Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Új Peugeot 5008

Posted on 2017.06.22.2020.11.18. By AztaCARom

A szabadidő-autók új dimenziója

Változatlan névvel más szegmensben: az új PEUGEOT 5008 a C szegmens hétszemélyes, nagy szabadidő-autói között mutatkozik be. Félelmetes ütőkártyákkal érkezik erre az ígéretes piacra, említsük is meg mindjárt a látványos PEUGEOT i-Cockpit® legújabb generációs kiadását, az EMP2 (Efficient Modular Platform) padlólemezt, és a nagyszámú high-tech kényelmi és biztonsági felszerelést. Dinamikus és elegáns formaterve példás funkcionalitást rejt: a hét önálló üléssel az új PEUGEOT 5008 az első szabadidő-autó, amelyben az utastér variálhatósága a legjobb egyterűekéhez méltó. A PEUGEOT 5008 SUV, amely a hatékony és takarékos motorok, valamint a modellek széles választékát kínálja, forgalmazását 2017 ősztől kezdik meg világszerte.

http://egyszermarlattamautot.hu/wp-content/uploads/2017/06/846631-uwh7dgr7wl-480.mp4

A C szegmens hétszemélyes, nagy szabadidő-autói: szépreményű piac

Mennyi minden változott a C kategóriában 2009, a PEUGEOT 5008 első nemzedékének bevezetése óta!

Akár a többi szegmensben, itt is számos új SUV modell jelent meg. Nem véletlenül, hiszen ez az új autótípus remekül passzol a modern kor elvárásaihoz. A SUV néhány év alatt a B és a C kategória limuzinjai után a harmadik legkedveltebb karosszériatípus lett Európában az összes szegmenst egybevetve.

A modern autózás megtestesítőjeként tekintélyt és modern jelleget áraszt, érzelmeket ébreszt, és személyes élményekkel gazdagít. A SUV az igényesség auráját vonja a vezető köré, és az utazást, az új élmények átélésének vágyát testesíti meg.

Ezek a PEUGEOT márka arculatával és a modellek exkluzivitásának növelésére irányuló márkastratégiával összecsengő értékek vezették a Csoport formatervezőit és mérnökeit a 2012 óta tartó, nagyszabású program megalkotására, melynek keretében egy év leforgása alatt világszerte öt új szabadidő-autót vezetett be a márka. A markáns offenzíva 2016. márciusban kezdődött az új PEUGEOT 2008 SUV bevezetésével, majd májusban folytatódott az új PEUGEOT 3008 SUV leleplezésével. Kínában a 3008 előző nemzedéke tovább folytatja karrierjét egy modellfrissítést követően, míg az új PEUGEOT 3008 SUV kínai piacra készült, hosszított változatát PEUGEOT 4008 néven mutatták be a chengdui szalonon. Az új PEUGEOT 5008 tehát már az ötödik a márka szabadidő-autóinak sorában !

http://egyszermarlattamautot.hu/wp-content/uploads/2017/06/846634-xcpkmmx8xx-480.mp4

De miért hozott létre a PEUGEOT egy SUV-ot az új 5008-ból, és fordított hátat a C szegmens hétszemélyes egyterűinek?

Először is azért, mert ez az alkategória gyakorlatilag csak Európában létezik, márpedig az 5008 világszintű ambíciókat dédelget. Az is kiderült, hogy a C szegmens szabadidő-autóinak piaca a hagyományos limuzinok és az egyterűek rovására érte el látványos fejlődését. Miért? Valószínűleg azért, mert a mai ügyfelek egyre szívesebben szállnának ki a hagyományos karosszériatípusokból. Egyrészt azért, mert egy kombi, vagy különösen egy egyterű tulajdonosaként szeretnének megszabadulni a családi autók meglehetősen szűkre szabott, kizárólag a funkcionális jelleget hangsúlyozó imázsától. No és főleg azért, mert mindannyian szeretnének saját maguknak örömet szerezni, és mára a leggyakrabban kényszerű helyzetként megélt autózás az élmények, az érzelmek és a közösségi megosztás idejeként értékelődött át. Ebben a helyzetben nem volt nehéz letenni a voksot a PEUGEOT 5008 megújulásához kapcsolódó irányváltás mellett: az új modell legyen egy SUV!

Ugyanakkor a C szegmens nagy szabadidő-autóinak ez a szép jövő előtt álló alkategóriája még csak kibontakozóban van, kevés márka fogott a gyártásába. Pedig ez a piac komoly lehetőségekkel kecsegtet, mivel egy nagyon keresett típusról van szó. Napjainkban egyre több autóst hódít meg a SUV koncepciója és a presztízs, melyet magában hordoz, de a tágasság, a kényelem és a praktikum is vonzóvá teszi számukra ezt a karosszériatípust, mely több szempontból is megfelel tevékeny életük változatos igényeinek. Számukra a jelenlegi kínálat meglehetősen behatárolt (túlságosan kompakt, kevéssé alakítható SUV-ok), vagy kevésbé elérhető (felsőkategóriás, túl drága, túl méretes modellek). Még a jelenlegi SUV-tulajdonosok is, akik egyébként értékelik autójuk szépségét és presztízsét, gyakran érzik úgy, hogy jó lenne növelni a belső tereket és bővíteni felhasználhatóságának körét.

Az új PEUGEOT 5008 számára tehát minden adott, hogy az új kategória mérvadó modelljeként lépjen piacra, melyben egyértelműen testet ölt a vezetés új élményével és az intelligens funkciókkal összekapcsolt modern autózás.

A most bemutatott erényekkel felvértezett új PEUGEOT 5008 SUV hármas törekvést hordoz magában:

  • Tovább folytatja és konkrét formába ölti a márka feljebb pozicionálási törekvéseit

  • Világszinten forgalmazott, a nemzetközi piacokon is népszerű modell kíván lenni

  • Piacvezetővé szeretne válni kategóriájában, a C szegmens hétszemélyes nagy szabadidő-autói között

Ezek elérésében számos egyedülálló tulajdonság segíti, kezdve az egyszerre lenyűgöző és praktikus utastérrel.

http://egyszermarlattamautot.hu/wp-content/uploads/2017/06/846643-3kmxfjebjk-480.mp4

Peugeot 5008 képgaléria (1.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (2.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (3.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (4.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (5.) >>>

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:5008, autó, bemutató, car, egyszermarlattamautot, jármű, kocsi, Peugeot, Peugeot 5008, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Kalina vers
Next Post: Ritka kocsi Aquincumban

Kapcsolódó cikkek

  • A csendes többség kételkedik az akkumulátoros elektromos technológia kizárólagosságában Ctrl+C - Ctrl+V
  • Gyászol a technikai sportok világa! Elhunyt Dietrich Mateschitz Ctrl+C - Ctrl+V
  • A tagállamok elhalasztották a belsőégésű motorok 2035-től való kivezetéséről szóló szavazást Hírek
  • Toyota C-HR a kakasoknak Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Volvo Trucks, az IKEA és a Raben Group egyesítik erőiket a károsanyagkibocsátás-mentes szállítmányozásért folytatott harcban Ctrl+C - Ctrl+V
  • Megkapta Ön is a gépjárműadó csekkeket a NAV-tól? Ha nem érti, segítünk… Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
  • A Sony 2023-as tévéi
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT