Új tujajdonosát keresi ez a Ferrari Rosso Corsa ihletésű fényezéssel bíró Porsche 918 Spyder

  • Porsche-918-Spyder-1
  • Porsche-918-Spyder-2
  • Porsche-918-Spyder-3
  • Porsche-918-Spyder-4
  • Porsche-918-Spyder-5
  • Porsche-918-Spyder-6
  • Porsche-918-Spyder-7
  • Porsche-918-Spyder-8
  • Porsche-918-Spyder-9
  • Porsche-918-Spyder-10
  • Porsche-918-Spyder-11
  • Porsche-918-Spyder-12
  • Porsche-918-Spyder-13
  • Porsche-918-Spyder-14
  • Porsche-918-Spyder-15
  • Porsche-918-Spyder-16
  • Porsche-918-Spyder-17
  • Porsche-918-Spyder-18
  • Porsche-918-Spyder-19
  • Porsche-918-Spyder-20
  • Porsche-918-Spyder-21
  • Porsche-918-Spyder-22
  • Porsche-918-Spyder-23
  • Porsche-918-Spyder-24
  • Porsche-918-Spyder-25
  • Porsche-918-Spyder-26
  • Porsche-918-Spyder-27
  • Porsche-918-Spyder-28
  • Porsche-918-Spyder-30

Ezt a Porsche 918-at kevesebb mint 500 mérföldet vezettek az újonnan fogva, és több mint 190 000 dolláros opcióval rendelkezik.

Január 18. és 20. között egy figyelemre méltó Porsche 918 Spydert aukcióra bocsát az RM Sotheby’s Genfben, Svájcban, és akár 2,35 millió dollárt is kaphat.

Alig több mint egy évtized telt el azóta, hogy a 918 Spyder megjelent a hiperautós színtéren, és a McLaren P1 és a Ferrari LaFerrari mellett a három autó újradefiniálta azt, amire a nagy teljesítményű hibridek szerintünk képesek. A Porsche 918 példányt épített 875 LE-s fegyveréből, és bár mindegyik különleges, ez az autó különlegesebb, mint a legtöbb.

A Porsche a 918 Spydert számos gyári külső felülettel kínálta, köztük számos borítási lehetőséget, amelyek a híres Porsche versenyfelszereléseket utánozták. Az opciók listájáról az egyik hiányzó dolog a Porsche 917-nél használt pszichedelikus téma, de három tulajdonos megrendelte autóját, hogy festsék le a hozzáillő fényezést. Ezek közül az autók közül kettőt szállítottak az Egyesült Államokba, zöld/lila, illetve sárga/piros színűre festve, míg ez az egyetlen európai modell piros és fehér színűre lett festve, a tervezés során a 917-es 23-as szám témája ihlette. 1970-es évek.

Ez sem egy átlagos vörös árnyalat. Valójában a Rosso Corsa festékkel mintázott felülettel rendelkezik, amelyet csak a Ferraritól emeltek ki, és a teljes festett 106 111 euróba (~115 900 USD) került a tulajdonosnak. az autót Weissach csomaggal látták el, és fehérre festett magnézium kerekekkel rendelkezik. A legyártott 918 darabból a 680. szám, és újkora óta az eredeti tulajdonos Svájcban őrzi.

Ugyanennyi gyakorlatt tettek annak érdekében, hogy a belső tér kiemelkedjen. A kabint indiai vörös bőr borítja, Bianco Leda csövekkel. Az autóból hiányoznak a legtöbb 918-as Acid Green külső része is, és Frank-Steffen Walliser, a 918 Spyder projektmenedzsere személyesen írta alá. Kevesebb, mint 800 km-t (497 mérföldet) tett meg az új megjelenése óta, és a listából kiderül, hogy több mint 175 000 euró (~190 000 USD) van az opcionális extrákkal.