Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

"Új izgalmak várnak ránk a Mecsekben"

Posted on 2017.10.13. By AztaCARom

51. Mecsek Rallye 2017-előzetes
Az idei bajnokság utolsó előtti futama előtt áll Balogh Jani és Holczer Dani, a helyszínt pedig az őszi pompájába öltöző Mecsek biztosítja. A sárguló falevelek szépségük mellett nehézséget is rejtenek magukban, hiszen a nedves aszfaltra hullva könnyen megviccelhetik a versenyző párosokat. 
Az utolsó veszprémi bevetés óta több mint két hónap telt el ami jól jött a csapatnak, hiszen a pilótája időközben eltörte a bokáját és a felépülése lassú folyamatnak bizonyult. A szeptember közepén rendezett parasznyai sprinten már autóba ült Jani és a Mecsek Ralit megelőzően is tesztelte az Evo 9-es Lancer-t és a gyógyult bokáját.

Balogh Jani: „Az autót maximálisan felkészítette a csapat, a beállításokkal kapcsolatban is képbe kerültünk, minden rendelkezésünkre áll, felkészülten érkezünk Pécsre. A teszt tapasztalatai bizalom gerjesztőek a lábamat illetően, még nem 100%-os de versenyzésre alkalmas állapotban vagyok. Az látszik, hogy egy-egy pillanatban mennyire terhelhető, de az igazi kérdés az az, hogy hosszútávon mennyire bírja az igénybevételt, mennyi idő után fog elfáradni. A pályabejárás is kicsit fárasztó, elég nagyok a körök, sok és különböző pálya nyomvonalát kell elsajátítanunk.”
Idén rendkívül változatos, izgalmakban bővelkedő Mecsek Rally ígérkezik. Először a Pécs Pláza parkolójában bőgnek fel a motorok és itt pillanthatja meg a publikum az ORB mezőnyét a Prológon. Szombaton öt különböző pálya várja a párosokat, ami komoly feladat elé állítja a csapatokat. Vasárnap az igazi klasszikusok, Orfű és Árpádtető fogadja a száguldó versenyautókat.
Balogh Jani: „Lesznek olyan pályák, amiket csak egyszer fogunk teljesíteni a verseny ideje alatt. Izgalmas kihívás elé állít mindenkit ez a feladat, ami megmutatja, hogy kinek hogyan sikerült feldolgoznia az adott szakaszt a tréningek alatt. A másik döntő tényező az lesz, hogy ki milyen ritmust tud felvenni az adott gyorsaságin, mivel egy alkalom van mindenkinek arra, hogy ellője az adott pályán az arra betárazott puskaport. Senkinek nem lesz lehetősége a javításra, így jóval ralisabb lesz ez a három gyorsasági szakasz.”
A helyezésekért cserébe pontokat is osztanak a Mecsekben, amire a Balogh-Holczer kettősnek is szüksége van, abból is a lehető legtöbbre, hogy versenyben maradhassanak az év végi kategória címért vívott csatában.
Balogh Jani: „Az, hogy a bajnokságot illetően mi történik körülöttünk az majd adja magát. Igazából erre a versenyre koncentrálunk, van jó pár körülmény, ami nem rajtunk múlik. Nehéz és technikás pályákon lesz lehetőségünk versenyezni. Egy részét már jól ismerjük, és lesz amit most avatunk, mivel soha nem versenyeztünk még rajta. Az őszi páralecsapódástól kezdve a zárt lombozatú útszakaszok nedvességén át sok befolyásoló tényező lesz, ezért folyamatos koncentrációval kell mennünk.”

Hírek, Technikai sportok Tags:autósport, Mecsek-rali, rali, sport, technikai sport

Bejegyzés navigáció

Previous Post: 2558 gyerek középiskolai tanulmányait támogatja a Hankook
Next Post: Kollégái gyűjtés szerveztek a hét elején történt tragikus buszbalesetben elhunyt rendőr családja megsegítésére

Kapcsolódó cikkek

  • Sokáig keresték, de megvan az új BMW M2 magyarországi ára Ctrl+C - Ctrl+V
  • A vadonatúj Jazz bemutatkozásával folytatódik a Honda elektromos átállása Hírek
  • A MÁV vasútvonalain is megkezdődött az illegális hulladék felszámolása Hírek
  • Demonstráció miatt lezárják a Lánchidat és környékét szombat délután Hírek
  • A (Seat) CUPRA újragondolja a sportosság fogalmát Hírek
  • Mercedes-Benz erőteljes eredményekkel zárta a 2022-es évet Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rambo 2. – Digitálisan felújított 4K
  • Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
  • Disney Baby – Első kalandok 7. – Első meséim Micimackóval
  • Világító homlokzat és 3D betonnyomtató
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Van képünk hozzá (23.04.01.) – Hyundai Sonata
  • Verstappen a pole pozícióban
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • A Chevrolet Traverse is abszolválta az IIHS töréstesztet
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • Húsvéti Kenyérlelke családi nap a Fény Utcai Piacon
  • KávéBár Bazár 2023
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT