Teljesen megújul a Nagycenki Széchenyi Múzeumvasút
Teljes körű felújítást végez a GYSEV Zrt. saját kivitelezésben a Nagycenki Széchenyi Múzeumvasúton. A munkálatok érintik a keskeny nyomtávú vasúti pályát és a gördülőállományt is. Emiatt a létesítmény az őszig nem fogadhat látogatókat. A múzeumvasút teljes rekonstrukciója kis híján egymilliárd forintba kerül, és az állami költségvetés állja.
Átépítik a vasúti pályát és új zúzottkő ágyazatba fektetik a vágányt, új betonaljakra helyezik a síneket. A szakemberek emellett elvégzik a vágányszabályozást, új kitérőket építenek be. Elkészül vasbeton kerethidat építenek, az Ikva patakon átvezető, acélszerkezetű hidat pedig felújítják. Nagycenk és Fertőboz állomás új peront kap, és megújulnak a múzeumvasút épületei, a többi között a fertőbozi fűtőház is, amelyet a vasúttársaság szeretne megnyitni a látogatók előtt .
A kisvasúti személykocsikat a GYESEV a saját műhelyében újítja föl, és csak speciális munkálatra von be külső vállalkozót. A mozdonyok is megújulnak; már dolgoznak a C50 jelzésű, dízelmozdony és az András gőzmozdony fiatalításán. Megújul a keskenynyomtávú „Dongó” is, hogy a múzeumvasút rendelkezésére állhasson.
A Nagycenki Széchenyi Múzeumvasút a GYSEV Zrt. tulajdonában van. A soproni székhelyű vasúttársaság végzi az időszakos üzemeltetést, az évente áprilistól októberig; a kisvasút mozdonyai, kocsijai a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum leltárában szerepelnek.