Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Új Peugeot 5008

Posted on 2017.06.22.2020.11.18. By AztaCARom

A szabadidő-autók új dimenziója

Változatlan névvel más szegmensben: az új PEUGEOT 5008 a C szegmens hétszemélyes, nagy szabadidő-autói között mutatkozik be. Félelmetes ütőkártyákkal érkezik erre az ígéretes piacra, említsük is meg mindjárt a látványos PEUGEOT i-Cockpit® legújabb generációs kiadását, az EMP2 (Efficient Modular Platform) padlólemezt, és a nagyszámú high-tech kényelmi és biztonsági felszerelést. Dinamikus és elegáns formaterve példás funkcionalitást rejt: a hét önálló üléssel az új PEUGEOT 5008 az első szabadidő-autó, amelyben az utastér variálhatósága a legjobb egyterűekéhez méltó. A PEUGEOT 5008 SUV, amely a hatékony és takarékos motorok, valamint a modellek széles választékát kínálja, forgalmazását 2017 ősztől kezdik meg világszerte.

http://egyszermarlattamautot.hu/wp-content/uploads/2017/06/846631-uwh7dgr7wl-480.mp4

A C szegmens hétszemélyes, nagy szabadidő-autói: szépreményű piac

Mennyi minden változott a C kategóriában 2009, a PEUGEOT 5008 első nemzedékének bevezetése óta!

Akár a többi szegmensben, itt is számos új SUV modell jelent meg. Nem véletlenül, hiszen ez az új autótípus remekül passzol a modern kor elvárásaihoz. A SUV néhány év alatt a B és a C kategória limuzinjai után a harmadik legkedveltebb karosszériatípus lett Európában az összes szegmenst egybevetve.

A modern autózás megtestesítőjeként tekintélyt és modern jelleget áraszt, érzelmeket ébreszt, és személyes élményekkel gazdagít. A SUV az igényesség auráját vonja a vezető köré, és az utazást, az új élmények átélésének vágyát testesíti meg.

Ezek a PEUGEOT márka arculatával és a modellek exkluzivitásának növelésére irányuló márkastratégiával összecsengő értékek vezették a Csoport formatervezőit és mérnökeit a 2012 óta tartó, nagyszabású program megalkotására, melynek keretében egy év leforgása alatt világszerte öt új szabadidő-autót vezetett be a márka. A markáns offenzíva 2016. márciusban kezdődött az új PEUGEOT 2008 SUV bevezetésével, majd májusban folytatódott az új PEUGEOT 3008 SUV leleplezésével. Kínában a 3008 előző nemzedéke tovább folytatja karrierjét egy modellfrissítést követően, míg az új PEUGEOT 3008 SUV kínai piacra készült, hosszított változatát PEUGEOT 4008 néven mutatták be a chengdui szalonon. Az új PEUGEOT 5008 tehát már az ötödik a márka szabadidő-autóinak sorában !

http://egyszermarlattamautot.hu/wp-content/uploads/2017/06/846634-xcpkmmx8xx-480.mp4

De miért hozott létre a PEUGEOT egy SUV-ot az új 5008-ból, és fordított hátat a C szegmens hétszemélyes egyterűinek?

Először is azért, mert ez az alkategória gyakorlatilag csak Európában létezik, márpedig az 5008 világszintű ambíciókat dédelget. Az is kiderült, hogy a C szegmens szabadidő-autóinak piaca a hagyományos limuzinok és az egyterűek rovására érte el látványos fejlődését. Miért? Valószínűleg azért, mert a mai ügyfelek egyre szívesebben szállnának ki a hagyományos karosszériatípusokból. Egyrészt azért, mert egy kombi, vagy különösen egy egyterű tulajdonosaként szeretnének megszabadulni a családi autók meglehetősen szűkre szabott, kizárólag a funkcionális jelleget hangsúlyozó imázsától. No és főleg azért, mert mindannyian szeretnének saját maguknak örömet szerezni, és mára a leggyakrabban kényszerű helyzetként megélt autózás az élmények, az érzelmek és a közösségi megosztás idejeként értékelődött át. Ebben a helyzetben nem volt nehéz letenni a voksot a PEUGEOT 5008 megújulásához kapcsolódó irányváltás mellett: az új modell legyen egy SUV!

Ugyanakkor a C szegmens nagy szabadidő-autóinak ez a szép jövő előtt álló alkategóriája még csak kibontakozóban van, kevés márka fogott a gyártásába. Pedig ez a piac komoly lehetőségekkel kecsegtet, mivel egy nagyon keresett típusról van szó. Napjainkban egyre több autóst hódít meg a SUV koncepciója és a presztízs, melyet magában hordoz, de a tágasság, a kényelem és a praktikum is vonzóvá teszi számukra ezt a karosszériatípust, mely több szempontból is megfelel tevékeny életük változatos igényeinek. Számukra a jelenlegi kínálat meglehetősen behatárolt (túlságosan kompakt, kevéssé alakítható SUV-ok), vagy kevésbé elérhető (felsőkategóriás, túl drága, túl méretes modellek). Még a jelenlegi SUV-tulajdonosok is, akik egyébként értékelik autójuk szépségét és presztízsét, gyakran érzik úgy, hogy jó lenne növelni a belső tereket és bővíteni felhasználhatóságának körét.

Az új PEUGEOT 5008 számára tehát minden adott, hogy az új kategória mérvadó modelljeként lépjen piacra, melyben egyértelműen testet ölt a vezetés új élményével és az intelligens funkciókkal összekapcsolt modern autózás.

A most bemutatott erényekkel felvértezett új PEUGEOT 5008 SUV hármas törekvést hordoz magában:

  • Tovább folytatja és konkrét formába ölti a márka feljebb pozicionálási törekvéseit

  • Világszinten forgalmazott, a nemzetközi piacokon is népszerű modell kíván lenni

  • Piacvezetővé szeretne válni kategóriájában, a C szegmens hétszemélyes nagy szabadidő-autói között

Ezek elérésében számos egyedülálló tulajdonság segíti, kezdve az egyszerre lenyűgöző és praktikus utastérrel.

http://egyszermarlattamautot.hu/wp-content/uploads/2017/06/846643-3kmxfjebjk-480.mp4

Peugeot 5008 képgaléria (1.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (2.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (3.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (4.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (5.) >>>

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:5008, autó, bemutató, car, egyszermarlattamautot, jármű, kocsi, Peugeot, Peugeot 5008, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Kalina vers
Next Post: Ritka kocsi Aquincumban

Kapcsolódó cikkek

  • A DAF XF nyerte az „Év Teherautója” díjat Észak-Írországban Hírek
  • Új Iveco T-WAY Bemutató
  • MOL Bubi bérletek a közös célokért Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az év végéig leállítanak egy németországi Opel-gyárat a csiphiány miatt Hírek
  • Virágba borult Lexus UX Bemutató
  • Elkezdődött a Tesla riválisának szánt BMW i4 gyártása Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
  • Még nagyobb szabadságot biztosít a Sencor új robotporszívója
  • A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
  • Pénzügyi transzformáció most vagy soha
  • „Továbbvisszük példaképeink értékeit”
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Csomós Mixiék a Diósgyőr ralin teszteltek az Eb-futamra készülve
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Veszteséggel zárt a Nestlé Hungária az idei első fél évben
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 kiegészítői Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT