2025-ös Honda CMX1100 Rebel erőforrás és elektronika 

  • Elektronikus gázmarkolat (TBW)
  • Három – új motorhoz igazodó – gyári és egy felhasználói menetüzemmód
  • A 2025-ös modellévre kifinomultabbá tették a 3 fokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozót (HSTC)

Az elektronikus gázmarkolat révén nemcsak a teljesítményleadás jellege és a motorkarakterisztika módosítható, hanem a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) és az integrált egykerekezés-gátló (Wheelie Control) működése is. Három előre beállított, immáron az új motorhoz igazodó üzemmód közül választhatunk, attól függően, hogy milyen tapadási és útviszonyok várhatóak a következő kilométereken. Az egyes üzemmódok elérése is roppant egyszerű, hiszen elég kiválasztani a megfelelőt a kormány bal oldalán elhelyezett gombbal, és máris megkezdi a felügyeletet a HSTC. Ha kénytelen beavatkozni, a műszeregységen felvillan a visszajelző lámpa. 

STANDARD afféle nyugodt gurulásokra hangolt, kiegyensúlyozott üzemmód, amelynél a teljesítményleadás (P), a motorfék (EB), a DCT és a kipörgésgátló (HSTC) is középállásba kerül. A fordulatszám növekedésével egyre inkább kiaknázhatóvá válik a Rebel teljesítménye. 

RAIN (eső) üzemmódban óvatos a teljesítményleadás és a motorfék, de maximális az a HSTC-érzékenység, hogy nedves, csúszós útburkolaton is biztonságos legyen a közlekedés. 

SPORT üzemmódban agresszív a teljesítményleadás és erős a motorfék, a HSTC pedig csak a legszélsőségesebb esetben avatkozik be, hogy maximális legyen az élmény. 

USER 1 és 2 módban szabadon beállítható mindegyik paraméter. Természetesen pilóta korábbi beállításait elmenti a rendszer, és minden induláskor felajánlja azokat, tehát elegendő egyszer beprogramoznia a segédletek működését.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!