Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Turán Frici: „Remélem, jó nehéz verseny lesz!”

Posted on 2021.10.21.2022.04.10. By AztaCARom

Turán Frigyes alapvetően szereti, ha kicsit esik, ha kicsit sáros a pálya, ilyen körülmények között nyerte meg két éve a Rally Hungaryt. Most nem érintett a bajnoki címért folyó csatában, úgyhogy szeretné élvezni az ERC-futamot.

Két éve elképesztő körülmények között nyerte meg a Rally Hungary-t. Hogyan emlékszik arra a versenyre?

A 2018-as szezon nagyon nehéz volt számunkra, Hadik Andrissal az utolsó versenyen nagyot harcoltunk a bajnoki címért, amelyet végül nem tudtam megszerezni édesapámnak, aki abban az évben volt utoljára velünk. Egy évvel később azonban pályafutásunk egyik legjobb eredményét elérve ERC-futamot nyertünk, amelyet az ő emlékének ajánlottunk. Kicsit akkor úgy éreztem, a sors valamit visszaadott. Nehéz verseny volt, és a legvégén egy kicsit talán szerencsések is voltunk, de saját erőből voltunk ott az első háromban, ami nagyon jó teljesítmény. Örülnék, ha megint ott lehetnénk, és ha olyan jó tempóval tudnánk közlekedni, mint akkor.

Készül már?

Persze! Nézegettem a belsőkamerás felvételeket és van egy-két ötletem, hogy mivel kell készülni a hűvösebb időjárásra és ezekre a pályákra. Az idei év megmutatta, hogy jó néhány gyors pilóta van a magyar mezőnyben, de a részeredmények azt is, hogy fel tudjuk venni velük a versenyt. Más kérdés, hogy az idén eddig semmi sem úgy sikerült, ahogy szerettük volna. Azt érzem, hogy a csapatunk erős, az autónk jó, mégsem jött ki a lépés, de talán majd a Rally Hungary-n.

Milyen hétvégére számít?

Remélem, hogy jó nehéz verseny lesz. Én alapvetően szeretem, ha kicsit esik, ha kicsit sáros… Rajtunk plusz teher nincs, hiszen sajnos nem állunk harcban a magyar bajnoki címért, úgyhogy nem a taktika határozza meg a hétvégénket. Szeretnénk jól érezni magunkat, végigversenyezni ezt a kicsit több mint két napot, és a végén mosolyogva kiszállni az autóból.

Az idén sokszor hiányzott a mosoly – néhány hiba is becsúszott, ami önre abszolút nem volt jellemző korábban.

Egyikünkre sem, és mégis, Hadik Andris és Csomós Mixi is hibázott – ez a szezon senkinek sem könnyű. Biztosan az is benne van ebben, hogy külföldi sztárok is szerepelnek a hazai sorozatban, és mindenki próbálja feszegetni a határokat, meg az is, hogy ezeket a határokat eléggé kitoltuk, mert nagyon gyorsan kell menni ahhoz, hogy itthon nyerni tudjon az ember. Én kétszer is hibáztam az idén: Egerben lecsúsztunk az útról, a Mecseken felborultunk és egyszer technikai hiba is hátráltatott, de ez benne van az autósportban. Ha mindezt félretesszük, azt kell mondanom, hogy a tempónk jó, versenyképesek vagyunk, és én ezt nagyon élvezem.

Az Európa-bajnoki mezőny a magyarnál is jóval sűrűbb és kiegyenlítettebb. Hogyan látja az esélyeket?

Az ERC-mezőnyben is az látszódott az idén, hogy senki sem tudott egyértelműen kiemelkedni, hanem nagyon változatos végeredmények születtek, hatalmas harcok folytak. Tizedekre menő küzdelemre számítok Nyíregyháza környékén is – de mi ezt élvezzük!

Van kedvenc pályája a Rally Hungary-n?

Mádon mindig nagyon gyorsak tudtunk lenni, most is ez a feladat. Azon pedig nem dolgozom, hogy az útvonal esetleg változott az előző évekhez képest, mert most ez a feladat, ezt kell megoldani. A pályabejáráson megpróbálunk odafigyelni az összes apróságra, aztán nekivágunk.

Milyen időjárásnak örülne?

Az előrejelzések szerint tizenhét fok lesz és száraz, de mivel korán indul a verseny, párás foltokkal simán lehet kalkulálni. A nézők számára nyilván a jó idő lenne ideális, de én nem bánnám, ha kicsit esne…



A verseny valamennyi gyorsaságiáról kaphatsz első kézből információkat, ha követed a Rallye Rádió adását!

https://rallyhungary.com/hirek

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:Andreas Mikkelsen, autósport, Bagaméri, Bagaméri Laci, Bagaméri László, bajnok, Balkányi György, balu, Bunkoczi László, Citroën C3 Rally2, Citroën Rally Team Hungary, Csányi Botond, Csoma András, Csomós Miklós, Czakó Janek, ERC, ETCR, Európa-bajnok, Európa-bajnoki cím, FIA Kamion Európa-bajnokság, Ford Fiesta R5 MKII, gyorsasági kamion Európa-bajnokság, győztes, Hadik András, Hangodi Bendegúz, háromszoros Európa-bajnok, HUMDA, I. Boldogkő Rally, III. Rally Hungary, kamion Európa-bajnokság, Kelet-Autósport Kft., Kertész Krisztián, Kiss Norbert, Kiss Norbi, Klausz Kristóf, Mads Ostberg, Mads Østberg, Magyar Autó- és Motorsport Fejlesztési Ügynökség, Magyar Nemzeti Autósport Szövetség, MAN, Nagy Attila, Német Gábor, Notheisz Ivett, Nyíregyháza, Nyíregyháza Rally, Oláh Gyárfás, Östberg, Osváth Péter, Papp Tamás, Peugeot 208, Peugeot 208 Rally Cup Hungary, Peugeot 208 Rally4, Peugeot Kupa, Peugeot kupa 2021, Peugeot Rally Cup, Peugeot Rally Cup Hungary, Rabócsiring, Radó István, rali, rally, Rally Hungary, Rally Hungary 2020, Rally4, rallye, Rallye Rádió, raly, ralye, Révész Racing, Schmidt Tamás, Schubert István, Semi Pajari, Skoda Fabia R5, Skoda Fabia R5 Evo, SKODA Fabia Rally2, sport, Szegedi Máté, Szőke Tamás, Tagai Racing Technology, technikai port, technikai sport, Torstein Eriksen, Tóth János, Trencsényi Vince, Truck Racing Promotion Kft., Turán, Turán Frici, Turán Friciék, Turán Frigyes, Turán Frigyes Bagaméri László, Turán Motorsport, Viszló Csaba, Vogel Adrienn

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az Európa-bajnokság egyik nívós helyszíne
Next Post: Új szintre emelik a krosszmotorozást a Bridgestone Battlecross X31 gumiabroncsai

Kapcsolódó cikkek

  • Az ABT CUPRA XE új pilótapárosítással harcol a győzelemért Ctrl+C - Ctrl+V
  • 22 évvel az első Fabia megjelenése után… Bemutató
  • A Mercedes-Benz Hungária Kft. sikeres évet zárt 2020-ban Ctrl+C - Ctrl+V
  • A repülőút költsége a reptérre való kijutással kezdődik Hírek
  • Forgalomkorlátozás lesz a 31-es út Szentmártonkáta és a megyehatár közötti szakaszán Hírek
  • Közép-Európa legnagyobb Alfa Romeo-márkatalálkozóját rendezik Zánkán Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rekonstruálták a Kárpát-medence legnagyobb földrengéseit
  • A zöld agyag a bőr legjobb barátja
  • Bach-ot is kínál mindenkinek a Fény Utcai Piac
  • 2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Alonsót elmeszelték, csak negyedik lett
  • Pérez behúzta, Verstappen felhozta a másodikra
  • Van képünk hozzá (23.03.19.) – Lamborghini LB744 Aventador
  • Pérezé a vasárnapi pole
  • Az MG4 hatótávja több nemzetközi szakújságírók által végzett teszten is bizonyított
  • Az Óbudai Egyetemen tesztel a Yettel
  • Európa legnagyobb lakóautós magazinja lelkesedik a teszteket követően
  • A Toyota megnyerte az előszezoni prológ tesztet az áttervezett GR010 Hybriddel
  • Szigorodott haszongépjárművek Euro NCAP osztályzása
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Minden hétfőn Árzuhanás a SPAR-nál
  • Elindult a tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés
  • Állj ellen a divatdiétáknak, hatástalanok, de akár veszélyesek is lehetnek!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • BEGURULVA EXKLUZÍV! A születése óta vak Karvai Sanyi “így nézte meg” a Nissan Townstart
  • Előre szóltunk! A népszerű látássérült házaspár és a Nissan e-Power hajtás
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Videóval “megspékelt” podcast érkezett a Nissan e-Power hajtásról
  • Az új Citroen C4 X és e-C4 X bemutatóról hoztam
  • Nem hangtalan az e-Power Nissan Qashqai
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT