Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Új motort, új technológiákat kap a Toyota Highlander

Posted on 2022.05.14.2022.05.14. By AztaCARom

A következő modellévre egy sor fejlett kényelmi technológiával egészíti ki a Highlander szabadidőjármű felszereltségét a Toyota. Ezeknél is fontosabb azonban egy vadonatúj hajtásláncopció megjelenése.

Három évvel az új generációs modell bevezetése után a Toyota elérkezettnek látta az időt, hogy új technológiákkal erősítse meg a Highlander szabadidőjármű piaci pozícióit.

A legújabb autóipari trendekkel összhangban a Toyota két 12,3 colos képernyővel szereli fel felső-középkategóriás szabadidőjárművét: a korábbi 7 colos digitális műszeregység helyébe lépő monitor négyféle formátumban képes megjeleníteni a vezetéshez szükséges információkat, míg a középkonzolon az eddigi 8 colos kijelzőt váltja a nagy képátlójú, tükröződésmentes érintőképernyő. Szintén a digitális ökoszisztémához kapcsolódó fejlesztés, hogy ergonomikusabb helyre került az okostelefonok vezeték nélküli töltésére szolgáló felület.

Míg a 2,5 literes, soros négyhengeres benzinmotor köré épülő, különösen takarékos hibrid hajtáslánc változatlanul lép át a következő modellévbe, ennek alternatívája, a 3.5 V6-os erőforrás kikerül a kínálatból, helyébe pedig egy 2,4 literes, soros négyhengeres turbómotor lép. A 269 lóerős, T24A-FTS  kódjelű erőforrás elődjénél 17 százalékkal nagyobb, 419 Nm maximális forgatónyomatékkal rendelkezik, üzemanyag-fogyasztása megegyezik az elődmotoréval, NOx-kibocsátása viszont több mint 50 százalékkal kedvezőbb annál. A turbómotor akár 2250 kilogrammos fékezett utánfutót képes vontatni, elektronikus vezetőtámogató rendszerei pedig megakadályozzák a vontatmány becsóválását.

A motor elsőkerékhajtással, valamint kétféle összkerékhajtással társítható: az egyszerűbb rendszer a hajtóerő legfeljebb 50%-át képes a hátsó tengelyre juttatni, a kifinomultabb konfiguráció nyomatékvektor-szabályozó rendszere pedig a két hátsó kerék között is meg tudja osztani az erőt, megelőzve a tapadásvesztést.
Az új erőforrás, és az ahhoz kapcsolódó hajtástechnológiák várhatóan az összes olyan piacon megjelennek, ahol az eddigi V6-os benzinmotor elérhető volt. Az Európai Unióban várhatóan továbbra is kizárólag a hibrid hajtáslánccal lesz elérhető a Toyota nagyméretű crossovere.

[envira-gallery id=’225539′]

Fotók: Toyota

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bemutató, Highlander, motor, premier, Technológia, Toyota, Toyota Highlander

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az Iveco Bus a 2022-es európai mobilitási kiállításon mutatja be az új URBANWAY Hybridet
Next Post: Felső kategóriás ergonómia városi Peugeot modellekben

Kapcsolódó cikkek

  • Tarolt az Alfa Romeo Ctrl+C - Ctrl+V
  • Van képünk hozzá (21.02.07.) – Toyota GR Yaris Ctrl+C - Ctrl+V
  • Elkezdődtek a bontási munkák a Határ úti aluljáróban Ctrl+C - Ctrl+V
  • Minden, amit tudnod kell, mielőtt elektromos autóba ülsz át – a Skoda szerint Ctrl+C - Ctrl+V
  • Retro hétvége az észak-balatoni vonalon Ctrl+C - Ctrl+V
  • Meghekkelik a legmodernebb kocsik kilométeróráját is Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT