Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Ősszel kezdődnek a Lexus UX tesztek

Posted on 2017.08.13. By AztaCARom

Több fontos – biztosnak tűnő – műszaki részlet szivárgott ki a Lexus UX szubkompakt crossover jövőre sorozatgyártásba kerülő végleges változatáról.

A kiszivárgott értesülések szerint a modell véglegesítése olyan jól megy, hogy a prototípus tesztelése idén ősszel el is kezdődik. A tervek szerint a sorozatgyártás megkezdése mindössze egy évvel ezután indulhat el.
Ennek kapcsán a japán Mag-X már be is mutatta a végleges modell finom vonalú karosszériájának művészi vízióját.
Biztosnak tűnik, hogy a Lexus UX a Toyota TNGA sorozatú GA-C platformját fogja használni. Erre épült a Toyota Prius és a Toyota C-HR is, ezért nagyon valószínű, hogy az UX a C-HR bizonyos elemeit is megkapja. Az UX véglegesnek tűnő méretei is kiszivárogtak: az autó 4400mm hosszú, 1800mm széles és 1560 mm magas lesz. Ez azt jeleni, hogy némileg hosszabb és szélesebb lesz, és csupán 5mm-rel alacsonyabb mint a C-HR, tehát a modell sportos, fiatalos arányai garantáltak.
Abból, hogy az UX 200, UX 250 és UX 250h jelöléseket a Toyota a közelmúltban levédette az európai szabványügyi hivatalban, remekül lehet következtetni rá, hogy milyen erőforrásokat fog kapni az új modell.
Az UX 200-ast minden bizonnyal egy kétliteres, turbófeltöltős, soros négyhengeres, 238 LE teljesítményű 8AR-FTS motor fogja mozgatni. Ezt használja a Lexus az NX 200t és RC 200t modellekben is. Az UX 250 valószínűleg az új Toyota Camryben dolgozó két és fél literes, négyhengeres, 40%-os termikus hatásfokú DFE motort kapja meg, az UX 250h változatban pedig egy fejlett hibrid hajtáslánc kap helyet, mely ugyanezen a 2,5 literes motoron alapul, hibrid módban a hajtáslánc termikus hatásfoka eléri 41%-ot.
A hagyományos benzines Lexus UX modellek 2018 októberében mutatkozhatnak be, míg az első hibrid hajtású példányok egy-két hónappal később követhetik őket.
A figyelmet merész, dinamikus formájával felhívó UX (Urban crossover) koncepciómodellt az európai ED2 stúdió tervezte.

Fotók: Mag-X, Lexus

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Teszt a lelke Tags:autó, car, kocsi, Lexus, Lexus UX, UX

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Európai elektromosautó-kvóta bevezetését javasolják a német szociáldemokraták
Next Post: A magyarországi autóipar kilátásai

Kapcsolódó cikkek

  • Fotók érkeztek a Letenyén történt tragikus balesetről Hírek
  • Augusztus elsejétől félóránként jár a vasútvillamos Ctrl+C - Ctrl+V
  • A VW Basecamp SUV-okkal, GTI-vel, ID.4-ekkel és egy elfeledett WRC koncepcióval jelentkezett a 2022-es SEMA-n Bemutató
  • Az első DAF LF új PACCAR hajtáslánccal Hírek
  • Csúcstechnológiás gumiabroncsok és mobilitási megoldások a jövő járműflottái számára Ctrl+C - Ctrl+V
  • Újabb szakaszokon épülhet a #KariGerikerékpársugárút Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
  • A Sony 2023-as tévéi
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT