Ultramodern információs rendszer a kényelem és a közúti használatóság jegyében

2022 Honda Civic e:HEV
  • A Civic történetében először teljesen digitális műszeregységet kapnak a legmagasabb felszereltségű modellváltozatok
  • Az Apple CarPlay és az Android Auto természetesen minden felszereltségi szinten szériatartozék
  • Az Elegance és a Sport kivitelt továbbfejlesztett, 8 hangszórós audiorendszerrel vehetik át a vásárlók
  • Az Advance változat BOSE hifirendszere 12 prémium hangszóróval kényezteti a füleket

A vadonatúj Civic ösztönösen kezelhető fedélzeti rendszeréhez számtalan olyan ultramodern eszköz kapcsolódik, ami fokozza a kényelmet, az utazási élményt és a menetbiztonságot, s minden olyan pont, ahol a felhasználó és az autó érintkezik kiváló minőségről, valamint könnyű, egyszerű kezelhetőségről árulkodik.

A szórakoztatóelektronikai és információs rendszer alapját villámgyorsan működő, hangutasításokkal is vezérelhető, 9”-os érintőképernyő adja, melynek grafikáját és menürendszerét úgy dolgozták ki, hogy a vezetőnek a lehető legrövidebb időre keljen levennie szemét az útról, ha az adatokra kíváncsi vagy valamin állítani szeretne. A speciális képernyő akkor is értelmezi az utasításokat, ha a felhasználó – menet közben – kevésbé pontosan helyezi rá ujját az adott ikonra, menüpontra stb., és személyre szabható gyorsindítási ikonok elhelyezését is megengedi az asztalon, így a leggyakrabban használt funkciók (navigációs rendszer, telefon, zenelejátszás stb.) bármikor egyetlen mozdulattal elérhetőek. A könnyű használhatóság érdekében a „Főképernyő”- és a „Vissza”-parancs fizikai gombjának méretét megnövelték, s úgy állították össze a menürendszert, hogy a lehető legkevesebb almenüre legyen szükség. Az Apple CarPlay és az Android Auto természetesen minden felszereltségi szinten szériatartozék, s az okostelefonok döntő többségéhez biztonságos, stabil hozzáférést enged.

A fejlett navigációs rendszer kijelzőjén is új rendben és grafikával jelennek meg az adatok, hogy a vezetőnek csak egy pillanatra kelljen levennie a szemét az útról ahhoz, hogy leolvashassa a szükséges információkat. Javult a képek felbontása is, sőt feltűnőbb színek jelzik az útvonalat, saját ikont kaptak a leggyakrabban használt funkciók és immáron háromdimenziós városkép is elérhető.

Most először személyre szabható, 10,2”-os, színes, teljesen digitális műszeregységet kapnak a csúcsváltozatok, míg az alacsonyabb felszereltségi szinteken 7”-os képernyő néz farkasszemet a vezetővel. Mindkét kijelző mutatja az e:HEV rendszer teljesítményleadásra és energia-visszanyerésre vonatkozó értékeit, továbbá bal oldalon a hifirendszer, jobb oldalon pedig a Honda SENSING és a navigációs rendszer információit. Ez az elrendezés még ösztönösebben kezelhetővé teszi a kormánykapcsolókat.

Az Elegance és a Sport modellnél 8 – szériatartozékként beszerelt – hangszórón csendülhet föl a muzsika, míg az Advance átirat esetében 12 hangszórós, prémium BOSE CentrepointTM hifi felel az átütő zenei élményért. A rendszer a Honda és a BOSE együttműködésének gyümölcse, s igazán lebilincselő hangzásra lehet büszke – olyan élethűen szól, hogy koncertteremben érezhetik magukat az utasok.

Folyt. köv.