2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása

  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (1)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (2)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (3)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (4)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (5)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (6)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (7)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (8)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (9)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (10)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (11)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (12)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (13)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (14)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (15)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (16)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (17)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (18)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (19)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (20)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása (21)
  • 2025-ben debütál a Lexus LX új 700h hibrid Overtrail kiadása

  • A Lexus LX 700h V6-os motorral, motorgenerátorral és vízálló akkumulátorral van felszerelve.
  • A terepjáró teljesítmény a hibrid rendszer meghibásodása esetén is biztosított.
  • Az LX technológiai és futómű-frissítéseket is kapott, javítva a kényelmet és a menetkifinomultságot.

Az LX volt az utolsó megmaradt Lexus-modell, amelynél nem volt elektromos opció – a mai napig. Lépjen be a 2025-ös LX 700h-ba, amely egy új párhuzamos hibrid rendszerrel, V6-os motorral horgonyozva, valamint a futómű, a biztonsági technológia és a belső kialakítás számos fejlesztésével rendelkezik.

Ennek az új hibrid összeállításnak a középpontjában egy ikerturbós, 3,5 literes V6-os motor áll, motorgenerátorral és tengelykapcsolóval párosítva, amely a motor és a 10 sebességes automata sebességváltó közé fészkelődik. Míg a Lexus szűkszavú az LX 700h pontos teljesítményével kapcsolatban, valószínűleg a Toyota Tundra iFORCE MAX 437 lóerős (326 kW / 443 LE) és 790 Nm (583 lb-ft) nyomatékát tükrözi, tekintettel a hasonló mechanikai beállításra.

Ez egy hajtáslánc, amelynek célja, hogy bekerüljön a mechanikailag rokon Toyota Land Cruiserbe, amelyet Észak-Amerikában nem kínálnak.

A 2780 kg-os (6129 font) súlyú LX 700h hibrid 120 kg-mal (265 fonttal) növeli a nem villamosított LX 600 testvérét. Ez az extra teher azonban nem csak önsúly – generátort és önindítót is tartalmaz, így biztosítva, hogy a teljes idejű 4WD rendszer működőképes maradjon a hibrid meghibásodása esetén is. A Lexusra jellemző módon a kulcsfontosságú tereprendszerek, mint például a Lo-range osztómű, az Active Height Control és az Active Traction Control, teljesen érintetlenek maradnak, megőrizve az LX terepjáró tulajdonságait.

A raktér alatt elhelyezett, meghatározatlan kapacitású, nagyfeszültségű akkumulátorcsomag egy áthelyezett 12 V-os segédakkumulátorral osztozik. Egy vízálló tálcában van elhelyezve, amely vízérzékelővel rendelkezik, amely 700 mm (27,6 hüvelyk) gázolási mélységet tesz lehetővé. Ezenkívül egy vízálló AC inverter akár 1500 W vagy 2400 W külső tápellátást biztosít, régiótól függően, több aljzaton keresztül.

A Lexus mérnökei az LX GA-F architektúráját is finomították. Az újratervezett fülkerögzítő párnák segítenek csökkenteni az alacsony frekvenciájú rezgéseket, míg az AVS rendszer és a Lo-transzfer tok frissítései javítják az általános menetminőséget. A műszerfalon található további konzolok és a megerősített radiátortartó javítja a kormányzás reakcióképességét. Végül az LX 700h új kereszttartóval és megerősített hátsó motorrögzítéssel rendelkezik, ami kompenzálja a hibrid rendszer súlyát.

Overtrail Edition és technikai frissítések

Vizuálisan az LX 700h nem távolodik el hagyományos társaitól, kivéve a csomagtérajtón található finom „700h” feliratot. 2025-re azonban a Lexus bemutatja az Overtrail Editiont, egy terepközpontú változatot, amelyet kisebb GX és NX testvérei ihlettek. Az Overtrail jellegzetes matt szürke alumínium kerekeken közlekedik, amelyek terepgumival (265/70R18) vannak burkolva – ez az első az LX-ben. Az exkluzív Moon Desert külső festés, a sötétített hűtőrács és a sötét díszítőelemek masszívabb megjelenést kölcsönöznek az Overtrailnek.

Belül az Overtrail burkolat az alacsony telítettségű monolit kárpitozást hamuszürke fekete díszítéssel ötvözi. Ennél is fontosabb, hogy a különleges kiadás első és hátsó differenciálzárral van felszerelve, a középső differenciálzár mellett, amely minden burkolaton alapfelszereltség.

A Lexus az összes változatot megszórta a technológiai fejlesztésekkel, kezdve a megújult 12,3 hüvelykes digitális műszercsoporttal és a gyorsabb vezeték nélküli töltőpárnákkal. A Lexus LX minden változata új, 12,3 hüvelykes digitális műszercsoporttal és továbbfejlesztett vezeték nélküli töltőpárnákkal rendelkezik a gyorsabb töltési sebesség érdekében. A VIP és Executive burkolatok a luxust a vezető és az utasok „frissítő üléseivel” emelik, amelyek öt különböző intenzitású masszázsprogramot kínálnak, beleértve a teljes testet és a célzott opciókat. Debütál a Lexus Safety System+ legújabb iterációja is, amely még több biztonsági funkciót tartalmaz.

Elérhetőség

A Lexus LX 700h különböző régiókban szakaszosan, 2024 végén kezdődik, észak-amerikai debütálása pedig a következő hónapokban várható.

carscoops

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!