Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Szolgáltatások és partneri kapcsolat a Scania márkával – a nyereségesség útja

Posted on 2017.09.06. By AztaCARom

 Számos fuvarozó számára kemény kihívásokkal kövezett a fenntartható nyereségesség felé vezető út. Sok a kihívás, kicsik a haszonkulcsok, így a nem várt kiadások vagy a bevételkiesés gyorsan jelentős problémává válnak. A Scania márkával kiépített partneri kapcsolat, amelynek különböző– fizikai, digitális és pénzügyi – szolgáltatások is a részét képezik, egy jó mód arra, hogy a fuvarozók nyugodtan végezhessék munkájukat, s olyan feltételeket teremtsenek, amelyek megfelelőek a cégük hosszú távú nyereségességéhez.

„Szinte minden esetben egy nagyobb folyamat részei a Scania építőiparban tevékenykedő ügyfelei, éppen ezért fontos fogaskerekek egy olyan gépezetben, amelyben a zavarások elfogadhatatlanok” – mondja Anders Lampinen, a Scania Trucks építőipari szegmensének igazgatója. „Éppen ezért abszolút létfontosságú, hogy egy olyan komplett megoldást dolgozzunk ki, amellyel mindig szakadatlan a munka, így az ügyfelünk minden fuvarját mindig teljesíti.”

Hálózatba kapcsolt tudás

Különböző szolgáltatások egész ökoszisztémáját alkotta már meg a Scania, ezek mindegyike alapvetően ugyanazt a célt szolgálja: a Scania ügyfelei nyereségességének megőrzését, valamint azt, hogy a Scania márkával létrehozott partneri kapcsolatukon keresztül ésszerű megtérülést eredményezzen a beruházásuk. Ennek alapját részben az olyan ismert szolgáltatások képezik, mint a javítási és karbantartási szerződések vagy a flottakezelési szolgáltatások, ám a Scania kínálata ennél sokkal szélesebb.
„Új lehetőségek egész sorát biztosítja az a tény, hogy immár évek óta a Scania gyárát elhagyó mindegyik jármű hálózatba kapcsolt” – magyarázza Lampinen. „Ez a tudás természetesen az ügyfelek előnyére válik többek között a saját üzemeltetésük során. Ám azáltal is, hogy a járművek használatának felügyelésével rugalmas karbantartást vagy az alkatrészek megelőző cseréjét kínálhatjuk számukra.”

Személyre szabott oktatás

A Scania Járművezetői Szolgáltatásokhoz kapcsolódó innováció, hogy a 2017-es évben számos piacon megjelentek az alkalmazáshoz igazodó járművezető-képzések, amelyek természetesen az építőipari feladatokhoz is hozzáigazíthatók. A Járművezető-képzés egy már bevált és elismert szolgáltatás a távolsági fuvarozásban, ahol a fókuszban főként a gazdaságos vezetés és a közlekedésbiztonság áll, ám korábban a Scania kínálata nem rendelkezett kifejezetten az építőipari alkalmazásokhoz szabott ajánlattal. Az újonnan kidolgozott modulok a Termelékenység, a Biztonság és vagyonbiztonság, valamint a Környezeti teljesítmény. Ezek remek keretet jelentenek a helyi követelményekhez igazított járművezetői oktatáshoz.
„Rendkívül pozitív fogadtatásra talált ez” – foglalja össze Lampinen. „Egy építőipari teherautó vezetése számos tekintetben nagyobb igénybevételt jelent egy távolsági jármű vezetésénél. Az építőipari tehergépkocsik számos különböző környezetben üzemelnek, amelyek spektruma az autópályától a terepjárásig mindent tartalmaz. Ehhez vegyük hozzá az olyan szempontokat, mint a rakodás, a plató billentése, a rakományrögzítés, a terepen történő vezetés, valamint további olyan tényezőket, amelyeket a vezető befolyásolhat, s máris láthatjuk, milyen sokoldalú feladat ez!”
A Scania járművek vezetői számára azonban a mindennapjaik során is közel a segítség – vagy közvetlenül, vagy a Scania által kínált hálózatba kapcsolt szolgáltatások által. Amellett, hogy maga a jármű is visszajelzést ad a vezetőnek a gyorsítás és fékezés kapcsán tapasztalt előrelátásáról, valamint számos további paraméterről, a járművezetők tippeket kaphatnak a vezetési stílusuk javításához a Scania Flotta alkalmazáson keresztül is (amennyiben az üzemeltető előfizet a Scania Flotta Menedzsment szolgáltatására vagy a vezető teljesítette a Scania Járművezető-képzést). Legfejlettebb formájában azon járművezetők, akik elvégezték a járművezetői oktatást, személyes utánkövető támogatást kapnak a Scania Akadémia által képzett járművezető-tanácsadótól.

Biztonságos finanszírozás

A fuvarozóvállalkozások a teherautójuk kiválasztásakor gyakran elfeledkeznek – legalábbis eleinte – egy fontos szempontról. Arról, hogy miként finanszírozzák és biztosítják majd az új járművet. A teljesítményre, a terhelhetőségre és a színre koncentrálnak, míg a létfontosságú gazdasági megfontolások gyakran kisebb prioritást kapnak.
„A gazdaságosság az egyik olyan kemény kihívás, amelyekkel az építőipari fuvarozóknak meg kell birkózniuk” – mondja Lampinen. „Kemény körülmények között kell boldogulniuk, ami az eszközök kopását idézi elő, míg a megbízások rendkívül változatosak és a bevételek nagy valószínűséggel egyenlőtlenül oszlanak el az év során. Amennyiben beszerzésüket a Scania Finance pénzintézeten keresztül finanszírozzák, akkor elérhetnek olyan opciókat, amelyek segítenek könnyebbé tenni a törlesztést – a Scania márkával folytatott párbeszéd jóvoltából igazodhatnak a bevételi csúcsokhoz és hullámvölgyekhez. Egyúttal a fuvarozó számára mindig gyors és megfelelő javítást garantálunk, hiszen így még a jármű átvétele után is közös érdekünk a jármű, illetve a fuvarozó pénzügyi helyzetének egészsége.”
Ügyfeleivel folytatott értékesítési párbeszédében a Scania maga mögött hagyta a teherautók finanszírozásának iparágban megszokott hagyományos nézeteit, amelyek középpontjában a látható költségek csökkentése áll. A hosszú távon is a lehető legjobb teljes üzemeltetési gazdaságosság eléréséhez a számítás során a teljes képet figyelembe kell venni, itt kerülnek előtérbe az olyan alapvető fontosságú változók, mint a bevételtermelési képesség, az üzemidő és a finanszírozás.
„A titok, amelyről szeretnénk többet elárulni, az egy átfogó, személyre szabott megoldás kialakítása. Ennek részeként olyan tényezőket kell áttekinteni és kiértékelni, amelyekről úgy gondolja ügyfelünk, hogy már ismeri azokat. Emellett azonban olyan szempontok is előtérbe kerülnek, amelyeket korábban soha nem vettek figyelembe” – magyarázza Lampinen. „A járt út ebben az esetben ritkán a helyes választás, ám az értékesítőink rendelkeznek a megfelelő megoldások kidolgozásához szükséges eszközökkel, tudással és adatokkal. Ez adott esetben olyan apróságokat is tartalmazhat, mint a hátsóhíd-áttétel, amely hosszú távon jelentős hatással bírhat mindenre – az üzemanyag-fogyasztástól egészen addig, hogy a valóságban hány napot dolgozik és termel hasznot a jármű.”

Pótkocsi-követés

A Scania Flotta Menedzsment képességeit kibővítettük a Scania Trailer Control szolgáltatással, a pótkocsik felügyeletével. Ezzel a fuvarvállalatok olyan fontos információkhoz férnek hozzá, mint a jármű pozíciója vagy a raktér hőmérséklete – ez egy rendkívül lényeges adat a kontrollált hőmérsékletű szállítások során –, közvetlenül a Scania Flotta Menedzsment portálon. Később további funkcionalitás is elérhetővé válik majd, például az olyan releváns paraméterek információi, mint a tengelyterhelés, a gumiabroncsok nyomása és a fékek állapota. A Scania Trailer Control jelenleg 35 különböző pótkocsigyártó adatait képes fogadni a beépített telematikai rendszeren keresztül.

Digitális üzemelés a Scania One segítségével

A Scania márka idén mutatta be a Scania One platformot, a digitális szolgáltatásainak újonnan megalkotott értékesítési csatornáját. A Scania One segítségével az ügyfelek hozzáférnek mind a Scania saját, mind más szolgáltatók szolgáltatásaihoz androidos táblagépekkel.
A Scania One használatával könnyedén kialakítható digitális interakció a Scania márkával, amely növeli az ügyfelek járművekbe és szolgáltatásokba fektetett beruházásának értékét, s megteremti a fenntartható nyereségesség feltételeit.
A Scania One platform tartalmazza a Scania Flotta Menedzsment szolgáltatást, egy valós idejű felügyeleti és elemzési rendszert, amely például a tervezésben segíti a fuvarozókat – a járművek pozícióadataival és karbantartási igényeivel. Az elérhető alkalmazásokra további példa a Guide me, ez az üzemeltetési kézikönyv egyedi, digitális változata, amely a kiterjesztett valóság technikájával segíti a vezetőt, hogy gyorsan hozzáférjen a jármű különböző jellemzőivel kapcsolatos információkhoz. További alkalmazás a Check before drive, egy márkafüggetlen digitális ellenőrző lista az elindulás előtti kontrollhoz. A Scania One platform piaci bevezetésének első országa Németország.

A Scania gondoskodik a flottáról

A Scania Fleet Care egy további, a közelmúltban bevezetett karbantartás-alapú szolgáltatás, amelyet a gyártó fokozatosan indít el az európai piacokon. A szolgáltatással a Scania átveszi a karbantartáshoz és a javításokhoz kapcsolódó összes tervezés felelősségét. Ennek célja fokozni a teljes üzemidőt az ügyfél flottájában, miközben javítja a költségkontrollt és a tervezhetőséget.
„Sok ügyfelünk véleménye, hogy senki sem rendelkezik nagyobb tudással az ügyfelek hosszú távú karbantartási tervezésében, mint a Scania saját szakértői” – fejti ki Lampinen. „Azzal, hogy a Scania márkára bízzák a karbantartások és a megelőző alkatrészcserék tervezését, a fuvarozók a saját feladatukra koncentrálhatnak, abban a biztos tudatban, hogy munkaeszközük jó kezekbe került.”

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bemutató, építőipar, G, kamion, munkagép, P, premier, R, Scania, Scania G, Scania Opticruise, Scania P, Scania R, Scania XT, teherautó, vontató, XT

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Íme a részletek a vadonatúj Nissan LEAF-ről
Next Post: 26 sportoló akciója egyetlen lenyűgöző videóban

Kapcsolódó cikkek

  • Az Acer és az Alfa Romeo Racing ORLEN folytatja partnerségét 2021-ben Ctrl+C - Ctrl+V
  • A DS 3 Crossback is ötöst kapott Hírek
  • Az új Skoda Fabia ötletesebb, mint valaha Bemutató
  • Megújult a nagy forgalmú Széchenyi körút egy része Szolnokon Hírek
  • Álmok két keréken Ctrl+C - Ctrl+V
  • Közlekedésbiztonsági kérdésekről és a magyar autó-motorsport jövőjéről egyeztetettek Hírek

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT