Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Sztárok tesztelték az új Arteont

Posted on 2017.07.14. By AztaCARom

A hazai közélet hat különböző területen ismertté vált, népszerű alakja tesztelte először a Volkswagen legújabb prémium modelljét, az Arteont. D. Tóth Kriszta, Puzsér Róbert, Epres Panni, Zsidró Tamás, Cakó Kinga és Szőke Gábor Miklós egy rendhagyó sajtótájékoztatón mesélt az autóról szerzett benyomásairól.

„Szerencsés voltam, ugyanis hosszabb távon is ki tudtam próbálni az autót, egészen Bécsig mentem vele és csaptam egy rock’n’roll hétvégét egy Guns N’ Roses koncerten. Az Arteon egyébként már álló helyzetben is felkelti a figyelmet, a szalonom előtt parkolva is sokan megnézték és fotózták a kocsit. Minden szituációban ki tudtam próbálni, rendesen toltam, az autópályán is fantasztikusan működik. El is neveztem „Fekete párducnak”, mivel úgy viselkedik, mint egy fenevad. Ahogy beültem, az tűnt fel legelőször, hogy minden rögtön kézre esett, azonnal természetes volt az autó kezelése. Én egyébként „dzsipes” fazon vagyok, az sokkal lassabban reagál. A fiaimnak is nagyon tetszett, mondták is, hogy azonnal vegyem meg” – mesél élményeiről Zsidró Tamás, mesterfodrász.
A Volkswagen új limuzinja az érzelmeken keresztül, de a racionalitást is szem előtt tartva érkezett a felső-középkategóriába. Ebben a szegmensben Európa-szerte a céges vásárlások dominálnak, így olyan autó megalkotása volt a cél, ami megfelel a legszigorúbb járműpolitikával rendelkező cégek előírásainak is, ugyanakkor hat az érzelmekre, és nem csak a benne ülőkére. Így született meg az Arteon, ami egy bőséges térkínálattal és magas színvonalú kényelemmel rendelkező, de karakteres formavilágú, dinamikus autó.
„Nagyon örülök, hogy a hazai közélet legnépszerűbb alakjai tartottak velünk és tesztelték a Volkswagen új modelljét, az Arteont, ami egy lenyűgöző avantgard grand turismo. Ez egyfajta vágytárgy, az érzelemre és az értelemre is hat. Divattervező mérnökök alkották, ami nem csak egy szellemes reklám szlogen, de benne van az autó eszenciája, trendet teremt, előtérbe kerül a design, és a német mérnöki precizitást is kiemeli. Nagyon jó áron érkezett Magyarországra a modell, így elérhető közelségbe került a felhasználók számára is. Bízom benne, hogy mindenkit magával fog ragadni ez az autó” – mondta Németh Balázs, a Volkswagen márkaigazgatója.
„Mivel 10 év alatti gyermekeim vannak, így számomra az együtt autózás élménye a legfontosabb. Amikor meglátták ezt a csodát, az első szavuk az volt: „Uhh, de menő, Mama!” A lányom már a második napon úgy beszélt róla, hogy ez a mama új autója. Nekik is feltűnt, mennyien néznek minket, szóvá is tették, hogy ez vajon miért van? A férjem, Benedek Tibor is kipróbálta, sőt olyannyira tetszett neki, hogy első nap csak ő vezette, aztán azért visszaadta. Örültem, hogy végre egy automataváltós autót vezethetek, a csomagtere pedig óriási. Megmondom őszintén, hogy én is gyorsultam, nagyon élvezték a gyerekek. Régen nagy rali rajongó voltam, most előtört belőlem a fiatalságom, ahogy odaléptem picit a gázra” – mondja nevetve Epres Panni, modell.

Szőke Gábor Miklóst szobrászművészként először az Arteon formája ragadta magával. Gábor az autók megszállottja, régi old-timereket is gyűjt.

„Imádom az autókat. Négy hónapig Amerikában éltem, hozzászoktam a hatalmas, értelmetlen jószágokhoz, amik után igazi kijózanodással ért fel ebbe beülni az Arteonba. Az új modellnek tökéletesek a méretei, az arányai. Nekem egyébként egy szarvasbogár vagy kék futrinka ugrott be róla, a belül végig futó kék csík miatt. A formája másoknak is feltűnt, egy másik prémium márka sofőrje ki akartak hívni egy versenyre a piros lámpánál” – mesélte a monumentális állat szobrairól híres szobrász, aki egy régi VW Bogárral is büszkélkedhet gyűjteménye között.
„Nagyon gyorsan és könnyen hozzászoktam az autó kezeléséhez, a DSG váltó is rendkívül kényelmessé tette a vezetést, furcsa is volt utána visszaszoknom a sajátomhoz. Mindenre jelez az autó, szinte magától megy, jó érzés, hogy egy plusz kontrol is van az ember körül, ami növeli a biztonságérzetet. Az ergo komfortos hátmasszázs is nagyon bejött, nehéz szívvel adtam vissza” – osztja meg tapasztalatait Cakó Kinga, divattervező.

Puzsér Róbert, kritikus a design megszállottja, a kényelmi funkciók kevésbé érdeklik. A műsorvezető szerint az autó szobrászat, azt mutatja meg, hogy az adott kor embere ott és akkor mit gondol a sebességről, dinamizmusról, önmagáról.

„Ebben az autóban, ami a tervezést illeti, nagy adag futurizmus van. Amit mindig megnézek egy autón, az a hátsó lámpa. Egyszerűen hátsó lámpa fetisiszta vagyok, az Arteon pedig gyönyörű kivitelezést mutat e tekintetben, ahogy az első lámpák és a hűtőrács közötti harmónia is egyedülálló, én még nem láttam ilyen szép szedánt. Szerintem ezzel az autóval érkezett el az automobilizmus a XXI. századba. Ugyanakkor számomra mindvégig idegen maradt, ez egy cégvezető autója, túl luxus, túl high class hozzám. Én a három ajtós coupé vagyok, felnövési és elköteleződési problémákkal, de akihez – formailag – ez illik, annak tökéletes” – számol be élményeiről a kritikus, aki jobban szereti a kézi váltós autókat, ugyanis szereti kézben tartani az irányítást.
„Ha állati hasonlattal kell élnem, akkor a „Zsidrói-iskolát követve” én is a szavannáról választanék egy ragadozó fenevadat. Ez az autó ilyen, míg az elektromos kiskocsim inkább egy gazella. Amikor az egyik barátnőm meglátta a fekete Arteonom, rámpillantott és azt kérdezte: „Mi van cica, lenyúltad apuci autóját?” Szerintem nincsenek női, vagy férfi autók, hanem a médiához hasonlóan – ahol van jó vagy rossz, érdekes vagy érdektelen tartalom – itt is van izgalmas, kényelmes, vagy unalmas, kényelmetlen autó. Az Arteon egyértelműen az előbbi. Én ugyan egy éve elektromos autóval járok, de most jó volt hallani egy kis motorhangot és érezni a kezeim között a bestiát! Holisztikusan szemlélek egy autót: jól néz ki, kényelmes, állati jó vezetni, hogy igazi szakkifejezéseket használjak. Voltak ugyan „hatalmi harcok”, de ezek megvívása után helyreállt a rend, én voltam a „főnök” – nevet D. Tóth Kriszta, műsorvezető, a WMN.hu alapító főszerkesztője.
A Volkswagen számára elsődleges ügyfelei biztonsága, ezt az Arteon a különösen merev karosszériaszerkezet mellett vezetői segédrendszerek új generációjával biztosítja. Emellett a legkorszerűbb kapcsolódási felületei, interaktív hálózati kapcsolata és folyamatos internet-elérése az üzleti órákban és azokon kívül is garantálja az elérhetőséget és az információk elérését. Formáját Klaus Bischoff, a Volkswagen vezető formatervezője röviden így jellemezte: „Az Arteon a klasszikus sportautók formai elemeit a ferdehátú karosszériák térkínálatával kombinálja. Olyan avantgárd business-class gran turismo, amely egyformán szól értelemhez és érzelemhez.” Az Arteon – privát és céges használatban egyaránt – nap, mint nap újra elbűvöli nem csak tulajdonosát, használóját, hanem azokat is, akik kívülről tekintenek rá.

Fotó, forrás: Just Creative

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Arteon, autó, bemutató, blogger, car, celeb, jármű, kocsi, miafaszazablogger, miazablogger, premier, sztár, volkswagen, Volkswagen Arteon, vw, VW Arteon

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Elindította a BKK az online bérletvásárlást
Next Post: Rövid volt, gyors és technikás

Kapcsolódó cikkek

  • Számos modellsorozatát frissíti 2022 nyarán a BMW (2.) Bemutató
  • Demonstráció miatt lezárták az Üllői út egy részét, több busz terelve közlekedik Hírek
  • Vaskó Levente: „Itthon a helytállás, külföldön a tanulás a cél” Ctrl+C - Ctrl+V
  • A skandinávok a Lexusra szavaznak Ctrl+C - Ctrl+V
  • Szabályoznák a kölcsönözhető kerékpárok, rollerek tárolását Budapesten Hírek
  • Így jár az M3-as metró a márciusi hétvégéken Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT