Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Rendszerbe állt a BMW automatizált járművezetésre szakosodott központja

Posted on 2018.04.17.2020.06.08. By AztaCARom

A 2017-ben végrehajtott részleges beindítás után tegnap hivatalosan is rendszerbe állt a világ elsőszámú prémiumautó-gyártójának legnagyobb jövőbe mutató technológiafejlesztési létesítménye, amelyben több mint 1 800 szoftverfejlesztő- és tervezőmérnök dolgozik vállvetve a nagymértékben, illetve teljes mértékben automatizált járművezetés korszakának eljövetelén.

2018. április 11-én a München melletti Unterschleißheim városában a BMW Group hivatalosan is megnyitotta az automatizált járművezetés innovációinak kifejlesztésére létrehozott technológiai létesítményét. A jövőbe mutató kutatás-fejlesztési központ rendszerbe állító ünnepségén Klaus Fröhlich, a BMW AG igazgatótanácsának technológiai kutatásért és járműfejlesztésért felelős tagja, valamint Markus Söder, Bajorország minisztere is tiszteletét tette. A Münchenben székelő vállalatcsoport legnagyobb innovációs létesítményének megnyitásával a BMW Group az autógyártási iparág mellett immáron csúcstechnológiákra szakosodott vállalattá is előlépett.

Az Unterschleißheim városában felépített csúcstechnológiás létesítmény a nagymértékben, illetve teljes mértékben automatizált járművezetés korszakának megvalósításán dolgozik, az innovációs központ a technológiafejlesztési folyamatok mindegyikének otthont ad. Miközben a fejlesztőközpont jövőbe mutató munkafolyamatai hosszú évtizedekre bebiztosítják a BMW Group működésének és termékpalettáinak fenntarthatóságát, a létesítmény az innováció- és hatékonyság-fejlesztési igények növekedésével párhuzamosan tovább bővíthető.

A BMW Group tizenöt hónappal ezelőtt, 2016 decemberében jelentette be, hogy az intelligens járműkapcsolati megoldásokon és az automatizált járművezetés innovációin dolgozó fejlesztőrészlegeit egyetlen központban összpontosítja. A 23 000 négyzetméternyi területen elterülő, jelenleg több mint 1 800 szoftverfejlesztő- és tervezőmérnököt foglalkoztató létesítmény rekord idő alatt épült fel és nyílt meg. Unterschleißheim városa mellett elsősorban az optimális infrastruktúra megléte, a BMW Group Münchenben működő kutatás-fejlesztési központjának közelsége, valamint a németországi autópálya-hálózat gyors elérhetősége szólt.

A vállalatcsoport célja, hogy a most rendszerbe állított innovációs központban kifejlessze és sorozatgyártásra késszé tegye az automatizált járművezetéshez szükséges összes technológiát, amelyhez továbbra is várja a mesterséges intelligencia, a tanulékony számítástechnológia és az adatelemzés területén dolgozó IT-specialistákat és szoftverfejlesztő mérnököket.

Vadonatúj, hatékony munkakörnyezet

Az automatizált járművezetés innovációin dolgozó fejlesztőközpont megnyitása egy újfajta, minden korábbinál hatékonyabb munkakörnyezet megteremtését is lehetővé tette. A közös légtérben dolgozó mérnökök nap mint nap egy rendkívül intelligens, rugalmasan alakítható munkaterületen osztoznak, az áttekinthetőség és a tökéletes átjárhatóság érdekében létrehozott rövid távolságok pedig forradalmi fejlesztési lehetőségeket kínálnak: a szoftverfejlesztő mérnökök például azon nyomban beépíthetik a közelben álló tesztautókba legfrissebb ötleteiket, hogy a számítógépes szimulációk helyett valós körülmények között teszteljék le az adott technológiát.

A vadonatúj munkakörnyezet ugyanakkor teljesen új foglalkoztatási- és cégvezetési kultúrát is teremt, hiszen az egyes folyamatokat felügyelő vezetők a mérnökökkel közös, nyitott légtérben dolgoznak. Mindez nagymértékben elősegíti az egymás közötti interakciót és a kommunikációt, amely jelentősen leegyszerűsíti az összetett munkafolyamatokat és minden korábbinál hatékonyabb csapatmunkát eredményez.

A BMW Group innovációs központja az újfajta munkamódszerek felé vezető ösvényt is kijelöli

A BMW Group a világ első olyan autógyártó vállalata, amely egy teljes munkafolyamatot eme szisztematikus, jövőbe mutató, könnyedén alkalmazkodó munkamódszer köré épített fel. Mint ilyen, az Unterschleißheim városában működő fejlesztőközpont a nagymértékben, illetve teljes mértékben automatizált járművezetés innovációit és az intelligens vezetést támogató rendszereket a kezdeti fejlesztési folyamatoktól egészen a sorozatgyártása kész állapotig kíséri. Ez a fajta munkamódszer a minden korábbinál hatékonyabb, jövőbiztos járműfejlesztés alapjait fekteti le.

Az innovációs központ nyitott légtere könnyed átjárást tesz lehetővé a különböző szakterületen fejlesztő mérnökök között, miközben szükség esetén az egyes munkafolyamatok jól elkülöníthetők egymástól. A létesítmény nagymértékű rugalmasságának köszönhetően az egyes fejlesztőcsapatok gyorsan és hatékonyan tudnak alkalmazkodni az újonnan felmerülő igényekhez és technológiai követelményekhez.

Napjainkban az autóipar egészét robbanásszerű változások hatják át, a versenyszférába érkező újabbnál újabb résztvevők pedig egyre intenzívebb kihívások elé állítják a mezőnyt. Az innováció-fejlődés üteme rendkívüli módon felgyorsult, amellyel csak egy rugalmas munkamódszerekkel és modern munkakörnyezetben dolgozó, professzionálisan felkészült csapat tud lépést tartani. A BMW Group frissen rendszerbe állított, automatizált járművezetésre szakosodott fejlesztőközpontja a vállalatcsoport innovációs erősségét és hosszú távú fenntarthatóságát nyomatékosítja.

Hírek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Reméljük, hogy ez csak kacsa!
Next Post: Bajnoki győzelemért hajt a H-Moto Team a Hungaroringen

Kapcsolódó cikkek

  • Napi használatban van ez a kétmillió kilométert futott Toyota Corolla Ctrl+C - Ctrl+V
  • Nem tudja kinyitni az autóját? Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW Group és a BMW márka is értékesítési rekorddal zárta a 2021-es évet Magyarországon Ctrl+C - Ctrl+V
  • Ez a jövő a Peugeot közvélemény-kutatása szerint Ctrl+C - Ctrl+V
  • Everrati technológiák a Land Roverek elektromosítására Ctrl+C - Ctrl+V
  • Bővíti a Havanna-lakótelep környékének közlekedébkksi kapcsolatait a BKK Hírek

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rambo 2. – Digitálisan felújított 4K
  • Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
  • Disney Baby – Első kalandok 7. – Első meséim Micimackóval
  • Világító homlokzat és 3D betonnyomtató
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Van képünk hozzá (23.04.01.) – Hyundai Sonata
  • Verstappen a pole pozícióban
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • A Chevrolet Traverse is abszolválta az IIHS töréstesztet
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • Húsvéti Kenyérlelke családi nap a Fény Utcai Piacon
  • KávéBár Bazár 2023
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT