Régi-új vezetővel erősít a Ford

A magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon tavaly kilencedik alkalommal piacvezető pozíciót szerző Ford Magyarország tovább erősíti hazai menedzsmentjét.


A Ford hazai értékesítési vezetői posztján 2019 január elsejétől Nagy András váltja Dalos Attila eddigi kereskedelmi igazgatót. Nagy András, aki az elmúlt közel 4 évben flotta értékesítési igazgatóként dolgozott, a Corvinus Egyetemen végzett közgazdaságtan-számvitel szakon. 12 éve dolgozik a Fordnál, 7 évet töltött a flotta osztályon értékesítési területi vezetőként, majd a flotta osztály vezetőjévé történt 2015-ös kinevezése előtt 1 évig haszongépjármű igazgatói pozícióban dolgozott. András nevéhez olyan kiemelkedő sikerek fűződnek a flottaértékesítés területén, mint például néhány évvel ezelőtti, 1500 darabos ORFK tender, vagy az elmúlt évek sikeres ELMŰ flottái. A 43 éves közgazdász szakember nős, két gyermek édesapja.

Dalos Attila a vállalaton belül globális tervezési pozícióban folytatja karrierjét.

„Attila, és András is rendkívül tapasztalt, sokat bizonyított, és saját területükön figyelemre méltó eredményeket elérő tagjai a Ford hazai menedzsmentjének. András személyében határozott, szakmailag felkészült vezető kerül a Ford értékesítés élére. Az ő támogatásával minden feltétel adott ahhoz, hogy vállalatunk a jövőben is kiemelkedő sikereket érjen el a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon.” – fogalmaz Szamosi Viktor, a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója.

A Ford 2018-ban 23,6 százalékos növekedést felmutatva végzett a hazai összesített eladási lista élén összesen 20047 eladott személy- és haszongépjárművel*.

*A Datahouse újautó-eladási adatai szerint (személy-, kishaszon, nagyhaszon és busz) 

Ford Motor Company globális autóipari és mobilitási vállalat, amelynek központja a Michigan állambeli Dearborn. Az összesen mintegy 202.000 alkalmazottat foglalkoztató, világszerte 62 gyártóüzemet működtető vállalat alaptevékenysége a Ford személyautók, haszongépjárművek, SUV-k és elektromos hajtású autók, valamint a Lincoln luxusautók gyártása, értékesítése, finanszírozása és a velük kapcsolatos szolgáltatások biztosítása. Ugyanakkor a Ford lendületesen dolgozik az új lehetőségek kiaknázásán is a Ford Intelligens Mobilitás terv alapján, aminek célja, hogy piacvezetővé tegye a vállalatot a konnektivitás, a mobilitás, az önállóan működő autók, a vásárlói élmény és az adatfeldolgozás területén. A vállalat a Ford Motor Credit Company révén pénzügyi szolgáltatásokat is nyújt. Amennyiben több információra van szüksége a Ford termékeiről vagy a Ford Motor Credit Company szolgáltatásairól, kérjük, keresse fel a www.corporate.ford.com, vagy a www.ford.hu  honlapot

A saját tulajdonú vállalatokban körülbelül 52.000 alkalmazottat, az összevont, illetve nem összevont közös vállalkozásokkal együtt pedig mintegy 66.000 embert foglalkoztató Ford Európa felel a Ford márkához tartozó autók gyártásáért, értékesítéséért és karbantartásáért Európa 50 piacán. A Ford Motor Credit Company mellett a Ford Európa üzleti tevékenysége magában foglalja a Ford Ügyfélszolgálat és 24 gyártóüzem (16 saját tulajdonú vagy összevont közös vállalat és 8 nem összevont közös vállalkozás) működtetését. Az első Ford autókat 1903-ban szállították Európába – ugyanabban az évben, amikor a Ford Motor Companyt alapították. Az európai gyártás 1911-ben indult meg.