Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

2030-ra a Suzuki öt EV-t indít Európában, hatot Japánban és Indiában

Posted on 2023.01.30.2023.01.30. By Google Fordító

A Suzuki a globális EV-választékot mutatja be, beleértve az Electric Jimny for Europe-ot

Suzuki bejelentette 2030-ra vonatkozó villamosítási terveit, és számos EV-t ugrat Európában, Japánban és Indiában a ¥ 2 trillió ( $ 15 milliárd ) beruházás részeként az összes autójára, Motorkerékpár/ATV és tengeri részlegek. A gépjárművek vonatkozásában az évtized végére debütáló elektromos SUV-k és kei autók között van egy akkumulátoros elektromos Suzuki Jimny és a nemrégiben felfedte az eVX koncepciót.

A Suzuki fókuszpiacai India, Japán és Európa, Afrikát a bemutatóban ígéretes jövővel rendelkező piacként is megemlítik. Így az autógyártó az EV debütálóit külön-külön megtekintette az egyes piacokon, bemutatva a közelgő modellek sziluettjeit és világítási aláírásait.

Exkluzív Suzuki podcastok a Begurulva.hu-n >>>

Európától kezdve a legfontosabb az EV változata Suzuki Jimny amelyet megvilágított rács és modern LED grafika ábrázol a kerek fényszórókon. Nincs információ a modellről, de várhatóan megőrzi a létrakeret felépítését, valamint a külső és belsőépítészet nagy részét, bár frissítéssel. A BEV mellett Suzuki a Jimny enyhe hibrid változatát is tervezi, lehetővé téve ennek Európában eladják ( személygépjárműként most kétüléses LCV formában kínálják, a ) kibocsátási előírások miatt.

A Jimny EV sziluettje mellett egy SUV-t láthatunk, amely úgy tűnik, hogy a Suzuki Fronx. A modellt a hónap elején mutatták be Indiában, de úgy tűnik, hogy a Suzuki egy EV-változat kínálását tervezi Európában. Az alábbiakban két további SUV található – az egyik ismeretlen ( lehet a Vitara következő generációja? ), és a másik úgy néz ki, mint az eVX koncepció gyártási változata. Végül van egy városi autó, amely kisebbnek tűnik, mint a jelenleg elérhető Ignis, és kerekíti az öt EV-bemutatót.

Az első elektromos Suzuki Európában 2024-re érkezik, míg az autógyártó már megerősítette, hogy a gyártásra kész eVX 2025-ben várható. A Suzuki azt akarja, hogy az EV-k 2030-ig az európai felállás 80% -át tegyék ki, a többi 20% -a hibrid. Ne feledje, Európa 2035-ig ténylegesen betiltja az ICE-hajtású járműveket, és arra kényszeríti az autógyártókat, hogy gyorsítsák fel villamosítási tervüket.

Suzuki podcastok a PodCars.hu oldalon is >>>

A japán piacára a Suzuki hat EV-indítást jelentett be. A sziluettje ismeretlen kei autó kétszer jelenik meg, valószínűleg szinte azonos megjelenésű utas- és furgon karosszériákra utalva. Két további kei autó van, ezek közül az egyik a Suzuki Hustler. Az egyik lehet a Minden utódja, bár a Spacia vagy a Wagon R utódja is lehet. Végül a japán EV felállás tartalmazza a Fronx és a gyártásra kész eVX SUV nulla kibocsátású változatát is.

Japán 2023-ban kapja meg első Suzuki márkájú EV-jét, amely egy évvel hamarabb, mint Európa. A különféle kibocsátási előírások miatt a Suzuki azt akarja, hogy az EV-k 2030-ig a japán termékcsalád 20% -át tegyék ki, a fennmaradó 80% -ot hibridek képezik.

Végül, de nem utolsósorban, a Suzuki hat új EV indítást tervez az indiai piac számára 2030-ra, az első 2024-re tervezett. A legfontosabb itt egy ismeretlen kis SUV, amely különbözik a jelenleg elérhető Brezza-tól. Ez a modell az egyetlen, amely nem oszlik meg más piacokkal. Megjósolható módon India megkapja a Fronx EV-t és az eVX-t, az Európában szintén megjelenő ismeretlen SUV mellett, és néhány kei autót, beleértve a kalandos Hustler-t.

A Suzuki jövőbeli kínálati keveréke Indiában meglehetősen különbözik Európától és Japántól, lényegesen kevesebb villamosítással. Pontosabban, 2030-ig az ICE-meghajtású modellek a termékcsalád 60% -át teszik ki, bár ezek a benzin ( CNG, biogáz és etanollal kevert üzemanyagok ) mellett más típusú üzemanyagokat is tartalmaznak. A teljesen elektromos modellek csak 15% -ot tesznek ki, a fennmaradó 25% -ot hibridek képezik.

Suzuki 2050-ig Japánban és Európában, 2070-ig pedig Indiában akarja elérni a szén-semlegességet, ahol az EV átmenet sokkal lassabban halad előre. A fent említett célok nemcsak a Suzuki autóiparára vonatkoznak, hanem a motorkerékpárokra és a tengeri termékekre is. A kétkerekű motorokról beszélve a cég 8 új, teljesen elektromos készüléket mutat be motorkerékpárok 2030-ra, amikor az elektromos és égésű motorjainak globális aránya 25%, illetve 75% lesz.

carcoops

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bemutató, Electric, elektromos, Európa, EV, india, Japán, Suzuki

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Halálos gázolás az M3-as autópályán Fót térségében a főváros felé
Next Post: A Genesis X Convertible Concept állítólag gyártásba megy

Kapcsolódó cikkek

  • Ne feledd! Mától csak eltakart arccal szabad utazni a fővárosi tömegközlekedés járatain 6 éves kor felett Hírek
  • Interjú a Team Suzuki két ászával (2.) Ctrl+C - Ctrl+V
  • Felkészültek a lengyelországi szakaszokra Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az Opel megépíti ezt a rajongók által tervezett Rocks E-Xtreme-et Bemutató
  • Az volt már, hogy elektromos kéziszerszámokkal támad a Peugeot? Hírek
  • Rekordot döntött a használtautók forgalma az első fél évben Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT