Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Turán Frici gyorsan összeszokott a Hyundai-al

Posted on 2018.05.27.2018.05.27. By Iroda Távirati

Új autóval vágott neki a 2018-as Országos Rallyebajnokság első murvás versenyének, az ISEUM Rallye-nak a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci. A pénteki kvalifikáción nyújtott teljesítményük bizakodásra adott okot.

Szombat reggel vette kezdetét az igazi küzdelem, melynek 15-ként vágtak neki Friciék. “A pénteki kvalifikáció megnyerésének köszönhetően elsőként választhattunk rajtpozíciót, és a pályák sarassága miatt a lehető legkésőbb, azaz 15-nek akartunk indulni.” – indokolta Frici a rajtpozíciót.

“A Hyundai i20 R5-öt vezetését igazából hamar megszoktam, amit a stabilan jó időeredmények is bizonyítottak. Szinte csak tizedek választották az egyes helyezéseket, akkor is, amikor mi voltunk legelöl, vagy eggyel hátrébb. A nap végén 9,7 másodperces előnnyel vezetjük a versenyt, de az idáig vezető út nem csak a pályák felülete miatt volt rögös. A 4. gyorsaságin túlcsúsztunk, leállt az autó, újra kellett indítani, egy R5-ös esetében nem csak egy gombnyomás. Ennek ellenére megőriztük vezető helyünket, és az utolsó körben a gázpedál jeladó hibája ellenére is tudtuk növelni az előnyünket. Igaz, ehhez az ellenfelek kisebb hibázása is hozzájárult, de nekünk is voltak gondjaink.” – mesélte a nap történéseit a pilóta.

“Több nehézségünk is volt a nap során, mégis elégedettek lehetünk, hiszen vezetjük a versenyt!” – kezdte Bagaméri Laci. “Jól sikerült a pályák feldolgozása, az összhang is remek volt az autóban, és a kritikus helyzeteket is jól kezeltük. Ilyenből több is volt, pl. egy rendőri ellenőrzés miatt az utolsó pillanatban érkeztünk meg az egyik gyorsaságihoz, menet közben kellett beöltöznünk, miközben a gázpedálra pedig időnként nem reagált az autó. Még egy kő i beszorult a hátsó féknyereg és a tárcsa közé, így meglehetősen túlcsorduló adrenalinnal kezdtük az utolsó gyorsaságit, amin mindezek ellenére a 2. legjobb időt értük el, és tudtuk növelni az előnyüket a legközelebbi ellenfelekkel szemben.” – részletezte az eseménydús nap történéseit a navigátor.

Vasárnap két pályán 4 gyorsasági vár Fricire és Lacira, köztük a 22,5 km-es Power stage is, melyen további “bónusz” pontokat is lehet gyűjteni. A szombati versenynap megnyeréséért minden esetre már Friciéket illeti az 5 bónuszpont, amiken nagy jelentősége lehet az év végi elszámolásnál.

Forrás: Just Creative

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Toyota vezető formatervezője szerint eltűnhetnek a hagyományos elveken alapuló autók
Next Post: Négyéves unokájával együtt vonat elé ugrott egy nő Hort és Csány között

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT