Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A 2024-es Renault Espace

Posted on 2023.02.05.2023.02.05. By AztaCARom

Minden, amit tudunk a 7 üléses hibrid SUV-ról nagy családok számára

A hatodik generációs Espace eltér a mininvan múltjától, erősen az elektromos ausztrálon alapul

Renault hivatalosan megerősítette, hogy az Espace következő generációja tavasszal debütál, hibrid SUV-ként átalakulva. Ami valaha is úttörő volt a kisbusz-szegmensben, most a Renault SUV-sorozatának tetején ül, erősen az ausztrál alapján és választhat az öt- és hétüléses konfigurációk között.

A külső kialakítás szempontjából a Renault csak a csomagtérajtó kis részét mutatta be nekünk a hivatalos teaserben de ez több mint elegendő volt ahhoz, hogy felfedje a kisebb ausztrál hasonlóságok mértékét. Végül is, korábbi kémfelvételek megmutatta, hogy a két SUV megosztja karosszériájának nagy részét, beleértve a teljes elejét, a LED-es világító egységeket, a felületet és az üvegház nagy részét.

Ha a Renault Austral és az Espace közötti kapcsolat emlékezteti Önt a riválisra Peugeot 3008 és 5008 SUV, vegye figyelembe, hogy mind a négy modellt Gilles Vidal irányítása alatt tervezték, aki 2020 végén ugrott a Peugeot-ról a Renault-ra. Az álcázott prototípusok alapján munkatársaink olyan renderelést hoztak létre, amely pontosan ábrázolja az új Espace profilját. Valószínű, hogy a Renault sportosabb megjelenésű és csúcstechnológiával rendelkező alpesi díszítést is kínál.

A legfrissebb francia jelentések azt sugallják, hogy az új Renault Espace 200 mm-rel ( 7,9 hüvelyk ) hosszabb, mint az Austral, 70 mm-rel ( 2,8 hüvelyk ) hozzáadva a tengelytávhoz és 130 mm ( 5,1 hüvelyk ) a hátsó túlnyúláshoz. Ha ezek a számok legitimek, akkor a hatodik generációs Espace 4710 mm ( 185,4 hüvelyk ) hosszú lesz, ami pontosan olyan hosszú, mint a mechanikusan kapcsolódó Mitsubishi Outlander, de a teljes 168 mm-es ( 6,6 ) hüvelyk rövidebb az ötödik generációs Espace-hez képest.

A kisebb lábnyom ellenére a kabin továbbra is meglehetősen tágas, kielégítve a nagyobb családok igényeit. A Renault azt is megerősítette, hogy az Espace ötüléses és hétüléses változatban lesz kínálva, ellentétben az Austral-lal, amely nem kap kétnél több ülőhelyet. Az ötüléses Espace azok számára lesz, akik a csomagtartó helyét prioritássá teszik, nagyobb poggyászkapacitást kínál, mint a kisebb testvére 500 liter ( 17,7 köbméter ), és a feszített tengelytávnak köszönhetően a hátsó utasok számára valószínűleg megnövelt lábtér.

Ami a hétüléses Espace-t illeti, ez lehetővé teszi a háromnál több gyerekkel rendelkező családok számára, hogy mindegyiket utazásra vigyék, a hátsó extra üléseknek köszönhetően, amelyek akkor hajthatók végre, ha nem használat. Az alábbiakban látható a kabin elrendezésének renderelése, amely megmutatja, mire számíthat Frech SUV.

Amint azt a renderelés ábrázolja, az Espace műszerfalát átviszik az ausztrálból. Ez azt jelenti, hogy megkapja az OpenR pilótafülkét egy 12 hüvelykes infotainment érintőképernyővel, egy 12,3 hüvelykes digitális műszercsoportdal és egy 9,3 hüvelykes head-up kijelzővel. Az Espace megkülönböztetése érdekében azonban a Renault tervezői több tároló megoldást integrálhatnak a kabin körül, hogy tisztelgjék a kisbusz örökségét.

Ismerős alapanyagok, elektromos erőátvitel

Mint a legtöbb ICE-hajtású modell a Renault csoportból a C és D szegmensekben, az új Espace a kipróbált CMF-CD architektúrán fog alapulni. A platform az Espace ( 2015-2022 ) korábbi generációját is támogatta, ám az alváz beállítása és a kompatibilis hajtóművek tekintetében továbbfejlesztették, amint azt az újabb modellek is bizonyítják. A SUV örökölheti a négykerekű kormányzást és a több összeköttetésű hátsó felfüggesztést az ausztrál csúcsminőségű burkolatoktól, kihasználva annak vezetési és kezelési hitelesítő adatait.

Renault nem tárt fel semmit az új Espace hajtóműveiről, de amint azt a L’Argus, a név aranyszínű “ E ” azt sugallja, hogy ez egy elektromos ajánlat lesz. Biztonságos tét az, hogy az Espace tartomány tükrözi az Ausztráliát. Ez utóbbi 1,3 literes 12 V-os enyhe hibriddel kapható, amely akár 138 lóerőt ( 103 kW / 140 PS ) vagy 158 lóerőt ( 118 kW / 160 PS ), 1,2 literes 48 V-os enyhe hibridtel, amely 129 lóerőt eredményez ( 96 kW / 130 PS ), és egy 1,2 literes teljes hibriddel, amely kombinált 197 lóerős ( 147 kW / 200 PS ) -et eredményez.

Hamarosan többet fogunk megtudni az új Espace-ről, mivel a Renault megerősítette a 2023. tavaszi debütálást, és a francia média jelentése szerint márciusban fedezi fel. A SUV nemcsak a kimenő ötödik generációs Espace ( 2015-2022 ) helyébe lép, amely hamarosan megszűnik a termelésből, hanem a második generációs Koleos ( 2016-2022 ) amelynek értékesítése soha nem indult el. A D-SUV szegmens riválisai között szerepel a Peugeot 5008, a Skoda Kodiaq, a VW Tiguan Allspace, a Nissan X-Trail, a Honda CR-V és a Toyota RAV4.

carscoops

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Espace, Renault, Renault Espace

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Fotók a Mercedes-AMG SL55 első tesztjéről
Next Post: Honda Integra Hatchback Bodystyle

Kapcsolódó cikkek

  • Új Beru Iridium gyújtógyertya család Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Volvo Trucks és a DHL új zéró emissziós együttműködésbe kezdett Hírek
  • Balesetek miatt nagy a torlódás a gyorsforgalmi utakon Budapest felé Hírek
  • Így akadályoznák meg, hogy valaki ittasan üljön a teherautó volánja mögé Bemutató
  • 125 évnyi Peugeot sporttörténelem Ctrl+C - Ctrl+V
  • 2018-as Kia Ceed GT műszaki adatok Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT