Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Turi szerint jó a Toyota GR Yaris – lehet, hogy lesz folytatás is

Posted on 2022.10.17.2022.10.15. By AztaCARom

Több év kihagyás után tért vissza az Ózd Rallyra Turi Tamás, hogy Kerék Istvánnal az oldalán először vigye éles táncba a GR Motorsport által fejlesztett Toyota GR Yarist. A szurkolók legnagyobb örömére Turi cseppet sem mutatta a rozsdásodás jeleit. Az autóval volt ugyan egy apró műszaki probléma, a végén pedig meg is sérült, ennek ellenére mindenki elégedett és még az sem kizárt, hogy a közös munkának lesz folytatása.

Hat mért gyorsasági szakaszt teljesített Turi Tamás és Kerék István az Ózd Rallyn, amelyből ötször autóztak top 12-es időt. Két gyorsasági szakasz után az abszolút 10. és az ORC első helyén álltak. Ekkor – valószínűleg túlmelegedés miatt – letiltott a GR Yaris komputere, nem tudták újra indítani az autót és 12 percet álltak a pályán.

Az utolsó előtti gyorsaságin egy murvakihordáson árokba csúsztak és ekkor már nem tudták folytatni a versenyt. A Yaris azonban szerencsére inkább csak látványosan sérült, több eleme már készen van, és a GR Motorsport ígérte szerint a Zemplén Rallyn újra láthatjuk. Még az sem kizárt, hogy Turival.

„Nagyon jó volt újra versenyautóba ülni és a szurkolók előtt menni – mesélte Turi Tamás. – Már a verseny előtt is sok üzenetet kaptunk, de az még engem is meglepett, ami a pályákon fogadott, hogy nem felejtettek el és hogy még mindig ennyien szurkolnak nekem.

A Yaris jó kocsi. A szekvenciális váltó nekem hiányzott belőle, de ha minden igaz, hamarosan megérkezik. Azzal szerintem még jobb lesz és nagyon gyorsan lehet majd menni vele. ORC-ben abszolút bajnokesélyes és az R5-ösök végét is meg lehet vele fogni.

Az utolsó előtti gyorsaságin rámentünk egy kihordásos részre, ahol esélyem sem volt elfordulni és becsúsztunk az árokba. Szerencsére a motor, a futómű nem sérült, csak a karosszériásoknak adtunk egy kis munkát. Sajnálom, mert nagyon szerettük volna célba érni.

A versenyzés és a Yaris is nagyon tetszett, szívesen mennék még vele.“

„Mondtam, hogy nincs berozsdásodva Tomi – nevetett Kerék István a verseny után. – Nekem nagyon tetszett. Az autó is egyre jobb, Turi pedig ugyanúgy megy, mint húsz éve. Nem erőlködtünk, nem vállaltunk kockázatot sem.

Nyilván a becsúszás nem jött jól, szerettünk volna célba érni, de amikor harminc méter hosszan öt centi mély kavicskihordásra futsz rá, akkor ott nem sok mindent lehet csinálni. Remélem, lesz még lehetőségem Tomival versenyezni.“

A karosszériasérülés ellenére a GR Motorsport vezetője, Jagadics Gábor is abszolút pozitívan látja a versenyt és a GR Yaris premierjét.

„Nagyon biztatóak a részeredményeink – mondta Jagadics Gábor. – Domaházán tudtak mind a három körben tiszta gyorsaságit menni Tomiék, ott folyamatosan gyorsultak, ők is és az autó is.

A harmadik gyorsaságin egy lefulladás után nem indult újra a motor, valószínűleg a hőmérséklet miatt tiltott le a komputer. Most találkoztunk először ilyen problémával. Már készül a motorsportos hűtőrendszer, amivel ezt ki tudjuk küszöbölni.

Turi Tomival nagyon jó volt együtt dolgozni. Azt érzem rajta, hogy tetszik neki az autó és hogy nagyon szeretne jó eredményt elérni vele. A szurkolóktól is olyan visszajelzést kaptunk, hogy szívesen látnák még Tomit, úgyhogy nem kizárt, hogy fogunk még együtt dolgozni.

A Yaris most karosszériásnál van. Egy-két elemet kell cserélni, javítani. A Zemplén Rallyra biztosan készen lesz. Sőt, csak halkan merem mondani, talán a másik autónk is elkészül addigra.

Ígéretünk van arra rá, hogy a szekvenciális váltó is megérkezik a hónap végére. Ha így lesz és tudunk vele tesztelni, akkor akár már a Zemplén Rallyn be fogjuk vetni. Ami tőlünk telik, mindent megteszünk érte.“

Tragikus balesettel zárult az Ózd rali

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:autósport, baleset, Berta László, Citroën C3Rally2, Citroen Rally Team Hungary, Császár László, Csoma András, Éhn Dániel, Farnadi Ágnes, Foczkó Ákos, GR Motorsport, GR Yaris, Green Motorsport, halálos baleset, Hangodi Bendegúz, Határ Attila, ifj.Tóth János, Janika, Kerék István, Madarász Szabolcs, Mads Ostberg, Mads Østberg, Magyar Országos Rallye Bajnokság, Maricsek Miklós, Németh Gergely, Östberg, Ózd, Ózd rali, Ózd Rally, Ózd Rallye, Ózd-rali, Østberg, Patrik Barth, Peugeot 208 Rally Cup Hungary, Peugeot Kupa, Peugeot Kupa 2022, Radó István, rali, rally, rallye, Rallye Rádió, raly, ralye, sport, Szegedi Máté, technikai sport, Tóth Imre, Toyota, Toyota GR, Toyota GR Yaris, tragikus baleset, Trencsényi Vince, Turán Frigyes, Turi Tamás, Turi Tomi, Vánsza Zsolt, Velenczei Ádám, Vida Péter, Vincze Ferenc, Yaris

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Több mint száz új, alacsonypadlós busz érkezik Budapestre
Next Post: További fotókon a Ferrari Testa Rossa Js

Kapcsolódó cikkek

  • BMW Motorrad története legjobb értékesítési eredményét érte el 2021-ben Ctrl+C - Ctrl+V
  • Ja, Budapestre hozza legújabb, hatodik generációs elektromos rollerjeit a TIER Ctrl+C - Ctrl+V
  • 16-an megsérültek amikor felborult egy busz Ceglédnél Hírek
  • Ferrari ünnep és üres lelátók a Hungaroringen Ctrl+C - Ctrl+V
  • 2030-ra a hazai kerékpárút-hálózat megközelíti a 15 ezer kilométert Hírek
  • Növelte eladásait a Cupra 2022-ben Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT