29,1%-kal több Volvo talált gazdára
A Volvo Cars globális értékesítése februárban továbbra is erős volt, így a márka tavalyi évhez képest 29,1%-kal több Volvo személygépkocsit értékesített.
Ebben az időszakban összesen110 383 Volvo modell értékesítését jelentették a régiók, és ezt a Covid-19 vírus okozta hatások enyhítése Kínában, a stabil teljesítmény az amerikai piacon és az eladások növekedése Svédországban eredményezték.
A februári eredmény – 50 795 autó – a tavalyi februárhoz képest 27,8%-os növekedést jelent, ezzel ez a hónap a Volvo minden eddigi legerősebb februárja lett.
A Recharge termékcsalád – amibe a Volvo tiszta elektromos és pug-in hibrid modelljei tartoznak – az elmúlt hónapban világszinten 26,6%-os, Európában 44%-os részesedéssel továbbra is egyre népszerűbb az ügyfelek körében.
Kínában 29 243 Volvo modellt adtak el az év első két hónapjában, ez a tavalyi számokhoz képest 160,6%-os növekedés, ez az eredmény túlszárnyalja a Covid-19 vírus okozta tavalyi szigorú lezárások okozta visszaesések ledolgozását.
Az USA-ban folytatódik az évről évre tartó növekedés, az idei év első két hónapjának számai 23,7%-kal haladják meg a tavalyi statisztikát, és ez 17 315 autó forgalomba-helyezését jelenti idén. A növekedés hajtómotorja a rendkívül népszerű XC modellek voltak, ezek 80%-át teszik ki a teljes értékesítésnek.
Európában 48 784 autó eladásával zártuk az első két hónapot, ez – legfőképpen a svéd eladások növekedésének köszönhetően – 5,5%-kal magasabb számokat eredményezett az előző évnél,
Februárban a legnépszerűbb modell az XC40 volt 15 818 darabbal (2020: 10 266), őt az XC60 modell követte 14 463 darabbal (2020: 9 774)., míg a dobogó harmadik helyére az XC90 került 6 808 darabbal (2020: 4 852).