Operában utaznak

A BMW Group a milánói Teatro alla Scala operaház együttműködő partnere

A müncheni központú vállalatcsoport immár több mint másfél évtizede folytat gyümölcsöző együttműködést a világ leghíresebb operaházával. A 2018/2019-es szezon Giuseppe Verdi Attila című operájával veszi kezdetét december 7-én, pénteken.

A BMW Group és a milánói Teatro alla Scala operaház a 2018/2019-es szezon kezdetére megújította több mint 15 éve íródó partnerségét. A felek Giuseppe Verdi három felvonásos operájával, az Attilával nyitják meg az új évadot december 7-én, Maestro Riccardo Chailly és Davide Livermore rendezésében. A bajor prémiumgyártó olaszországi leányvállalata továbbra is az „Évadnyitó hivatalos partnereként” működik közre az esemény létrejöttében, a világ egyik legjelentősebb és legnívósabb színházának oldalán ünnepelve az új szezon kezdetét.

„A BMW Group nemzetközi kulturális tevékenységei a klasszikus és kortárs zeneművekre éppúgy kiterjednek, mint az építészeti és dizájn-műalkotásokra. Világhírű művészekkel és vezető intézményekkel ápolunk hosszú távú partnerségeket, a BMW Italia és a milánói Teatro alla Scala operaház közösen kifejlesztett kezdeményezéseire és tevékenységeire mindezek fényében rendkívül büszkék vagyunk” – fogalmazott Sergio Solero, a BMW Italia elnök-vezérigazgatója.

A BMW Italia és a milánói Teatro alla Scala operaház közötti együttműködés

A BMW Italia 2002 óta a milánói Teatro alla Scala operaház „Hivatalos autóipari partnere”, aki 2005 óta minden évben az „Évadnyitó hivatalos partnereként” is közreműködik az intézmény eseményeinek létrejöttében. 2016-ban, a BMW Group fennállásának centenáriuma és a bajor prémiumgyártó olaszországi jelenlétének 50. évfordulója alkalmából a milánói Teatro alla Scala operaház „Alapítványi Támogatóvá” léptette elő hivatalos autóipari partnerét.

Az elmúlt években a BMW Group és a világ leghíresebb operaháza számos közös eseményt hívott életre, a BMW 7-es sorozat elmúlt három modellgenerációja és a vállalatcsoport első tisztán elektromos meghajtású prémium kompaktja, a BMW i3 így a milánói Teatro alla Scala operaház gálaestélyén mutatkozott be először a nagyközönségnek.

A BMW Group olaszországi fióktelepe évről évre támogatásáról biztosítja a 2014-ben útnak indított „Grandi Opere per Piccoli” projektet, amelynek célja, hogy a jövő nemzedékével megismertesse az opera műfaját. A kezdeményezés részeként az elmúlt öt évben mintegy kétszázezer gyermek látogatott el Giuseppe Piermarini milánói színházába, ahol a fiatalok átírt, leegyszerűsített változatban csodálhatták meg a legnagyobb operaműveket.

A SpecialMente, avagy a BMW Olaszország társadalmi felelősségvállalása

A BMW Olaszország elkötelezett saját fejlesztésű, mélyen integrált társadalmi felelősségvállalást célzó vállalati programja mellett, amelynek négy alappillére a kultúra, a társadalmi beilleszkedés, az interkulturális párbeszéd és a közlekedés biztonsága. A müncheni központú vállalatcsoport olaszországi leányvállalata a kezdeményezést SpecialMente névvel illette és számos, a BMW Group vállalati stratégiájával párhuzamos kulturális tevékenységet fogott össze benne. Ezen tevékenységek a vállalatcsoport egészét meghatározó tényezőkként járják át, nem csupán a működési intenzitás és a mély integráció tekintetében, de a társadalmi szerkezet aktív mozgatórugóiként is.

A vállalatcsoport társadalmi felelősségvállalását és elkötelezettségét a legnagyobb olaszországi kulturális intézményekkel folytatott együttműködések is igazolják. A BMW Olaszország társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatos bővebb információkért kérjük, látogasson el a www.specialmente.bmw.it weboldalra.

A BMW kultúra iránti elkötelezettségéről további információkat talál a www.bmwgroup.com/culture és a www.bmwgroup.com/culture/overview weboldalakon.
Facebook: https://www.facebook.com/BMWGroupCulture/
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroupculture/
@BMWGroupCulture
#BMWGroupCulture