Újabb szolgáltatással bővült a Duna Autó portfóliója
A napokban hivatalosan is átadták a Duna Autó Zrt. Volkswagen LNF, vagyis haszonjármű szervizét. Az idén 30 éves vállalat telephelyén eddig is több mint 1.500 Volkswagen személygépkocsi fordult meg évente, de a friss licencnek köszönhetően újabb piaci igényeket tudnak kielégíteni. A 18 márkakereskedés mellett így már 22 márkaszerviz várja az ügyfeleket Óbudán. Az átadón egy igazi legenda is tiszteletét tette.
Az autópiacon ma szűk keresztmetszetnek számít a haszongépjárművek karbantartása. A kereslet igen nagy, de a megfelelő kompetenciákkal nem sok szerviz rendelkezik. „Rengeteg előkészületet igényelt, hogymegkaphassunk a szervizjogot a Volkswagen haszonjárművekhez is” – kezdte Simon Péter, a Duna Autó Zrt. műszaki igazgatója. „A megfelelő célszerszámok és felszerelések mellett különböző szabványoknak kellett megfelelnie a műhelyünknek, szakembereinknek pedig speciális oktatásokon kellett részt venniük. Nagy büszkeség számomra, hogy a 2005 óta működő Volkswagen szerviz kiegészülhetett a haszonjárművek karbantartásával, és kollégáink szakértelmét mi sem bizonyítja jobban, minthogy már rögtön kaptak is munkát ebből a szegmensből. A legtöbb megbízás a flotta és a KKV szektorból érkezik, de természetesen egyéni vállalkozók és magánszemélyek is megkerestek már minket.”
Az Autóváros Volkswagen haszonjármű szervizét a Porsche Hungaria két képviselője, Kiss Pál és Császár Ottó adta át hivatalosan. A szervizértékesítési igazgató elmondta, hogy a vállalat által termelt eredmény több mint 23%-ot nőtt az elmúlt évben, ami kiemelkedő teljesítmény. Kiss Pál továbbá hozzátette: „A Duna Autóban olyan partnerre találtunk, amely nem csak az ügyfelek szervizigényét elégíti ki, de megbízásunkra a forgalomba helyezés, a nullrevízió elvégzésében is segítséget nyújtanak. Így átlagosan 150-200 készítenek fel a szakemberek egy évben a társkereskedések részére.”
Egy öreg hippi a Zay utcában
A Duna Autó Volkswagen haszonjármű szervizének átadásán tiszteletét tette egy valódi legenda is. Az 1961-es évjáratú Samba-kivitelű VW T1 igazi kuriózum, hiszen a 23 ablakos Typ 2 Deluxe a Transporter kínálat elitjének számít. A modellváltozat prototípusa 1951 nyarán került piacra. A kultikus kisbusz különlegességei közé tartozik az eltolható vászontető, a kétszínű fényezés, a gazdag krómdíszítés, valamint az extrákkal felszerelt beltér. A Volkswagen T1-ről túlzás nélkül megállapítható, hogy a világ egyik legismertebb járműve, kortól és nemtől függetlenül valamennyi szempár jó eséllyel nyomban beazonosítja. A koncepció Ben Pon, holland Bogár- és Porsche-kereskedő fejéből pattant ki, aki a wolfsburgi gyárban a Plattenwageneket (saját célra, Bogár-alkatrészekből épített kisáruszállító) elnézve fantáziát látott a sorozatgyártásában. Tervéről sikeresen meggyőzte a Volkswagen vezérkarát is, a többi már történelem.