Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Több támogatásra van szükség az elektromos teherautók bevezetésének felgyorsításához

Posted on 2023.03.25.2023.03.24. By AztaCARom

Az Egyesült Királyság teherautó-gyártóinak és -üzemeltetőinek több állami támogatásra van szükségük az elektromos teherautók bevezetéséhez, hogy az ösztönzőket összhangba hozzák a szárazföldi Európában elérhető ösztönzőkkel.

Ez a véleménye Asher Bennettnek, a Tevva (az Egyesült Királyság elektromos teherautó-gyártójának) vezérigazgatója és alapítója. Lásd alább.

Kérjük, idézzen ebből, vagy használja tetszés szerint. Asher további észrevételekre is elérhető (személyesen vagy írásban).

Írta: Asher Bennett, a Tevva vezérigazgatója és alapítója

Az IPCC éppen ezen a héten mondta ki, hogy a világ még mindig elkerülheti az éghajlat összeomlásának legrosszabbját valódi változással, de ha a jelenlegi ütemben folytatjuk a kibocsátást, akkor 2030-ra kimerül az 1,5 fokos szén-dioxid-keret. A remény és a komor szembeállítás A valóságnak elegendőnek kell lennie ahhoz, hogy mindenki az előttünk álló lehetőségekre és veszélyekre összpontosítson.

A Tevvánál úgy gondoljuk, hogy további kormányzati intézkedésekre van szükség annak biztosítására, hogy az Egyesült Királyság a lehető legjobban és leggyorsabban érje el a nettó nulla célkitűzéseit a környezet, a gazdaság és a brit lakosság érdekében. A közelmúltban megjelent Net Zero Review bemutatta a net zero által az Egyesült Királyságban kínált „történelmi lehetőséget”, a változások és lehetőségek új korszakát teremtve. A jelentés azonban azt is világossá tette, hogy többet kell tenni az „üzletek támogatása” és a gazdasági előnyök kihasználása érdekében.

Szakértelmünk az elektromos járművekben és különösen a teherautók villamosításában rejlik. Annak ellenére, hogy az útjainkon közlekedő járművek mindössze két százalékát teszik ki, a nehéz tehergépjárművek (HDV) felelősek a közúti közlekedés kibocsátásának több mint egynegyedéért. A közúti közlekedés és a nehéz tehergépjárművek a légszennyezés egyik legnagyobb forrása is, amely évente 350 000 idő előtti halálesetet okoz Európában.

Nyilvánvalóan többet kell tenni a haszongépjárművek szén-dioxid-mentesítésének felgyorsítása érdekében, és arra kérjük az Egyesült Királyság kormányát, hogy hozza összhangba a teherautók ösztönzőit az európaiakkal. A Brexit olyan helyzetbe hozott bennünket, hogy nemzetként mentesek voltunk az EU állami támogatási szabályaitól, amelyek korlátozták a kormányok által bizonyos iparágaknak nyújtható támogatás mértékét. Ennek ellenére az Egyesült Királyság le van maradva európai szomszédai mögött az elektromos teherautók bevezetésének ösztönzése terén.

Járműgyártóként a Tevva a kormányzati ösztönzőknek köszönhetően kedvezményeket kínálhat ügyfeleinek az értékesítés helyén, legfeljebb 16 000 GBP kisméretű teherautók és 25 000 GBP nagyságú teherautók esetében. Mégis, ha összehasonlítja ezt a támogatást a többi európai országban kínált támogatással, akkor az az érzése marad, hogy többet lehetne tenni. Németországban például a kormány biztosítja a dízel és akkumulátoros elektromos teherautók árkülönbségének 80%-át, Hollandiában ez 45%. Ez teherautónként 50-90 000 fonttal több, mint amit az Egyesült Királyságban kínálnak.

Nagyra értékeljük a brit kormány támogatását, amely lehetővé teszi számunkra, hogy 7,5 tonnás akkumulátoros elektromos teherautónkat még vonzóbbá tegyük a flották számára. De ahhoz, hogy ez az ország elérje a nulla nettó céljait, több lépésre van szükség az elektromos járművek gyártásának ösztönzése érdekében az Egyesült Királyságban, amely valójában az egyetlen fényes folt egy olyan iparágban, amely több mint 60 éve elérte a mélypontját.

A teherautók villamosítása elkerülhetetlen, és a technológia olyan szintre fejlődött, hogy az elektromos teherautó sok kezelő számára életképes ajánlat. A flották körében óriási az étvágy az elektromos teherautók iránt, mivel a károsanyag-kibocsátás csökkentésének lehetősége üzletileg ésszerű. Nyilvánvalóan meg kell bízni a technológiában, és tisztázni kell a teljes birtoklási költséget (TCO). A Tevva együttműködik ügyfeleivel mindkét ponton, és biztosak vagyunk abban, hogy elektromos teherautóink pénzt takarítanak meg számukra a jármű élettartama során, és javítják flottájuk és vezetői teljesítményüket.

Az akkumulátoros elektromos és hidrogén-elektromos közepes és nehéz tehergépjárművek sorozatának kifejlesztésével, amelyek javíthatják a levegő minőségét, a járművek biztonságát és csökkenthetik a teljes birtoklási költséget, a Tevva vezető szerepet tölt be a haszongépjárművek szén-dioxid-mentesítésében az Egyesült Királyságban. A piac azonban nem áll készen a nagyarányú elfogadásra további ösztönzés nélkül, legalábbis nem a szükséges sürgősséggel.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:elektromos teherautó, segítség, támogatás, Tevva

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Lexus ügyfeleinek a legjobb a szerviztapasztalata
Next Post: Néhány vonat és busz közlekedése is módosul a vasárnapi óraállítás miatt

Kapcsolódó cikkek

  • Tassi két dobogós helyezéssel térne haza Thaiföldről Ctrl+C - Ctrl+V
  • Hosszú távon fenntartható alapanyag-kitermelés Ctrl+C - Ctrl+V
  • Michelisz: “Életem legstresszesebb versenye volt a sepangi” Hírek
  • Kiss Norbert egy ötödik helyet szerzett szombaton, így Lacko már bajnok Hírek
  • Honda Gold Wing Tour (2022) stílus és felszereltség Bemutató
  • Mentőt borított a Suzuki Kispesten (Fotókkal) Hírek

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT