„1886 óta meghatározó osztály”
Matthew Macfadyen és Roger Federer főszereplésével a globális Mercedes-Benz márkakampányban, hogy bemutassák a vállalat innovatív erejét
Kampány koncepció
- Amióta Carl Benz 137 évvel ezelőtt feltalálta az autót, a technológiai fejlődés jelentősen megváltoztatta az autó meghatározását. Ez több, mint egy közlekedési eszköz, amely „A”-ból „B”-be viszi az embereket. A Mercedes-Benz járművek ma már sokfélék lehetnek: egyéni wellness részleg, mobil iroda, privát mozi vagy személyes biztonsági hely.
- A „Meghatározó osztály 1886 óta” kampány folytatása a Mercedes-Benz egyéni mobilitásának folyamatos fejlesztésére összpontosít. A telhetetlen úttörő szellemmel és a rendkívüli iránti elkötelezettséggel a sztár márka ma is mércét állít fel – úttörő technológiákkal, összetéveszthetetlen dizájnnal és biztonságos kényelemmel.
- A fő kampányfilm a márka újításait mutatja be, amelyek lehetővé teszik ezt az újradefiniálást: A változatosan megrendezett ENERGIZING COMFORT programok széles körű wellness-kínálatot kínálnak. A számos csatlakoztatási, információs és szórakoztató funkció, mint például az MBUX-os Hyperscreen, igény szerint mobil irodává vagy privát mozivá alakítja a járműveket. Az innovatív biztonsági és asszisztens rendszerek, köztük a DRIVE PILOT biztonságos és kényelmes vezetési élményt tesznek lehetővé.
- A közönség egy olyan utazáson követi a főszereplőket, amely rendkívüli képekben meséli el az autó történetét és technológiai fejlődését. Matthew Macfadyen brit színész és Roger Federer, a márka régi nagykövete titkos ügynökök stílusában lép fel, Mercedes-Benz elektromos járművek kíséretében. Míg a díjnyertes filmsztár, Macfadyen látszólag könnyedén mozog egyik helyről a másikra, a teniszbajnok Federer technikai támogatással húzza meg a húrt a háttérben.
Kampány részletei és médiamix
- A „Defining Class 1886 óta” kampány a 2023-as IAA-n indult, és ezzel az új fejezettel folytatódik egy 360 fokos márkakampányban. Terjesztése a mercedes-benz.com és a Mercedes-Benz közösségi média csatornákon keresztül történik
Időszak
- A kampány Németországban és nemzetközi szinten is fut, piactól függően eltérő időpontokkal. Kínában és más piacokon 2023. november közepén indult. Az USA-ban és a globális Mercedes-Benz közösségimédia-csatornákon a mai napon kezdődik a bemutató.
Kredit
- Ötlet, koncepció és megvalósítás: csapat x
- Gyártó: ANORAK Film GmbH
- Utómunka: bEpic GmbH
- Zene: Gustav Karlstrom