Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Tíz új elektromos hajtású járművet vezet be a Toyota Kinában

Posted on 2018.04.30.2018.04.30. By Iroda Távirati

A környezetbarát hibrid elektromos modelljeiről ismert, és a világ vezető prémium hibrid márkájaként ismert Lexus-t is jegyző Toyota a a Pekingi Autószalonon bejelentette, hogy tervei szerint 2019-ben kezdi forgalmazni a kínai piacon a Corolla és a Levin modellek plug-in hibrid (PHEV) hajtású változatait, 2020-ban pedig a kínai vásárlók már a C-HR/IZOA kompakt SUV akkumulátoros elektromos (BEV) hajtású kivitelét is megvásárolhatják. A Toyota tíz új, részben vagy teljesen elektromos hajtású járművet is bevezet a részben vagy teljesen elektromos autók mihamarabbi elterjedését szigorú és ambiciózus szabályozással is támogató, e tekintetben a világ legfejlettebjének számító kínai piacon 2020 végéig. Mindemellett a vállalat tovább fokozza a (hajtáslánc-komponens) elektromotorok, akkumulátorok, feszültség-átalakítók és egyéb, az elektromos hajtás részét képező technológiák helyi gyártását, még inkább felgyorsítva ezzel az elektromos autók elterjedését Kínában.

A vezető zöld autógyártónak tartott Toyota a világ egyik legfontosabb autóipari eseményének számító Pekingi Autószalon első napján mutatta be a hosszú évek óta a világ legnépszerűbb autójának bizonyuló Corolla, és a Levin PHEV-változatait (ezek kifejlesztésére egyébiránt két évvel ezelőtt, épp a Pekingi Autószalonon tett ígéretet a gyártó). Mindkét modell 50 kilométert vagy akár annál is nagyobb távolságot képes megtenni tisztán elektromos hajtással, és 2019-ben a vállalat megkezdi e két jármű kínai gyártását, így ez lesz a két első olyan Toyota PHEV, amelyek nem Japánban készülnek. Leleplezésre került emellett az Európában minden előzetes várakozást felülmúlóan sikeres, hazánkban is 85%-ban hibrid elektromos hajtással gazdára találó C-HR akkumulátoros elektromos változata is, amelyet Kínában C-HR (gyártó: GAC Toyota Motor Co., Ltd.) és IZOA (gyártó: FAW Toyota Motor Sales Co., Ltd.) néven is forgalmaznak. A 2020-ban érkező modell(pár) műszaki paraméterei (hatótáv, töltési idő, stb.) későbbre várhatóak, hasonlóan a Corollán, Levinen és C-HR-en kívül 2020-ig bemutatásra kerülő további 7 részben vagy teljesen elektromos hajtású modellel kapcsolatos információkhoz.

Az elektromos hajtás szélesebb körű elterjedése érdekében a Toyota már jó ideje együttműködik kínai partnereivel és a Toyota Csoport kínai tagjaival, hogy kiépítse a legfontosabb komponensek helyi gyártási bázisát. E folyamat 2015-ben kezdődött, amikor a Toyota Motor (Changshu) Auto Parts Co., Ltd. megkezdte a hibrid modellekhez szánt hibrid hajtáslánc-részegységek termelését. Mivel a Toyota az elektromos autók iránti kínai kereslet növekedésére számít, nemrégiben nekilátott előkészíteni a nikkel-metál-hidrid akkumulátorok gyártásának bővítését, így a Sinogy Toyota Automotive Energy System Co., Ltd. (STAES) és a Corun PEVE Automotive Battery Co., Ltd. (CPAB) üzemeiben 2020-ra már évente 220.000 darab ilyen akkumulátor készül majd.

A Toyota azonban nemcsak gyártási kapacitásait növeli Kínában, hanem kutatás-fejlesztési tevékenységét is bővíti. A tervek szerint 2020-ban kezd majd működni a Toyota Motor Engineering & Manufacturing (China) Co., Ltd. (TMEC) vállalat (a Toyota kínai K+F létesítménye) új akkumulátor-tesztelő üzeme, amelynek feladata az elektromos autókhoz szánt akkumulátorok vizsgálata lesz.

A Toyota 2017-ben kezdte meg a Kínában gyártott hibrid-részegységeket is tartalmazó Corolla Hybrid és Levin Hybrid modellek helyi forgalmazását, s ennek köszönhetően tavaly mintegy 140.000 elektromos hajtású járművet értékesített az ázsiai országban. Ezzel együtt már körülbelül 350.000 darabra nőtt a Kínában eddig eladott elektromos autók száma, és a Toyota arra készül, hogy a közeljövőben látványosan bővíti az ilyen modellek kínálatát. Ami az üzemanyagcellás (FCEV) hajtást illeti, a Toyota folyamatosan vizsgálja e járművek kínai forgalmazásának lehetőségeit. Tavaly vette kezdetét Kínában a Mirai FCEV három éven át tartó kísérleti tesztprogramja, ami mostanra az üzemanyagcellás haszongépjárművek és buszok megvalósíthatósági tanulmányaival is kibővült.

„Következetesen és magabiztosan dolgozunk környezetvédelmi stratégiánk megvalósításán Kínában, amely a villamosítás szempontjából a világ legfejlettebb országának számít.”- fogalmaz Kazuhiro Kobsyashi, a Toyota kínai régióért felelős ügyvezetője és vezérigazgatója.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Halálos baleset történt Ráckevénél
Next Post: Tassi derekasan küzdött a Hungaroringen

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT