1930 óta az első Speed ​​Six ügyfélautó elhagyja a Mulliner műhelyt

  • Az első a 12 Speed ​​Six Continuation Series autó közül, mindegyiket nyolc hónap alatt kézzel készítették
  • A fejlesztési program júliusi lezárását követően
  • A Blower Continuation Series egy meglévő egyesült államokbeli vásárlója számára készült, és a klasszikus Parsons Napier Green specifikáció alapján készült
  • Eközben a Blower Continuation Series vásárlói autója teljesít egy 24 órás állóképességi versenyt Portimãóban a „Benjafield’s 24” részeként.
  • Ez az eredmény az első alkalom, hogy egy gyári gyártású Bentley Blower végzett 24 órás versenyen

Elkészült az első vásárlói Speed ​​Six Continuation Series autó, és hamarosan kiszállításra kerül az Egyesült Államokba – ez az új Bentley Speed ​​Six első leszállítása 1930 óta. A Mulliner jelenlegi vásárlója, John Breslow lesz az első ember, aki megkapja Speed ​​Six-ét. mint a Blower Continuation Series versenytársa.

A valamivel több mint 12 hónapja üzembe helyezett, klasszikusan összeállított Speed ​​Six Parsons Napier Green karosszériájában pompázik a feketére festett alváz tetején. A Speed ​​Six ikonikus arculatát a két kerek fényszóró uralja, krómozott védőhálóval, és a hűtőn egy nagy „4” szám választja el.

A semmiből kézzel készített autók mindegyike nyolc hónapot vesz igénybe, miközben a Mulliner technikusaiból és kézműveseiből álló szakértői csapat szorosan együttműködik a szakosodott beszállítók hálózatával szerte az Egyesült Királyságban, hogy az eredeti Speed ​​Six minden részletét pontosan megalkotják.

A pilótafülke ugyanolyan hiteles, mint a külső, minden mérőműszerrel, kapcsolóval és vezérléssel pontosan megfelel az 1930-ban Le Mans-ban versenyzett – és megnyert – Speed ​​Sixes specifikációinak. A gazdag mélybarnával díszített bőr domináns vörös tónusokkal. A rozsdás bőr és a szőnyeg zökkenőmentesen párosul a Parsons Napier Green külsővel.

A projekt elején a Mulliner Classic csapata ellátogatott a Hampshire állambeli Beaulieu-i Nemzeti Motor Múzeumba, hogy ellenőrizzék az öt autentikus, korabeli Parsons festéket, amelyek az ügyfelek rendelkezésére állnak. Több mint 600 egyedi új alkatrészt, köztük egy új motorblokk öntvényt gyártottak az új 6½ literes versenymotorhoz, amely akkoriban 200 lóerőt fejlesztett. A Dyno tesztjei azt mutatták, hogy a Continuation Series motorok 205 lóerősek; Míg a modern mérnöki anyagok segítségével nagyobb teljesítményt lehetett elérni (ahogyan sok klasszikus versenycsapat teszi), a Continuation Series csapatának célja egy olyan Bentley megalkotása volt, amilyennek 1930-ban nézett volna ki és teljesített volna.

A Speed ​​Six-et a történelem egyik legfontosabb Bentley-jeként tartják számon, ez a valaha gyártott legsikeresebb Bentley versenyautó. Az eredeti, 1920-as évek végi autóval azonos gyártási eljárásokat alkalmazó Speed ​​Six a második háború előtti Continuation Series a Mullinertől, a Bentley testreszabott és karosszériaépítő részlegétől.

A Blower Continuation Series volt az első háború előtti folytatásos sorozat, amelyet valaha készítettek, és kézzel készítették, modern lézerrel szkennelt adatok és eredeti rajzok kombinációjával. Mind a tervrajzok, mind a 3D-s adatok az 1929-es, 4½ literes kompresszoros Team Car #2-ről származnak – a világ leghíresebb Bentley-jéről, és a Bentley Heritage Collection egyik ikonjáról.

A Bentley fő versenytársa, a Mercedes-Benz 1930-ban, a Le Man-i 24 órás versenyen a meghibásodásig elhíresült Bentley fúvóról volt ismert – a megbízhatóság okán –, míg a Speed ​​Six megbízható teljesítményéről volt ismert.

A Bentley 1924-es Le Mans-i első győzelmének megünneplésére a Benjafield Racing Club 24 órás állóképességi versenyt rendezett a híres portimãói algarvei pályán. Az esemény 25 időszakos Bentley-ből állt, amelyeket 87 klubtag pilóta, és az egyik versenyző a Blower Continuation Series ügyfélautója volt, amelyet annak elkötelezett tulajdonosa nevezett be az eseményre. A Blower család és a Continuation Series meghatározó pillanatában az autó befejezte a versenyt – ez lett az első gyárilag épített Blower, amely valaha is befejezett egy 24 órás versenyt, és kiemeli a világ első háború előtti folytatása mögött meghúzódó mérnöki minőséget. .

További kérdéseivel vagy termékinformációival kapcsolatban a Mulliner csapata a következő e-mail címen érhető el: mullinercoachbuilt@bentley.co.uk.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!