Új Ingenium soros hathengeres dízelmotor és intelligens összkerékhajtás a Defender kínálatában

Mostantól a Defender új soros, hathengeres Ingenium dízelmotorrokkal is rendelhető. Az erőforrás az eddigieknél jobb nyomatékleadást, finom gázreakciókat és kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást kínál, köszönhetően az alkalmazott mild hybrid (MHEV) technológiának és az új intelligens összkerékhajtási rendszernek.

A kínálat csúcsán elhelyezkedő D300 modellváltozat 300 lóerőt és 650 Nm forgatónyomatékot mozgósít; a Defender 90-est álló helyzetből 6,7 mp1 alatt gyorsítja 100 km/óra sebességre. Nagyobb forgatónyomatékának köszönhetően a Defender D300 közúton és terepen egyaránt könnyedén mozog; a motor tökéletesen harmonizál a modell robusztus karakterével.

Az MHEV technológiának és a soros hathengeres motor példaértékű kifinomultságának köszönhetően az új dízel Defenderek egyszerre takarékosabbak, robbanékonyabbak és kifinomultabbak a korábbi négyhengeres változatoknál.

A D200 és D240 modellek helyébe 2021-ben a D200 és a D250 lép; ezek ugyanazt a soros hathengeres Ingenium blokkot használják, mint a D300, ám 200, illetve 249 lóerőre hangolva. A nagyobb nyomatékcsúcs (a D200 esetében 500, míg a D250-nél 570 Nm) jobb használhatóságot eredményez; a Defender összes dízelmotorját MHEV technológia teszi takarékosabbá és tisztább üzeművé.