök és kerékívek fekete védőszegélye fokozza a robusztus hatást.
A mindennapok hőseként nagyon praktikus is az új Insignia Country Tourer. A csomagtér-fedél például, a „Keyless Open“ zár- és indítórendszerrel kombinálva, a lökhárító alatti láblengetésre nyílik és csukódik, hogy minél egyszerűbb legyen a rakodás. A talajra vetített piktogram mutatja, hol van az érzékelő. A poggyásztér 1665 literre növeléséhez elég egy gombnyomás, és máris 40:20:40 arányban lefektethető a hátsó üléstámla. A széria tetősín nemcsak látványelemként járul hozzá a kalandkereső küllemhez, hanem szélesíti is az Insignia Country Tourer felhasználási spektrumát: a masszív kombi tetőterhelése elérheti a száz kilogrammot.
A 92 milliméterrel hosszabb tengelytáv jóvoltából különösen hátul nagyobb a Country Tourer férőhelye, mint a típuselődé. Letisztult vezetőhely, az Aktion Gesunder Rücken e.V. (Egészséges Hát Munkacsoport) tanúsítványával ellátott ergonomikus prémium első ülések és szintén fűthető hátsó-külső ülések teszik még kellemesebbé az utazást. Télen a fűthető szélvédőről gyorsan leolvad a jég, miközben fűthető kormánykerék melengeti a vezető kezét.

Biztonság, komfort, csatlakozás csúcstechnikával

Az Insignia Country Tourer biztonságát, éppúgy, mint a Grand Sportét és a Sports Tourerét, további modern berendezések és asszisztensrendszerek fokozzák. A díjnyertes, második generációs, adaptív IntelliLux LED® mátrixvilágítás már 32 LED-szegmenssel lát el különféle távfény-funkciókat, és működik aktív kanyarfényként. Távfényének hatótávolsága eléri a 400 métert. További újdonság a vetített kijelzés, a 360 fokos körkamera, az automatikusan vészfékező adaptív ACC (Adaptive Cruise Control) sebességszabályozó, a kormányzást automatikusan korrigáló sávtartóasszisztens és a tolatóasszisztens.
Szórakoztatásról és a lehető legjobb csatlakozásról a legújabb generációjú, Apple CarPlay- és Android Auto-kompatibilis IntelliLink rendszerek gondoskodnak. Miközben hézag nélkül integrálódik az autóba az okostelefon, kábel nélkül mindjárt fel is töltődik. A páratlan Opel OnStar online- és szolgáltatási asszisztens sokféleképpen segíthet, például mentőt hív baleset után, vagy értesíti a rendőrséget, hová tűnt az ellopott autó. Az OnStar munkatársa szállodai szobát foglal1 vagy parkolóhelyet keres2.

1 A Booking.com útján. E-mail-címre és bankkártyára van szükség.
2 A Parkopedia útján.

http://egyszermarlattamautot.hu/2017/09/12/rajtra-keszen-vartak-frankfurtot-az-opel-vilagujdonsagai/
 

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:autó, bemutató, car, Country Tourer, Frankfurt, Frankfurti Autószalon, Insignia, jármű, kocsi, Opel, Opel Insignia, Opel Insignia Country Tourer, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Praktikus, komfortos és sokoldalú az új nagyterű  Opel Vivaro Life és Tourer
Next Post: A Tourneo Custom egyedülállóan sokoldalú

Kapcsolódó cikkek

  • BMW 5-ös sorozat új korszakba lép Bemutató
  • A CUPRA bemutatta 2025-ig tervezett jövőképét és céljait, látóhatáron a “magyar modell” (4.) Bemutató
  • Dakarban vette át a győzelmi trófeát a Qualisport Racing Hírek
  • Honda CB750 Hornet váz és futómű Bemutató
  • Aki háborúzni akar… Hírek
  • MX-81 születése és felújítása Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
  • Még nagyobb szabadságot biztosít a Sencor új robotporszívója
  • A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
  • Pénzügyi transzformáció most vagy soha
  • „Továbbvisszük példaképeink értékeit”
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Csomós Mixiék a Diósgyőr ralin teszteltek az Eb-futamra készülve
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Veszteséggel zárt a Nestlé Hungária az idei első fél évben
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 kiegészítői Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT