Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

5008 i-Cockpit

Posted on 2017.06.23.2020.11.18. By AztaCARom

Az új PEUGEOT i-Cockpit® : az utastér új fogalma

Az új PEUGEOT 5008 szabadidő-autót teljesen újonnan fejlesztették ki: koncepcióját tekintve – kompakt külső méretek, tágas belső tér, intelligens funkciók – egyedülálló a szegmensben. Ezen kívül az új PEUGEOT szabadidő-autók, a 2008 és a 3008 folytatásában számos olyan erénnyel büszkélkedhet, amelyek a legelegánsabb, a legmodernebb és a legjobban összerakott modellé teszik a kategóriában.

Egyik legerősebb ütőkártyája az egyedi vezetőhely. Az első ajtók kinyitásakor tekintetünk mindjárt a legújabb PEUGEOT i-Cockpit® vezetőhelyre siklik; az újító szellemű, már-már futurisztikus kialakítás egy rendkívül igényes, egyedülálló világba repíti az autó utasait.

Mindent együtt találunk itt: a szépséges, kicsi kormánykereket – a legkisebb a piacon, minden szegmenst egybevetve-, a tabletként a műszerfalra helyezett, 8 colos, nagyméretű kapacitív érintőképernyőt, valamint a nagyfelbontású, 12,3 colos magasra helyezett digitális képernyőt. A kijelző grafikai minősége, az animációs játékok, valamint a beállítható és személyre szabható módok közötti átmenetek esztétikus kivitelezése igazán élményszámba megy. Az érintőképernyő egyszerű és interaktív használatának köszönhetően az összes vezetési és kényelmi információhoz könnyedén hozzáférhetünk, akárcsak a műszerfal közepén elhelyezett, szemet gyönyörködtető « zongorabillenytűkkel ». A hét billentyűn keresztül a vezető közvetlenül beléphet a legfontosabb kényelmi és biztonsági funkciókhoz, és folyamatosan nyomon is követheti a rádió, a klímaberendezés, a navigáció, a járműparaméterek, a telefon, a mobilalkalmazások és a figyelmeztető funkciók használatát.

Az autóban utazók érzékeinek bevonása azonban nem áll meg itt. A zongorabillentyűk mellett az új PEUGEOT 5008 SUV i-Cockpit Amplify rendszere, nevéhez hűen, valóban felerősíti a vezetés élményét, és szinte valamennyi érzékszervünket azonnal bevonja a vezetésbe:

  • A látást a hangulatvilágítás erősségének, valamint a képernyő színeinek állításával;

  • A hallást a zenei hangzás beállításain keresztül;

  • A tapintást az ülésekbe épített többpontos masszázsrendszernek köszönhetően (ötféle program)

  • A szaglást az illatosítón keresztül

Kétféle belső kialakítás közül választhatunk: a « Boost » a dinamikusabb, a « Relax » a nyugodtabb vezetési stílushoz készült. Mindkét mód teljesen egyénileg alakítható, és egyedülálló élménnyé varázsolja az utazást a vezető és az utasok számára.

Az utazás élményszerűségét szolgálja a belső tér gazdagsága, ami erősen hozzájárul az utastér szinte tapintható, kimagasló minőség- és modernség érzetéhez. Melegséget és ihletettséget sugall a legnemesebb anyagokból (bőr, króm) kialakított, modern és elegáns belső tér. És ha ennyire odafigyeltek a tervezők az első ülésekre, vajon milyennek teremtették a többi utasnak szánt teret?

Tágas utastér, több funkció

2,84 m-es tengelytávjával a C szegmens összes szabadidő-autója közül az új PEUGEOT 5008 SUV kínálja a legtágasabb utasteret! Az EMP2 padlólemez nagyfokú alakíthatósága jóvoltából a tengelytávot az új PEUGEOT 3008 szabadidő-autóéhoz képest 16,5 cm-rel, az előző 5008 modelléhez képest 11 cm-rel növelték meg. Ezzel azt is elmondtuk, hogy a belső méretek igazán nagyvonalúak, amit legjobban a második sor utasai értékelnek majd, például a 60 mm-rel megnövelt lábtérnek köszönhetően!

A jármű hossza 4,64 m; az új PEUGEOT 3008 SUV-nál 19 cm-rel, az előző 5008-nál 11 cm-rel hosszabb, ezzel a külső méretek tekintetében a szegmens kompaktabb modelljei közé tartozik. A nagyobb hosszúság tágasabb belső tér kialakítását tette lehetővé.

Ám az új PEUGEOT 5008 nem elégszik meg azzal, hogy kihozza a maximumot a felépítés adta lehetőségekből, hanem egy olyan SUV, amely különleges konfigurációval újít a kategóriában:

  • Három egyforma, önálló, elrejthető ülés a második sorban

  • Két önálló, elrejthető és kivehető ülés a harmadik sorban

A második üléssor három önálló ülése számos előnyt nyújt:

  • Egyforma szélesek, így mindhárom utas ugyanolyan kényelemben utazhat;

  • Hosszában állíthatók, ezzel az utastér és a poggyásztér alakíthatóságát egyaránt lehetővé teszik. A lábtér mindenütt kényelmes;

  • Dőlésszögük öt fokozatban állítható (két állítási helyzet az előző modellben);

  • Valamennyihez betolható fejtámla tartozik, ami alacsony pozícióban nem takarja el a kilátást hátrafelé, amikor senki sem ül az ülésben;

  • Könnyen elrejthetők kívülről és a csomagtér felől, így teljesen sík, kiállásoktól mentes felületet alakíthatunk ki (az ülések hátulján található, elmozdítható merev fülek segítségével);

  • Mindhárom üléshez hárompontos Isofix rögzítési rendszer tartozik.

Az új PEUGEOT 5008 SUV a felszereltségi szinttől, illetve országtól függően alapfelszerelésként vagy opcióként a csomagtér padlójába süllyeszthető, két plusz ülést is kínál a harmadik sorba. Az ülések lehajtásával és a két mozgatható fül segítségével teljesen sík felület alakítható ki, a fülek könnyen ráhajthatók az ülések hátuljára, amikor azokat újra felhajtjuk.

A harmadik sor üléseihez a beszállást megkönnyítik a második sor két szélső ülésének tetején található, erre szolgáló kezelőszervek. A két szélső ülés egyetlen mozdulattal lehajtható és előre csúsztatható, az így felszabaduló helyen kényelmesen beszállhatunk a harmadik sor üléseihez.

De ez még nem minden! Az okosan kigondolt koncepció arra késztette a márka mérnökeit, hogy könnyen kivehető üléseket tervezzenek. A viszonylag kicsi súly (nem egészen 11 kg) és az egyetlen fogantyúval történő könnyű kezelhetőség következtében az adott felhasználástól függően mindig ideális méretűvé alakítható a csomagtartó. A harmadik sorban minden egyes ülés eltávolításával 39 dm3 (VDA 210 szerinti mérés) hely szabadul fel!

A kiemelt ülések helyén felszabaduló hellyel tovább növelhető az egyébként is impozáns méretű csomagtér, amely a kategória bajnoka! Térfogata ötüléses kialakításban elérheti a 780 dm3 VDA 210 mérés szerint (1060 liter), vagyis alapból 100 dm3-el tágasabb, mint az előző generációs 5008-é! A rakodóküszöb kifejezetten alacsony (676 mm), a poggyásztér szögletes és kiszögellésmentes, az első utasülés pedig vízszintesig lehajtható, így akár 3,20 m hosszú tárgyat is szállíthatunk az autóban.

Praktikus a láblendítéssel működtethető hátsó csomagtérajtó is: a hátsó lökhárító alatt elhelyezett érzékelő segítségével nyithatjuk ki a motoros csomagtérajtót, amely ugyanolyan gyorsan, erőfeszítés nélkül vissza is csukódik.

Az új PEUGEOT 5008 szabadidő-autó tágas, funkcionális, igényeink szerint alakítható, praktikus és ötletes belső tere a hétköznapi autózás bármely kihívásával képes megbirkózni, és a legkülönbözőbb helyzetekhez is alkalmazkodik. És ha ehhez hozzávesszük a sokféle felszerelést (csatlakozók, csomagtérelválasztó, napellenzők, lehajtható asztalkák, akasztók, pohártartók stb.) és az utastérben kialakított változatos rakodóhelyeket (össztérfogatuk eléri a 38 litert), máris ráébredünk, hogy az autózás új dimenziójába léptünk…

Valóban, a belső tér kialakítása, a felszerelések, a technikai berendezések, a felhasznált anyagok és a kidolgozás minősége kategóriájában egyedülállóvá teszi az új PEUGEOT 5008 SUV utasterét. Arra invitál, hogy kényelemben, nyugalomban, felszabadultan töltsük el itt az időt. Ugyanazt a felsőkategóriás élményt ígéri, amit a külseje is sugall.

Peugeot 5008 képgaléria (1.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (2.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (3.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (4.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (5.) >>>

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:5008, autó, bemutató, car, egyszermarlattamautot, jármű, kocsi, miazablogger, Peugeot, Peugeot 5008, Peugeot5008, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Kötbért követel a BKV
Next Post: A BKV szerint az utasok nem voltak életveszélyben

Kapcsolódó cikkek

  • Minden új Volvo LNG teherautóhoz üzemanyagár-kedvezmény jár Hírek
  • Új, nyilvános frissítő pontok a BKK ügyfélközpontjaiban Ctrl+C - Ctrl+V
  • Volkswagen Haszonjárművek a 2021-es évet pozitív eredménnyel zárta Ctrl+C - Ctrl+V
  • Év Beszállítója 2022 díj Ctrl+C - Ctrl+V
  • A világ legfejlettebb plug-in hibrid elektromos hajtásával érkezik a vadonatúj Prius Bemutató
  • A vadonatúj 911 GT3 Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT