750 km-es hatótávval érkezik a DS elektromos csúcsmodellje

  • A DS Automobiles következő modelljének fejlesztése tovább folytatódik. Több mint 50 előszériás, különleges álcázású példány finomhangolása kezdődött meg a francia utakon.
  • A mélyfekete alapon megjelenő arany aerodinamikai vonalak kontrasztjával játszó álca felfedi az újdonság főbb vonalait. A felhasznált színek a DS E-TENSE FE25-re utalnak, amely az ABB FIA Formula E Világbajnokságban szerepel.
  • A 100 %-ban elektromos modell hivatalos leleplezése még várat magára, de a DS Automobiles már ma felfedi az új modell 750 km-es autonómiáját (WLTP vegyes ciklus). A kiváló érték az aerodinamikai fejlesztések és a DS Automobiles előremutató technológiájának eredménye.
  • A XXXXX leleplezése az év vége előtt várható. Addig is beleolvashatunk a készülő sajtóanyag még kitakart részeket is tartalmazó első soraiba.

Karizmatikus stílus, aerodinamikus vonalak, avantgárd technológia és elsőosztályú kényelem: ezek a XXXXX megalkotásának első pillérei. A DS Automobiles meghallgatva ügyfelei véleményét, új irányba vitte a SUV-ok tervezését. A Márka egy új stílust hozott létre, megtartva azokat az alapjellemzőket, melyek a SUV kupék sikerét adják.

A XXXXX külső dizájnja az elegánsabb SUV-ok világát idézi, megfelelve a 100%-ban elektromos hajtáslánc által támasztott igényeknek. A tengelytáv XXXXX, a szélvéfő hátrébb került, míg a motorház alacsonyabban fut. Ezzel a DS Automobiles rendkívül hatékony modellt tervezett, rekord 750 km-es WLTP hatótávval, és XXXXX km-rel autópálya-tempónál.

A XXXXX légellenállásának optimalizálása érdekében (Cw: 0.24), az összes karosszériaelemet szélcsatornában tesztelték. Aktív légbeömlők kerültek az első lökhárító alsó részébe, segítve a hűtést.

A frontrész igazán high-tech jelleget kapott. A DS Automobiles számára olyannyira fontos fényforrások vertikális menetfényekkel egészültek ki, amelyek a DS PIXELVISION lámpatesteket keretezik.

A XXXXX arányai túlmutatnak a SUV Coupé koncepción, de megőrzik a SUV-ok előnyeit. A vezető pozíciója rendkívül komfortos lesz. A vezetőülés XXXXXXXXXX.

Szintén a hatékonyságot célozza a hátsó sárvédők formázása, XXXXX, A háromdimenziós kialakítású hátsó lámpatestek vertikális elemei aktívan segítik a légáramlást.

A XXXXX kitakart információi és részletei még az év vége előtt lelepleződnek.

  • A XXXXX részletek a későbbiekben lesznek publikálva!

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!