Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Sokszínű, AutoBest győztes C3 Aircross

Posted on 2017.12.15.2021.11.29. By Iroda Távirati

A C3 Aircross jelenleg 36 féle variációban, 9 alapszínből és 3 különböző tetőszínből kombinálható össze. Vidám kis szabadidőautó, vidáman is pattantunk bele.

A Citroen C3, viccesen kialakított lámpáival, barátságos, jópofa és egyedi megjelenésével már korábban is nagy sikert aratott, most azonban a legújabb Aircross változatot kaptuk meg, 1,6 BlueHDi motorral és Feel felszereltséggel.

Az autó belsejét nézve az ülések nagyok és kényelmesek, az utastér meglepően tágas minden irányban. Ezt nem csak a kinézetével és kényelmi megoldásival hangsúlyozza, hanem a kormánnyal is, amely amellett, hogy érezhető visszajelzést ad az útfelületről, könnyű forgatni és a “lecsapott” alsó részével kiváló fogást is biztosít.
A csomagtartó rendkívül nagy helyet kínál, dupla, áthelyezhető padlóval. Mérete 410 liter, de ha a hátsó ülések háttámláját és a jobb első ülést is előredöntjük, akár 2,4 m is lehet a szállítható tárgy hosszúsága. A Suzuki Ignishez hasonlóan itt is előre lehet tolni a hátsó padot, ezzel még 110 litert kapunk a már meglévőéhez.

A kesztyűtartó is elég nagy és az ajtózsebekben kényelmesen elférnek az italos palackok, mellettük pedig még sokminden más is.

Könnyen kezelhető autó, melyhez nagyban hozzájárul a kivetítős kijelző a vezető előtt, holttérfigyelő, adaptív fényszóró, kulcs nélküli nyitás, parkolássegítő rendszer, sávelhagyás-figyelmeztető, táblafelismerő, kipörgésgátló, lejtmenetvezérlő. Kényelmünk érdekében sokminden más mellett indukciós telefontöltő, Android/iPhone telefonszinkronizáció is található.

Az Aircross, a C3-as Citroënből készült két centiméteres emeléssel, ezért a városban tökéletes autózást nyújt, összkerék meghajtással nem kérhető, de az emelt hasmagassággal akár könnyebb terepen is elboldogul. Kanyarokban is stabil futómű, jó rugózás jellemzi, így még rosszabb útviszonyok közt is élhető autó. Kanyarokban az ívek kiszámíthatók viszonylag tempós autózás mellett is. A minden körülmények között optimális meghajtást biztosít a Grip Control rendszer, amely ötféle üzemmódon keresztül, minden helyzetben nagyobb biztonságot garantál. Az automatikus működésű Standard üzemmód mellett, a Homok, a Terep, a Havas út és az ESP OFF üzemmódok választhatók. Segít megőrizni a menetpályát és megakadályozni a gépjármű megcsúszását lejtmenetben is.

Az 1,6-os BlueHDI erőnek nincs híján, a 4,8 literes átlagfogyasztást vegyes használattal mértük.
A tesztautó egy közepesen felszerelt Feel változat volt.

Gyári adatok:

Citroën C3 Aircross – BlueHDi 100 Feel

  • Lökettérfogat: 1560 cm3
  • Hengerek/szelepek: 4/4
  • Max. teljesítmény: 100 LE 3750/perc
  • Max. forgatónyomaték: 254 Nm 1750/perc
  • Hossz./szél.: 4154/1756 mm
  • Tengelytáv: 2604 mm
  • Saját tömeg: 1203 kg
  • Városi fogyasztás: 4,5 l /100 km
  • Országúti fogyasztás: 3,7 l /100 km
  • Vegyes fogyasztás: 4,0 l /100 km
  • CO2-kibocsátás: 104 g/km
  • Végsebesség: 175 km/h

Hírek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Jön a tél, így fagyaszd le a Toyotád
Next Post: Intenzív forgalom várható Röszkén és Csanádpalotán

Kapcsolódó cikkek

  • Nyirádon kitisztult az ég a Korda Racing számára! Benyó Máté végre bevette a vörös katlant Ctrl+C - Ctrl+V
  • Újra igénybe vehető a természetjárók vasúti kedvezménye Hírek
  • A Fujitsu mesterséges intelligenciája vigyázza a Nürburgring versenypálya biztonságát Ctrl+C - Ctrl+V
  • Nem szép, de legalább ocsmány a Maserati Ghibli halottaskocsi Ctrl+C - Ctrl+V
  • Folyamatosan érkeznek az új trolik Budapestre Ctrl+C - Ctrl+V
  • Utasbarát fejlesztésekkel lépnek életbe az új vasúti- és buszmenetrendek december 13-án Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Már Magyarországon a Huawei legújabb prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatója
  •  Insta- és Tik-Tok „tempó” a színpadon
  • Tanítanék Filmnapok – 2023. október 26-28.
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT